X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כן, גם אנחנו כאן בדמוקרטיה המטורפת ביותר בעולם, מתגעגעים לבית דוד. נכון? שרים על דוד מלך ישראל חי וקיים או שרים על משיח משיח, שאינו אלא מלך המשיח שיבוא וימלוך עלינו כמו שצריך
▪  ▪  ▪

דמוקרטיה היא המצאה די חדישה - ואל תקשקשו לי על הדמוקרטיה ביוון. הם שמה גם דיברו על אטומים, אבל ברמה הפילוסופית ללא כל יישום מעשי. גם הדמוקרטיה שלהם היתה משהו קצר, ולא כל כך דמוקרטי. שלטון המפלגה הוא סיפור עוד יותר חדיש. וחוץ מקובה, לא קיים יותר בשום מקום. לעומת זאת, מלוכה הינה שיטת המשטר העתיקה ביותר שהשתרשה במשך אלפי שנים בכל הארצות והמדינות. זוהרה הועם רק במאתיים השנים האחרונות, ונראה, שהעולם מתגעגע. ולא רק לקיסרים נפוליון ופרנץ יוזף, ירום הודם, שיש רבים האוהדים אותם גם כיום.
תראו מה קורה במדינות ערב. לאחר שהמשטרים שם היו נתונים למהפכות חוזרות, שבהן, הקולונל התורן שהצליח להשתלט על תחנת השידור לקח את המושכות, נרגעו הרוחות וקמו שליטים מקובלים שמורישים את סמכויותיהם לבניהם. כמו בימי מלוך המלכים. תראו את סוריה, למשל. או מצרים, שגם בה היורש יהיה ככל כנראה מר גמאל מובארק, בכורו של המובארק הנוכחי. גם סאדם חביבנו הכין את בניו לרשת אותו, ולא אשמתו היא שהתוכנית נכשלה. והתוצאות, אגב, מראות, שהיתה זו טעות להתערב בסדר הירושה שם. ובירדן בכלל יש מלוכה העוברת בהצלחה מאב לבן.
ובמערב יש חדש. גם שם מתגעגעים להעברת שלטון כמו במלוכה. אחרת, כיצד ניתן להסביר את העובדה המדהימה שג'ורג' בוש הכושל והמתוסבך נתמנה כנשיא, ועוד לשתי קדנציות? האם לא נבחר עקב היותו בנו של נשיא? ועכשיו, נראה גם שהגברת קלינטון הולכת להיות הנשיאה הבאה. ואם כך ימשיכו פני הדברים, נראה שנכדו של בוש האב יהיה הנשיא אחרי המלכה הילרי, ואחרי זה, בעלה היהודי של צ'לסי קלינטון, דהיינו, חתנם של ביל ורעייתו.
גם בארצנו כנראה ימשלו בנים אחרי אבות. בעצם, זה כבר היה קורה לולי הרסו הרופאים הרשלנים (או אולי עשו זאת בכוונת מכוון) את מוחו של אריק שרון. יורשו היה בנו עמרי.
לצערו של העם היושב בציון, בניו של אהוד אולמרט לא כל כך מתאימים לתפקיד, וגם לאהוד השני אין בדיוק סחורה נאותה. לאור זאת, צופה אני שראש הממשלה הבא יהיה אחד מבניהם של ראשי הממשלה שהיו לנו: או בנו הטייס (והמוכשר) של שמעון פרס או בנו הטייס (והמוכשר) של יצחק שמיר.
אלא אם כן בנו של משה קצב יטרוף את כל הקלפים...

תאריך:  22/08/2007   |   עודכן:  22/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתגעגעים לבית המלוכה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בית מלוכה יש לנו בבג"ץ
נה  |  22/08/07 13:17
2
רעיון מענין
עוד עו"ד  |  22/08/07 18:22
3
לשמחתו של העם היושב בציון
מוקה  |  22/08/07 21:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל רבינוביץ'
צה"ל - הוא הגוף המופקד על הגנת המדינה, ולכן השירות בצה"ל הוא בראש ובראשונה ביטוי של נאמנות, הוא הצהרה של נכונות להיות חלק מהמנגנון שעוסק בהגנה על המדינה, מנגנון קשה, תובעני, לא דמוקרטי, אבל מנגנון הכרחי לקיומנו כאן
שלומי בן-עוז
לאחרונה פורסם באמצעי התקשורת שרבע מהמועמדים לגיוס לצבא ההגנה לישראל, אינם מתגייסים. אבל למעשה רק אחוז בטל בשישים של המועמדים הפוטנציאלים אכן משתמט. איך ניתן למנוע או להפחית את תופעת ההשתמטות?
איתן גנור
צה"ל ירד מהפסים, ובמקום להילחם בתופעת ההשתמטות הוא מצא פתרון קסמים בו אלילי נוער "כאילו" ישרתו. כך אולי צה"ל חושב שירדו מגבו בנושא, אך טעות גדולה זו. הרעיון האווילי הזה חסר כל מוסר או צדק, הוא פגום בחוסר הגינות זועק, וספק אם יעמוד במבחן חוקתיות
גדי גולן
לנו כעם חשוב מאד להגשים, ככל האפשר, את מטרותיה של התנועה הציונית. אולם חשוב לנו לא פחות ואולי אף יותר, להגשים מטרות אלו בכמה שפחות אבידות
אביתר בן-צדף
מחד-גיסא, זמר, שלא שירת ואינו עושה מילואים, אך מתנדב להופיע בפני חיילים    ומאידך-גיסא, קצין בכיר, מפקדן של יחידות 804, המאוכלסות לעייפה במאות משתמטים במדים, שאינם תורמים דבר, ונקראים, "מפקדת קצין חינוך ונוער ראשי"    אם יימנע צה"ל ממשתמטים להופיע בפני חיילים - האם יורשו נשיאנו ומורתנו להופיע בפניהם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il