X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה שכרה את שעיה סגל, יועץ התקשורת של משפחת ראש הממשלה כדי שיסייע במאבקה ברפורמת הקישוריות
▪  ▪  ▪
אילן בן-דב. לא מסתפק בעבודת הלוביסטים [צילום: יוסי זליגר]

חברת פרטנר (0.0%, 6512.0) שכרה את שירותיו של איש יחסי הציבור והיועץ האסטרטגי שעיה סגל, במטרה לסייע לה במאבקה בהפחתת דמי הקישוריות וברפורמות אחרות בשוק הסלולר. סגל נחשב חבר קרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ואף משמש יועץ התקשורת הפרטי של משפחת נתניהו בהתנהלותה מול התביעה שהגישה נגדה עוזרת הבית ליליאן פרץ.
ל-TheMarker נודע כי באחרונה נפגש סגל עם שר התקשורת משה כחלון.
סגל אמר בתגובה: "אני משמש יועץ אסטרטגי לחברת פרטנר לדרכי ניהול ההסברה, הפעילות והמאבק ברפורמה בסלולר. אני משתתף בדיונים ובישיבות ומציע את הדרך הנכונה לפעול כדי להסביר את עמדת פרטנר. כמי שנמצא בסביבתו של ראש הממשלה, יש לי עיקרון ברזל: לעולם איני מדבר במישרין או בעקיפין עם נתניהו על הלקוחות שלי".
מפרטנר נמסר בתגובה כי כיום מתבצעים כמה צעדים באופן מקביל ולא מתואם: "הפחתת דמי קישוריות, פתיחת השוק למפעילים וירטואליים, מכרז תדרים למפעיל בדור 3, הכנסת מפעיל חמישי, נדידה פנים ארצית, בדיקת תחרותיות בשוק, הגבלת הקמת אתרים חדשים באזורי פיתוח ועוד - כל אלה נעשים מבלי לבצע בדיקה יסודית ומקיפה של השלכות כלל הרפורמות על השחקנים השונים בענף, על הצרכנים ועל המשק בכלל. לאור זאת, פרטנר פועלת עם כמה יועצים בנושאים שונים, בהם שעיה סגל כיועץ אסטרטגי".
שלוש חברות הסלולר - סלקום, פלאפון ופרטנר - מפעילות באופן קבוע את משרד הלובינג פוליסי, בראשות בוריס קרסני, שמייצגן במסדרונות הכנסת ובממשלה. אך אילן בן-דב, בעל השליטה בפרטנר, לא מסתפק בעבודת הלוביסטים והוא נפגש באחרונה בנפרד עם הח"כים יוליה שמאלוב-ברקוביץ' (קדימה) וכרמל שאמה (הליכוד). עודד דגני, סמנכ"ל בפרטנר, קיים בשבוע שעבר שורה של פגישות בכנסת. בפגישות עם הח"כים הסבירו כמה מנציגי החברה שהורדת דמי הקישוריות תפגע בשכבות החלשות ואף עלולה להביא לקריסת החברות.
במקביל שכרה פרטנר את שירותיו של הלוביסט והיועץ האסטרטגי מוטי מורל, כדי שיסייע לה לשכנע את הח"כים להתנגד להפחתת דמי הקישוריות ולרפורמה בענף הסלולר. מורל נפגש בשבוע שעבר עם שורה של ח"כים, בהם שאמה ואופיר אקוניס (הליכוד), שלמה מולה (קדימה), רונית תירוש (קדימה) ומנחם מוזס (יהדות התורה).
החלטת כחלון להפחית את דמי הקישוריות אינה טעונה את אישורה של הכנסת. בשל כך, הגישו חברי כנסת שנפגשו עם נציגי פרטנר בקשות לדיון מהיר בוועדת הכלכלה ברפורמה בענף הסלולר, הכוללת, בין היתר, הפחתת דמי קישוריות, הכנסת מפעיל חמישי ומפעיל וירטואלי. הח"כים שביקשו לקיים דיון מהיר היו שמאלוב-ברקוביץ', שאמה, מוזס, וחמד עמר (ישראל ביתנו).
גורמים בכנסת טוענים שעריכת הדיון עלולה לגרום ללחץ ציבורי על כחלון, שנמצא בעיצומו של תהליך השימוע לחברות הסלולר בנושא הפחתת דמי הקישוריות. שלוש החברות התבקשו להגיש עד מחר את תשובותיהן להחלטת השימוע.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  23/06/2010   |   עודכן:  23/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי היועץ האסטרטגי לפרטנר? מקורב לנתניהו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האשכנזים תמיד שולטים במדינה  ל"ת
אין חדש תחת השמש   |  23/06/10 11:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
לאחר שהתגלה כי הפרקליטות מסרה להדר זלצמן מסמך ובו הנחיות כיצד לענות על שאלות, דרש צוות ההגנה לקטוע את העדות שלוש שעות מוקדם מהמתוכנן, בטענה שמדובר במסמך מהותי שעשוי להשפיע על המשפט כולו    הפרקליטות: מדובר בתזכורת שניתנה לזלצמן מתוך דבריה בחקירות
יפעת גדות
התרופה מילוטרג קיבלה אישור במסגרת תהליך מקוצר    ה-FDA פנה לפייזר בדרישה להוריד מהמדפים את התרופה לאחר שניסוי קליני העלה את החשש לגבי בטיחות המוצר והראה כי התרופה לא הצליחה להראות יתרון קליני לחולים שלקחו חלק בניסוי
ראובן לייב
הנשיאה כריסטינה פרננדס דה-קירשנר מינתה את ידיד-ישראל ושגריר-ארצה בוושינגטון, הקטור טימרמן, לכהונה הרמה
איציק וולף
ועדת האתיקה של הכנסת דחתה את הקובלנה שהגישה ח"כ אורית זוארץ בעקבות דרישת לשכת נתניהו להתקין במטוס שבו טס לארה"ב מיטה זוגית    "הסוגייה עומדת בכל מקרה לשיפוטו של הציבור"
עופר וולפסון
כשנה לאחר שהתאגדו בהסתדרות משביתים עובדי סונול את תחנות הדלק של החברה    טוענים: "המנכ"ל פוגע בנו כדי לשבור את ועד העובדים החדש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il