X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו מטיבים להצטופף בהמונינו בדיוטי-פרי בנתב"ג, במגרשי הכדורגל ובקניונים, אך נרפים מכדי לצאת לרחובות ולמחות נגד אלה האחראים לגורלנו ולגורל ילדינו
▪  ▪  ▪

ערב השנה החדשה הבאה עלינו לטובה (כך כולנו מקווים) ועל סיפם של הימים הנוראים, בהם אנו מכים על חטא (ולא על שכמו של הזולת) ראוי שנתבונן בראי, ועם יד על הלב נודה ביושר: אנחנו אכזבת השנה, אנחנו ואין בלתנו, אל לנו להטיל את האשמה על אחרים!!!
לא על ראש הממשלה השרדן המצופה בטפלון, לא על שכמו של שר הביטחון לשעבר, ולא על כתפיו של נשיא המדינה לשעבר, ולא על שכמם של אלה שהתחרו בהם כיצד יטיבו למרר את חיינו ולפשוט את עורנו. עליהם שפכנו (גם כותב שורות אלה) קיתונות של רותחין, רבבות של מילים חסרות תועלת. בבחינת הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
נבחנו, חשפנו שיניים, והגרנו ריר עד לעייפה, ניסינו להטביע את גיבורי בקורתנו בים של מילים והכול לשווא. כפי שאמר בזמנו דן בן אמוץ: "ישראל היא מדינה דמוקרטית לתפארת בה האזרח יכול לדבר ללא פחד אל... הקיר".
אנחנו שבאדישותנו אכזבנו את המילואימניקים ואת המשפחות השכולות שאבדו את יקיריהם במלחמת לבנון השנייה, שקראו לנו לבוא ולהתייצב לצידם בהמונינו בכיכרות הערים וברחבת הכנסת, כדי לאלץ את ראש הממשלה הכושל להתפטר, אך רובנו בוששנו מלהופיע. היו בתוכנו כאלו שנענו לקריאה, אולם הם נואשו כשנוכחו לדעת שהם קומץ קטן מדי של אכפתניקים. אכן הם עשו כמיטב יכולתם, אך בהעדר ההמונים, הפגנתם הוכחה כחסרת תועלת.
רבותי, אנחנו כולנו היינו חייבים במיליונים להתכנס ולהפגין כמו הכתומים באוקראינה שניצבו דוממים חודש תמים בקור המקפיא, או כמו אזרחי רומניה שמוטטו את הרודן המושחת והשנוא צ'אוצ'סקו.
בימים בהם מגיעים מים עד נפש, רק פעילות חוץ פרלמנטארית יש בה תועלת כדי לנער מנהיגים המתנכרים לסבלם של בוחריהם. כמו אטימותם המקוממת לסבלם בן שבע השנים של תושבי שדרות ועוטף עזה המופקרים למטחי הקאסמים. ואנחנו, ממשיכים בחיי השגרה שלנו כאילו ושדרות אינה בתוך גבולות ישראל, אלא שטח כבוש כמו גוש קטיף שברחנו ממנו בחרפה. ואזרחי ישראל שצה"ל החריב את בתיהם, ממשיכים לחיות עד היום לחרפת כולנו כפליטים בארצם. ועל חורבות בתיהם, שם הבטיחו לנו הוזי המזרח התיכון החדש שיוקמו כפרי נופש ובתי מלון, שם מוצבים לאסוננו משגרי הקסאמים.
אנחנו רבותי בכבודנו ובעצמנו הם אכזבת השנה!! נוכל לקוות לשנים טובות יותר בעתיד רק אם נאמין בכוחנו, נתנער מהייאוש, נתרומם מהכורסאות, נצא לרחובות במיליונים ונזעק בחמת זעם את זעקתנו. אנחנו חייבים זאת לילדינו, עלינו להוכיח אחת ולתמיד למנהיגינו שיש קווים אדומים אותם חלילה להם מלעבור.
אנחנו מטיבים להצטופף בהמונינו בדיוטי-פרי בנתב"ג, במגרשי הכדורגל ובקניונים, אך נרפים מכדי לצאת לרחובות ולמחות נגד אלה האחראים לגורלנו ולגורל ילדינו. כאן אנחנו מתרצים את האדישות שלנו ב"כלום לא יעזור". את התירוצים הללו מטיבים לדעת המנהיגים שלנו המצפצפים עלינו וממשיכים לעשות בנו כרצונם. שנה טובה של התנערות לכולנו.

תאריך:  12/09/2007   |   עודכן:  12/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אכזבת השנה: אנחנו
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
לא יכול להסכים יותר
לצערי אתה צודק  |  12/09/07 12:47
2
תדבר בשם עצמך!!
אייל.ב  |  12/09/07 14:44
 
- כיעור
איל.ג  |  12/09/07 15:22
3
גורי, שלום. נכון כתבת, אך אני
שאול אבידור  |  12/09/07 17:56
4
אתה, שעדיין מכנה את גוש-קטיף,
הניה  |  13/09/07 00:13
 
- אי הבנה
המחבר  |  13/09/07 09:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים קליר
בפרוס השנה החדשה, אנו מאחלים לכל אחד ואחד מכם, כי תשכילו לשמור על הניגודים שבתוככם ועל הניגודים שביניכם. אל תנהלו מלחמות חורמה נגד עצמכם
אורנה רב-הון
על "חלבת תמרים", ספרה של יהודית מליק-שירן
איתמר לוין
העבדות בישראל של שנת תשס"ח עומדת לא רק בניגוד לצדק האנושי הטבעי ולחוק הבינלאומי. היא עומדת בניגוד מוחלט למסורת ישראל ולרוחה של היהדות
הרצל חקק
תפילות הסליחות וקולות המוכרים בדוכנים מזכירים לכולם, שהגיעה שנה חדשה. תפילת "אבינו מלכנו" והמוזיקה המיוחדת של "אעירה שחר" מתנגנות באוויר ומזמינה אותנו לתפילות הימים הנוראים {צילום: הרצל חקק}
צילה שיר-אל
בימים אלו של ראש השנה מומלץ להכיר את האנרגיה העכשווית של הכוכבים, כך שנוכל להתאים אותה לצרכינו האישיים בשנה הקרובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il