X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מחקר עולמי של סימנטק מצביע על כך שמרכזי מחשבים (Data Center) ניצבים בפני אתגרים חמורים שהולכים וגוברים. מקצועני IT מחפשים תהליכים מומלצים לשליטה על מורכבות מרכז מחשבים
▪  ▪  ▪

סימנטק מפרסמת את הממצאים של מחקר המראה כי מקצועני IT ברחבי העולם נאבקים עם המורכבות הגוברת של ניהול מרכז מחשבים (Data Center), תוך שבמקביל הם ניצבים בפני מגבלות חמורות של תקציב וכוח אדם. המשיבים גילו כי כדי להקל על אתגרי ניהול, הם מסתמכים על מספר טכנולוגיות ויוזמות שונות, כולל מסגרות ניהול קיבולת אחסון, וירטואליזציה וספריית תשתית טכנולוגיית מידע (ITIL).
הכמות של חומרה, תוכנה והגורם האנושי יוצרת אתגרים
משיבי הסקר מציינים כי הכמות הגדלה של שרתים יישומים ומערכות הפעלה במרכזי המחשבים של ימינו, תורמת משמעותית למורכבות מרכזי מחשבים. מבין המשיבים בסקר, 85 אחוז ציינו את הגידול במספר שרתים ויישומים כגורם התורם למורכבות במרכז המחשבים. בנוסף, 80 אחוז מהמשיבים מציינים כי קיים גידול במספר כלי הניהול בשימוש, ו-72 אחוז הצביעו על גידול במספר מערכות ההפעלה בסביבתם כסיבות למורכבות במרכז המחשבים.
לפי 74 אחוז מהמשיבים, ירידה בכוח אדם הנה אחד האתגרים הגדולים ביותר בניהול סביבות מורכבות. בנוסף, 50 אחוז מהמשיבים מציינים טעויות אנוש כתורמות משמעותית לסיבה של השבתות לא מתוכננות במרכז המחשבים. לדברי המשיבים לסקר, הסיבות המובילות של השבתות במרכז המחשבים הן טעויות יישום, טעויות אנוש וכשלי חומרה, מה שמצביע על צורך בכלים יותר ריכוזיים ואוטומטיים לשיפור זמינות יישומים.
מקצועני IT מחפשים תהליכי קונסולידציה וייעול
לפי 80 אחוז מהמשיבים, גידול במספר כלי ניהול מהווה אתגר מסוים או משמעותי, מה שמראה על צורך בקונסולידציה וסטנדרטיזציה. במצב בו המשיבים משתמשים בממוצע בתשעה כלי ניהול שרתים ויישומים, יותר מחצי (56 אחוז) ממקצועני ה-IT ציינו תוכניות לצמצם את מספר הכלים בשימושם. שיקולים עיקריים לקונסולידציה שצוינו על-ידי המשיבים היו תפקודיות או ביצועים, עלות, ופלטפורמה משולבת.
כדי להפחית מורכבות, 99 אחוז מהמשיבים ברחבי העולם מטמיעים מסגרות ITIL/ITSM לניהול שירותי IT. מבין המשתתפים בסקר, 18 אחוז כבר הטמיעו ITIL, ו-52 אחוז נמצאים בתהליך הטמעה, 20 אחוז יטמיעו ITIL במהלך השנה הבאה, ו-9 אחוזים יעשו זאת במהלך שלוש השנים הבאות.
מקצועני IT משתמשים במספר גישות להתמודדות עם מורכבות מרכז מחשבים
בנוסף ל-ITIL, מקצועני ה-IT שהשתתפו בסקר אמרו כי הם מתכננים להטמיע או שכבר הטמיעו את היוזמות הבאות: ניהול הקצאת אחסון ומשאבים (87 אחוז מהמשיבים), ניהול שרתים וירטואליים (80 אחוז מהמשיבים), ניהול קיבולת אחסון (68 אחוז מהמשיבים), המשכיות עסקית והתאוששות מאסונות (68 אחוז מהמשיבים), זמינות יישומים (64 אחוז מהמשיבים).
הממצאים מדגישים צורך גובר בסטנדרטיזציה
כדי לשלוט במורכבות מרכז מחשבים, סימנטק ממליצה לחברות על סטנדרטיזציה עם שכבה יחידה של תוכנות תשתית התומכת בכל פלטפורמות חומרת אחסון ושרתים העיקריות. זאת כדי להגן על המידע והיישומים שלהן, לשפר רמות שירות במרכז המחשבים, לשפר ניצולת שרתים ואחסון, ולהפחית עלויות תפעול.
"מרכזי המחשבים של ימינו נמצאים תחת לחץ עצום, שרק הולך וגובר", אומר כריס הגרמן, נשיא Data Center Management בסימנטק. "אם מרכזי מחשבים רוצים לעמוד בציפיות הגוברות מהם להגנה מקיפה וזמינות של יישומיהם העיקריים, תוך התמודדות עם המציאות של תקציבים מתכווצים, הם צריכים להחזיר לעצמם שליטה על מרכזי המחשבים שלהם ולבטל את הזרם הגובר של מערכות נפרדות וכלים שאינם עובדים יחד.

סימנטק היא חברה המתמחה באספקת פתרונות המסייעים למשתמשים פרטיים וארגונים להבטיח את אבטחת, הזמינות והשלמות של המידע שלהם. סימנטק נאסד"ק תחת הסמל SYMC ומפעילה רשת נציגויות בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם. מטה סימנטק ממוקם בקפרטינו (Cupertino), קליפורניה, ארה"ב.
תאריך:  09/08/2007   |   עודכן:  09/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
שוב מערער צבאנו הכושל על הקשר הסביר בין הצלחה לבין עיטורים. כלומר, מחזק את אמרת החיילים, שככל שיש יותר פאשלות, יהיו יותר צל"שים    142 עיטורים וצל"שים יוענקו במנה הראשונה על מלחמת לבנון 2    אך מתי אירעה מלחמת לבנון הראשונה?    מלחמות קודמות לא תוחקרו כיאות, או שלא תוחקרו כלל. למרות זאת, ניתנו צל"שים ועיטורים
שלמה אידן
ה"הינתקות" בוצעה במטרה אחת ויחידה - לחלץ את שרון מהליכה לכלא בגין לקיחת שוחד. גם ראשי צה"ל ישרו קו עם ההינתקות, תוך התעלמות מהיותה מנוגדת לתפקיד הצבא, ומעשה בלתי חוקי בעליל של בגידה בדמוקרטיה. צה"ל, צבא העם, הפך תחת פיקודם לצבא קלגסים, צבא שכירי-חרב המשרת שלטון רודני מושחת
יואב עציון
אני יודע כי חבריי מהימין יתקפו אותי על מאמר זה, חלקם מכיוון שהם רואים ביבי אדם שאינו יכול לטעות וחלקם מכיוון שלדעתם תקיפת ביבי תוריד את סיכוייו בהתמודדות מול ברק, אך אני מביט לטווח ארוך יותר
עו"ד יאיר סקלסקי
מהם השלבים הנכונים לטיפול במקרה של חשד לרשלנות רפואית?
רו"ח אילן דנציגר
במהדורות הערב והלילה מופיעים ילדים בני עשרים ומשהו, שמעולם לא ראו שטר של אירו או טרם השתמשו בו ומנתחים את התנהגות המטבעות בצורה מגוחכת: צריך לזכור כי מבחינה סטטיסטית יש להם סיכוי של 50% להיות צודקים גם בלי שמץ של מושג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il