X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מסתבר שלא מספיק טוב בן פרץ על ההדחה הכפולה של ניקיה ורווית בערב הדואטים שהבטיח דרמה ולא ממש קיים
▪  ▪  ▪
שופטי כוכב נולד 8 [צילום: עכבר העיר]

והערב! הדחה כפולה!! סופר דרמטית!!! שניים יילכו הביתה!!!! וגם! תהיה הודעה דרמטית בסוף התוכנית!!!! ח”י מתמודדים נותרו ב”כוכב נולד” ושוב הם נאלצים להתחלק לזוגות בטור עורפי ולשיר ביחד לטובת המתמטיקה שמחייבת להתחיל ולדלל את השוהים באוויר הפסגות לטובת הגמר הגדול והדרמטי שבוא יבוא.
אז מי בחר במי? מי סחב את מי על הגב? מי העדיף לנטוש פצועים בשטח? במיוחד בשבילכם עזבתי את פמליית ראש הממשלה בביקורה בארה”ב ואת השיחות עם הממשל האמריקני וצפיתי ב”כוכב נולד” כדי שאתם לא תצטרכו.
ניקיה ודיאנה
ניקיה יודעת היטב על איזה צד של הפרוסה מרוחה המרגרינה קנולה עם אומגה 3 ובוחרת לרכב על גבה של הנסיכה דיאנה, הסוס החזק ביותר בדרבי. הן בוחרות את “קטורנה מסאלה” של אתניקס. ניקה מבטיחה שיהיה קול.
השיר מתחיל לא טוב כשהמיקרופון של ניקיה לא עובד והיא חוטפת ג’ננז קל לעומת הנסיכה דיאנה ששומרת על קוליות כמו שניקיה הבטיחה. אני לא רוצה לחשוד בכשרים, אבל יכול להיות שקשת מפתחת פורמט חדש תחת השם “התקלה הטכנית השבועית לילד?” במסגרתה יוגרלו פרסים יקרי ערך למי שיזהה את הפלטה התורנית?
כשהמיקרופון סוף סוף עובד, מתברר שלא החמצנו יותר מדי. ניקיה רק מצליחה להחוויר עוד יותר לעומת המקצועיות של הנסיכה דיאנה.
צדי מזכה את ניקיה מחמת הספק, פבלו חשב שדיאנה הגזימה עם הדרמה, דנה חושבת שלניקיה מגיע אות הגבורה, מרגול לא אהבה, גל אוהב את דיאנה אבל את הביצוע פחות.
השורה התחתונה - בשבוע שעבר נפל החשמל, השבוע המיקרופון לא עבד. יש למה לצפות, אולי בשבוע הבא יפול על מישהו פנס תאורה.
אבי ואדר
אבי בוחר את הדר, ואחר כך תולה זאת בקלוז אפים המרשימים בהם זכתה בעת הדואט שלה עם אוהד. אדר עוגבת על אבי וביחד הם בוחרים את “אהבנו” של אביב גפן.
אדר פותחת בראשונה עטויה בסטיילינג של מרינה מקסימליאן בלומין. אביב נותר בערפל מאחור. האווירה הכללית דרמטית למדי. אדר שרה באשכנזית, אבי שר במזרחית. אבי שר אל אדר, אדר שרה אל האופק ולבסוף עושה חצי סיבוב לעבר אבי. יש מתח מיני. נעים למדי.
פבלו מבסוט, דנה אומרת שלא היה ביניהם קשר, מרגול מכתירה אותם כזמרי אלפא, גל חושב שדואטים עושים לאבי רק טוב, צדי הרוס.
השורה התחתונה - השלם בהחלט גדול מסך כל חלקיו.
אור ויובל
אור בוחר את יובל לשיר איתו. הוא לא חושב שהוא יגנוב ליובי את ההצגה. יובי ישר חושף טור שיניים צחורות שגונבות את הפוקוס גם מהחמוד שבגורי הכלבים. משום מה נראה להם ש”האהבה שלי היא לא האהבה שלו” הוא שיר שהולם את המעמד.
בית שלם ופזמון חלפו עליי ועל בית ישראל בחרדה ובציפייה לראות מי יקבל את השורה “סגרתי אצבעות על ירכך”. אנחת רווחה קולקטיבית נרשמת כשיובי מבצע אותה. במקום לחזק אחד את השני, מאתגרים יובי “ואור את מבקר הטלוויזיה למצוא דימוי רענן יותר מ”ביצוע משותף של החתיך של השכבה עם ילד הכאפות.
דנה חושבת שהיה אחלה, מרגול חושבת שהיה חמוד ותו לא, גל הרגיש במתנ”ס, צדי אומר חמוד, פבלו מאוד אהב.
השורה התחתונה - עדיף לאור להיצמד לשירים של יובל המבולבל. כל שיר שעוסק ביחסים בינו לבינה בביצועו, מעורר חשק להרים טלפון לדובי גילהר ולהתריע על פוטנציאל לפדופיליה.
רוני והיבה
סקופ! דרמטי!! עצרו את מכונות הדפוס!!! רוני יודעת לחקות את היבה ובמשתמע גם לסלסל. גל מנחה אותן לשיר שיר כבד, רצוי של סשה ארגוב. הן בוחרות את “סליחות”. אכן שש טון יצוק ומזוין. .
רוני חוזרת לקולקציית סרטי השיער ולבית הגידול הטבעי שלה. בשתי שורות היא מזכירה למה התאהבנו בה מלכתחילה. היבה לוקחת את שש הטון, מוסיפה חסה קלבסה תפוח אדמה והופכת אותו לשתיים עשרה טון. כשהן שרות ביחד זה עובד יותר טוב.
מרגול חושבת שהיה פיוטי, גל חשב שלא היה מדהים אבל מאוד יפה, לצדי רוני הרגישה טכנית ושהיבה התחברה, פבלו התרגש, דנה לא מפרגנת לצמד וגם לא לאחיותיה לחוויית האירוויזיון ניני את עוואד.
השורה התחתונה - רוני שבה הביתה, היבה עוד מחפשת את מקומה.
נאור ומעיין
השניים מתלבטים קשות ויוצאים לסבב התייעצויות ובניגוד לעצות החברים ויואב צפיר מחליטים לשיר את “בכל מקום”.
בהתחלה נאור חזק כתמיד, מעיין יותר נאבקת עם הצלילים אבל אחרי בית אחד היא מתחממת ומדביקה את הפער. לקראת הסוף הם מחזיקים ידיים ומצליחים לא להסמיק.
גל אומר שסוף סוף היה מהנה, צדי אומר שהוא גילה את מעיין, פבלו חושב שנאור עשה למעיין רק טוב, דנה אומרת כמעט מושלם, מרגול אומרת פיצוץ.
השורה התחתונה - המדור מתחיל לחבב את נאור, כנראה שאחרי ככלות הכל, ההתחממות הגלובלית היא לא רק קונספרציה של אל גור.
תהל ועידן
השניים בוחרים את “בואי נגיד שאני שלך”. יואב צפיר ישר נדלק ורוצה לדעת האם השמועות על זוגיות מלבבת נכונות. שאלה מטרידה בהתחשב בעובדה שתפקידו של צפיר לדעת דברים כאלה. תהל מגמגמת, עמדי השרמנטי אומר שאחרי שכל הבלגן הזה ייגמר, הוא אולי יזמין אותה לקפה.
בשמלה לבנה צחורה, מוכיחה תהל שהעיניים הן החלונות לנשמה. עמדי מצידו, נראה סוף סוף כמו מישהו שהוא על סף המרוצה. הם שרים אחד לתוך העיניים של השנייה. אם זאת לא הייתה תוכנית לכל המשפחה, צביקה הדר היה צריך להציע להם לשכור חדש. צדי מבקש מתהל קצת איפוק, פבלו לא חשב שהתאים להם דואט, דנה מזהה קשר רוחני חזק, מרגול חשבה שהיה לוחץ, גל חש במתח מיני.
השורה התחתונה - פאפי לאב, לעומת אוקטבות, קשה לזייף.
ליאור ובת
ליאור, מסיבות השמורות עימו, בוחר בבת. הוא כנראה לא היה בשיעור שבו הסבירו על מים ושמן. הם בוחרים ב”המיסטיקנים הסינים”, אחרי זה ליאור מקטר שבת כפתה את השיר עליו. הם עוברים תהליך של פשרה והתפשרות. בקרוב התשדיר לצו פיוס.
ליאור שר כמו שלמה ארצי במובן הקיסריה-מגבת-בקבוק מי עדן הרע של המילה. כלומר, רודף אחרי המילים בלי קשר למנגינה. בת לקחה את החולצה של אוהד שרגאי מהשבוע שעבר והפכה אותה לשמלה. תקציב הביגוד של ההפקה כנראה קוצץ קשות. כל קשר בין השניים הוא מקרי בהחלט.
פבלו אומר שלא הייתה כימיה בכלל, דנה אומרת שתלתליה של נורית גלרון התיישרו בבהלה, מרגול אומרת קריוקי במלבס, גל מגדיר כחמצמץ, צדי הרגיש לא נוח.
השורה התחתונה - שיר סתום, ביצוע סתום עוד יותר.
יובל ורוית
הבט”שית רוצה את “ועם הזמן”. יובל רוצה משהו אחר. הבט”שית מדווחת על התברברות ואוהד דוחף את האף שלו. בסוף הם בוחרים את “שיר אהבה ישן” ומבטיחים שיהיה פיצוץ.
יובל בחולצת האח של החתן, הבט”שית בשמלת הגיסה של הכלה שרים את אניטה וחואן בדרמטיות המתבקשת. מסיבות שונות ולא בהכרח חיוביות, השיר תפור על כל אחד מהם.
דנה אומרת מדהים ומשעמם, מרגול מתאהבת ביובל והבט”שית טכנית מדי, גל אומר שיובל נהדר והביצוע לא היה משהו, צדי גם בעד יובל ומתקרר מהבט”שית, פבלו אומר שלא בלטו.
בשורה הראשונה - ובמקום הראשון בפסטיבל הזמר בסגנון המזרחי, השיר רומנסרו אזורי!
נעה ואוהד
צדי מבקש מנעה לא לעמוד כמו האדם הקדמון, ומהדוכס שרגא גאגא להרגיע. הדינמיקה של השניים מלבבת כמו להיקלע לוויכוח בין בני זוג כשהדוכס שרגא גאגא מבקש מנעה לסתום את הפה לא פחות משלוש פעמים. אין מה לומר, צ’ארמר. ביחד הם מחליטים על “אחלום לנצח” של הקספרים.
הדוכס שרגא גאגא ממשיך ללכת על תדמית הבריט פופ בלבוש ובפלצטו. נעה נטולת מניירות ועומדת זקוף. הם מתחילים יפה וגולשים ל”אה אה אה” בעייתי ביותר. כשהם שרים ביחד זה נשמע כאילו כל אחד שר שיר אחר.
מרגול אומרת שהנשמה ניצחה, גל מכריז על מהמם, צדי ללא מילים, פבלו מבסוט, דנה מכריזה על מפגש פסגה בין ציפור לציפור.
השורה התחתונה - קואליציית הדחויים מכה שנית.
ההדחה 1
במהירות שיא, הקהל אומר את דברו ועל חייהם נאלצים להילחם ליאור, רווית, יובל, ניקיה, דיאנה ובת.
בת נאבקת עם “חור בלבנה”, אבל זו הפעם הראשונה שרואים שהיא ממש רוצה להישאר בתחרות. ליאור שר את “יסמין” עם כריזמה של קרטון לבן, אבל הביצוע הקולי לא רע בכלל. רווית לוקחת את “זה לא אותו דבר” של עברי לידר, הופכת אותו לשלה, נותנת בו רגש ופרשנות שהשופטים מתחננים ממנה לתת כבר חודשים. יובל שר את “לילה בלי כוכב” באנפוף קל ועם מניירות של יהורם גאון. ניקיה נלחמת ב”סודותיי” ונראית כמו אחת שרוצה שמישהו כבר יפטור אותה מכל הג’יבריש הזה. הנסיכה דיאנה מפגיזה כמובן עם פרשנות ל”ימי התום” של ריטה.
ההדחה 2
בחמש דקות שנותרו מחליט העם היושב בציון להחזיר הביתה את רווית וניקיה. המסקנות?
לא מספיק להיות בעלת קול גדול וכושר טכני, צריך לדעת לקהל לדעת לגרום לאהוב אותך ולרווית זה קרה מאוחר מדי ומעט מדי. ומה הלקח שאנחנו צריכים ללמוד מפרשת ניקיה? אולי שכדי להשתתף ב”כוכב נולד” כדאי לדעת שני דברים: עברית, ולשיר.

תאריך:  09/07/2010   |   עודכן:  09/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כוכב נולד: איך שרים בלי לדעת עברית?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
ארה"ב ורוסיה החליפו 14 מרגלים האחת עם השנייה, בשדה התעופה שבווינה, אוסטריה    זו היא עסקת המרגלים הנרחבת ביותר שהייתה בין רוסיה וארה"ב מאז ימי המלחמה הקרה
תלם יהב
שגרירת בריטניה בלבנון טענה כי פדאללה גרם לכל מי שפגש אותו להרגיש אדם טוב יותר, ועוררה סערה בקרב משרד החוץ בישראל    משרד החוץ הבריטי מסרב לגנות את השגרירה, וטוען כי זו דעתה האישית ולא דעתו של הממשל
תלם יהב
גורמים במערכת המשפט האירנית הודיעו על ביטול סקילתה למוות של אישה שהואשמה בניאוף    "זו התפתחות חיובית אבל שום דבר עדיין לא ברור. היו מקרים של סקילה למוות שהשתנו למוות בתלייה"
תלם יהב
עיתוני איטליה פתחו בשביתה של 24 שעות שבמהלכה לא יוציאו את מהדורות הבוקר, במחאה על חוק "מחסום הפה" שמנסה ברלוסקוני להעביר בפרלמנט    האם אנו עומדים לקראת סיומה של ממשלת ברלוסקוני?
עופר וולפסון
התנועה לאיכות השלטון פנתה לרה"מ ולמספר שרים בדרישה כי יפעלו למניעת לחצים המופעלים על הממשלה לשינוי הסעיף בחוק לעידוד השקעות הון המוציא את מפעלי המחצבים מתחולת החוק    "על בעלי העניין למסור את פנייתם בכתב וזאת על-מנת להבטיח שקיפות מלאה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il