X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העיתונים מדווחים כי בוועדה שהוקמה לאלתר הסבירו נציגי המפעל כי חתול "התגבר על מערכות האבטחה והניטור החדישות שעלו מיליוני דולרים". החתול המפעלי דנן הצליח במחי כפה לשחרר ענן גז שהפך שוב את חיי התושבים לגיהינום
▪  ▪  ▪

באחד האמשים התעוררו תושבי חיפה והקריות כשאוויר עירם הצח (?) הפך לנפיחה קולוסאלית. למודי ניסיון מר מפעמים קודמות, הזעיקו התושבים את אנשי המשרד לאיכות הסביבה. הפעם נמצא המפגע. מפעל פרוטארום הוא זה שהצחין.
העיתונים מדווחים כי בוועדה שהוקמה לאלתר הסבירו נציגי המפעל כי חתול "התגבר על מערכות האבטחה והניטור החדישות שעלו מיליוני דולרים". החתול המפעלי דנן הצליח במחי כפה לשחרר ענן גז שהפך שוב את חיי התושבים לגיהינום.
מנהלי המפעל הסבירו, כך העיתונים, שבכוונתם להתקין מערכות עוד יותר משוכללות (היי-טק!!) שימנעו את הישנותה של התקלה. ההסבר אליבא העיתונים הניח את דעתם של חברי הוועדה.
כאזרח משלם מיסים, רווה מיד כותב המדור נחת מהפעולה הזריזה של המשרד לאיכות הסביבה ומתוצאותיה. לא עוד קנסות מיותרים, לא עוד אחריות אישית תיקון מהיר וגמרנו! זריזות וענישה כאלו היו עד כה נחלתם של משטרים סוציאליסטים בלבד. אשרינו והתברכנו גם אנו בשלטון כה נאור. לא נותר לנו אלא לשאול את מנכ"ל פרוטארום כקולגה אל חתול: "תגיד, על כלב כבר חשבתם?".

הכל שפיט

למרבה הצער לא דיווחו לנו העיתונים מה עלה בגורלו של החתול החבלן. ייתכן והוא משוטט נעול במגפיו בעיבורה של עיר וזומם מזימות נגד שלומם של אזרחינו התמימים.
עד לפני זמן לא רב היו מעמידים במדינות שונות בעלי חיים למשפט. ברוב המקרים סבל בית המשפט מחוסר שיתוף הפעולה של הנאשמים שלעיתים קרובות בחרו בזכות השתיקה ובמקרים מסוימים אף נבחו על השופט. גזרי הדין היו חמורים במיוחד: כליאה ואף הוצאה להורג היו עניין של מה בכך.
לאור רצונה של מערכת המשפט להרחיב בהתמדה את תחומי עיסוקה ומכיוון שחתולים מסוכנים כאלו משוטטים בעליל בחוצותינו, ברור כי יש להקים מיד בית משפט לענייני בהמות וסתם חיות. במקרים של עומס בבתי משפט אחרים כמו בית הדין לתעבורה אפשר יהיה להיעזר גם בשירותיו של בית משפט זה.

חלם זה כאן

כעת ברור לכולם כי כל מוסדות הפיקוח והבקרה שעסקו בענייני חפציבה עשו את מלאכתם נאמנה בנאמנות ובכישרון שאין לו שיעור.
המחדל היחידי הברור הוא מדוע שמם של גיבורי השעה אינו מצורף לרשימת מקבלי הצל"שים במלחמת לבנון השנייה.
השוטרים והבלשים הפרטיים, לדוגמה, שעקבו אחר מר יונה אורז מכולה ובה כל תכולת ביתו הירושלמי סברו (בצדק!) שהוא פשוט מתכוון לעשות את החג בבית חמותו.
הגדול מכולם הוא כמובן הגיבור האלמוני בבנק ישראל שלפי העיתונים העביר לדרישתו של מר יונה חמישים מיליון (!!) דולר לבנק בקולחוז במחוז קולימה שברוסיה.
לכותב שורות אלו מחוז קולימה מוכר מספרי סולזינצין וסרטיהם של במאים רוסים נשכחים. אי לכך אצתי רצתי ל-Google earth ואז הסתבר שאכן למחוז קולימה כל הנתונים להפוך למרכז פיננסי בינלאומי דוגמת ניו-יורק או לונדון.
זאת כמובן בתנאי שיבראו את עצי הטונדרה (או הטייגה...), ירדפו את דובי הפרא ויתגברו על היתושים בגודל מבצר מעופף המזמזמים בניחותא מעל הביצות המחוזיות.
מכאן, מובן לחלוטין לכל בר בי רב, כי לא היתה שום דרך לחשוד בהעברה הכספית הזניחה הנ"ל. הפקיד או המנהל עלום השם בבנק ישראל יכול לצנוח באנחת רווחה אל הפנסיה המרופדת היטב המגיעה לטובי בנינו במגזר הפיננסי. אם בכל זאת יחפש גיבורנו תעסוקה (מה שלא סביר בהחלט), מציע המדור בצניעות הראויה את מפעל פרוטארום.

תאריך:  29/08/2007   |   עודכן:  29/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפתחות אצל הג'ינג'י - שוב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
משעשע
יניב, לונדון  |  29/08/07 14:30
2
המפתח אצלי
הגינגי  |  29/08/07 20:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי ברק
מפלגת העבודה לאן? למפלגה חפצת חיים ולכזו שיש לה מה לתרום לציבור בישראל ולניהול המדינה, אין למעשה יותר מאפשרות אחת. המשבר הכספי הוא לא פשוט. הטיפול בו מורכב, קשה, רווי לחצים ומתחים, אך ראוי, נכון ואפשרי
יוני בן מנחם
אין זה מתפקידי לתת עצות לדרג המדיני והביטחוני אבל רק אזכיר כי ישראל כבר חטפה בעבר רבי מחבלים כדי להביא לשחרורו של הנווט השבוי רון ארד ובמקרים אחרים גם קצינים סורים וירדנים ואף השתמשה בהם כקלפי מיקוח במשא-ומתן לשחרור שבויים ישראלים
יהודית מליק-שירן
ראיון עם הסופר רמי קרדה על ספרו "הַחַיִּים בַּיַּעַר- הַסִּפּוּר הָאֲמִתִּי"
גיל רונן
עאדל קעדאן אומר שהוא בא לקציר בכדי למצוא "איכות חיים" עבור משפחתו. מכיוון שרוב היהודים משוכנעים שהחיים בכפר ערבי הם רק בדרגה אחת מעל החיים בגן חיות, הם מאמינים לו. אבל האם החיים בכפרים הערביים באמת כל כך רעים?
ד"ר מוטי חיימי
כל מה שרציתם לדעת על בדיקות סקר גנטיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il