X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מכבי תל אביב בכדורגל מנוהלת בשנים האחרונות כחנות מכולת שכונתית עכשיו הזמן לעצור את המפולת
▪  ▪  ▪

מכבי תל אביב, אחת האגודות המפוארות בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי, מנוהלת כבר שנים בצורה שלומיאלית מעוררת תמיהה. נדמה שרק עשרות אלפי אוהדיה נשארו מחויבים לשם המפואר מכבי תל אביב. הבעלים, צוות הניהול והשחקנים אינם מוכיחים מחוייבות לשם ולאגודה המפוארת.
הבעלים לוני הרציקוביץ, דמות שנויה במחלוקת, מיום שרכש את מכבי תל אביב מצטייר כעוף מוזר שאינו שייך כלל לעולם הכדורגל. אין ספק שהאיש בא עם כוונות טובות והשקיע בעשור האחרון כסף רב, לוני אולי רוצה אבל אינו יכול, מינוי בעלי תפקידים חסרי ניסיון כאלי דריקס בעבר ועכשיו אבי נמני לא מתאימים לאגודה. הבאתו של רוני מאנה לקבוצה עוד טעות גדולה של לוני, כבר עכשיו ניתן להבין שרוני מאנה אינו האיש המתאים לניהול מכבי תל אביב, לאיש אין ניסיון בתחום ואין כנראה גם את הכסף שאותו התחייב להביא למועדון, אין כל חיבור בין לוני למאנה, מאנה מרבה לקשקש לתקשורת אבל לא מפגין כישורים והבנה למתרחש.
סגל השחקנים של מכבי תל אביב העונה אינו ראוי ללבוש את חולצת המועדון, שחקנים בינוניים ומטה הובאו למכבי ע"י המאמן המפוטר אלי כהן ובברכתו של אבי נמני, אבי כנראה מתחיל להבין שאולי הוא בעל עמדה אבל לא בעל המאה, בלי תקציב מכובד אין אפשרות להרים קבוצה שתתחרה על כל התארים ותתקע יתד בכדורגל האירופי.
אבי נמני, תופעה מיוחדת ובלתי מוסברת, אגודה כמכבי תל אביב אינה יכולה להרשות לעצמה לאפשר לשחקן גדול ככל שיהיה לשלוט בה במשך שנים שלטון מוחלט. שחקן, מנג'ר, מנהל מקצועי, תפקיד שאולי אפשרי ומתאים לקבוצה בליגה שלישית. את מכבי תל אביב צריכים לנהל אנשי מקצוע בעלי ניסיון ובמשרה מלאה, שחקנים גדולים ככל שיהיו צריכים לשחק על המגרש בלבד.
נמני שולט בקבוצה ללא עוררין. השחקן ששיאו כבר אי שם מאחוריו מצליח עדיין לספק ,חלק מהסחורה ולהתבלט מעל השאר רק בגלל רמתם הירודה של השחקנים סביבו, השחקנים דואגים שכל הכדורים יעברו דרכו (חסר להם שלא), המשחק המכבי איטי ועייף להחריד בהתאם לכושרו של אבי נמני, בקהל כבר אפשר פה ושם לשמוע לחישות וטרוניות על כושרו של האחרון, נמני בחור פיקח ובודאי מבין שלא לעולם חוסן, לא יעבור זמן רב וימצא "הילד" שיעמוד במרומי הטריבונה ויצעק "המלך הוא עירום".
הניהול הכושל של מכבי בלט היטב בסאגה על מינוי המאמן המחליף לאחר פיטוריו של אלי כהו, מאנה חסר הניסיון רצה דווקא את מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוי, מכבי התבזתה והמתינה לגיא כמעט שבועיים, אפשר היה לחשוב שמדובר במאמן צמרת בעל קבלות על הישגים ותארים, בסה"כ מדובר במאמן חסר ניסיון שעדיין לא הוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה ברמות הגבוהות, לוני למוד ניסיון העבר הבין שעליו לעשות מעשה, השבוע דחק את מאנה לצד ומינה את ניר לוין למאמן הקבוצה, ניר כבר אימן במכבי שנתיים ואף זכה בשני גביעים, מחליפיו מאז שוחרר ממכבי תל אביב לא הביאו בשורה מיוחדת או את השינוי המיוחל.
למכבי תל אביב אין גאידמק מאחורי גבה, אבל יש לה מותג מפואר ובהתנהלות נכונה יכולה לרתום סביבה מספר אנשים בעלי ממון בדומה לאגודת הכדורסל המפוארת של מכבי, לוני אדם פרטי שנושא עליו עול אדיר וסופג אין ספור העלבות מהקהל המיואש, לוני חייב לעצור את "הקטר" הדוהר במדרון בטרם תהפוך האימפריה לאימפריה לשעבר ולזיכרון עמום.

תאריך:  07/09/2007   |   עודכן:  07/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חנות המכולת של לוני
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
"לוני חייב לעצור" וכו' וכו' -
יופיטר  |  7/09/07 14:04
 
- קשקשן
יופיטר 2  |  7/09/07 15:36
 
- האויל - חכם בעיניו! צטט
יופיטר  |  7/09/07 17:18
 
- תשובה לאויל
יופיטר 2  |  7/09/07 19:27
 
- אתה לא רק טיפש אלא גם פחדן!
יופיטר  |  8/09/07 23:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
אצלנו מקובל, כך לימדו אותי פעם, שדור זה משהו כמו עשרים וחמש שנה    האמנם?
ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) - עידן גור, משפטן
קריסתה של חברת "המכרז של המדינה", פגעה בלא מעט צרכנים שטרם קיבלו את המוצרים בהם זכו במסגרת המכרז, ביניהם, כאלה שכבר החלו לשלם את התמורה, ואף כאלה ששילמו את מלוא התמורה    רבים מאותם צרכנים נותרו מבולבלים בלא תשובה חד-משמעית מהן האופציות העומדות לפניהם.
שלמה גור
ראשי פרקים להרצאתו של מנכ"ל משרד מבקר המדינה בטקס חלוקת אות 2007 [כ"ב באלול תשס"ז, 05.09.07]
יהונתן דחוח-הלוי
בראיון עיתונאי מקיף ראשון לאחר ההפיכה הצבאית של החמאס מציג מרוואן ברגותי עצמו כמנהיג פוטנציאלי לרשת את אבו מאזן    למרות שבטווח המיידי ייתכן ויחתור לעימות מול החמאס, הרי שבטווח הארוך נשארו מטרותיו החרבתה של מדינת ישראל
ראובן ימרום
בכדי שלסליחות בימי אלול תהיה משמעות של ממש, עלינו להבין היטב עבור מה ובפני מי אנו מבקשים אותן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il