X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יגאל עמיר הוא מוקצה מחמת מיאוס ולכן לא יזכה לכתבת צבע בעיתון עברי, אך לא כן הרוצח מרואן ברגותי, שזכה במגזין "7 ימים" האחרון של ידיעות אחרונות, ל-6 עמודים שכאלה בכתבתו של רוני שקד
▪  ▪  ▪

הרוצח יגאל עמיר נמק בכלא ובצדק, חבל רק שאנחנו ממשיכים לכלכלו ולספק את צרכיו המיניים והאחרים. אין עורך עיתון שפוי במדינת ישראל שיעז להקדיש לו לבני משפחתו כתבת צבע המשתרעת על 6 עמודים במגזין סוף השבוע, בה דמותו המחייכת תמרח על פני עמוד וחצי, אשתו ובנו המעריצים בעמוד אחר, כתוספת צבע תופיע גם תמונת מחזור משותפת עם שני מרצחים חבריו לכלא, והעיקר, הרוצח הבזוי יזכה לחשוף בראיון מקיף את משנתו המדינית ואת נימוקיו לרצח ראש ממשלה בישראל.
זהו רעיון הזוי, יגאל עמיר הוא מוקצה מחמת מיאוס ולכן לא יזכה לכתבת צבע בעיתון עברי, אך לא כן הרוצח מרואן ברגותי, שזכה במגזין "7 ימים" האחרון של ידיעות אחרונות, ל-6 עמודים שכאלה בכתבתו של רוני שקד.
לכל מי שנעדר מהארץ בשנים האחרונות, או נחת בימים אלה מן המאדים, חשוב להזכיר כי ב-6 ביוני 2004 נידון הרוצח ברגותי לחמישה מאסרי עולם ול-40 שנות מאסר נוספות בשל מעורבותו ברצח 5 יהודים.
והאיש הנקלה הזה שידיו מגואלות בדם יהודים מרואיין בעיתון הנפוץ ביותר במדינה אומנם לא ישירות, מתנצל המראיין, משום שהשלטונות עדיין אוסרים על קיום ראיונות ישירים עמו, אולם המוח היהודי ממציא לנו פטנטים, הראיון נערך באמצעות שאלון בכתב המוגש לו בתיווכו של עורך דינו ח'אדר שקיראת.
בכתבת הצבע מעוררת הפלצות הזאת משרת העיתון את חבורת המדינאים השוטים המכשירים את השרץ ומכינים אותנו לשחרורו מן הכלא, במטרה להאיץ את המו"מ ההזוי עם הפלשתינים הקרויים מתונים. זה האיש המצהיר חגיגית מכלאו: "גם אם אהיה בצינוק-אציג את מועמדותי לתפקיד הנשיא הפלשתיני, אתמודד ואנצח".
ואם אכן יתמודד הטרוריסט הנפשע בבחירות דמוקרטיות כפי שהוא מבטיח ואנחנו באיוולתנו נשחררו מהכלא, הרי צפוי שנקטוף את אותו פרי באושים של ניצחון החמאס בבחירות דמוקרטיות.
ולמי שלא ברורה משנתו המדינית של הטרוריסט, ששעת שחרורו מתקרבת חלילה, הוא פורש אותה ללא מורא וללא משוא פנים כשהוא עדיין בכלא, ולא צריך הרבה דמיון כדי לדעת כיצד יתבטא לאחר השחרור, וכך הוא אומר מתאו: "המפתח לשלום הוא סיום הכיבוש, הורדת ההתנחלויות, הקמת מדינה פלשתינית על גבולות 67 שבירתה ירושלים המזרחית, ושיבת הפליטים!!!"
כך אומר הרוצח המתכנן בעזרתנו להיבחר לנשיא פלשתין: "שיבת הפליטים!!!" לא פחות ולא יותר. והאיש הזה הוא הכוכב הנולד של השר גדעון עזרא, שביקר אותו בכלאו מספר פעמים ואומר: "אני חושב שאם ישוחרר הוא יחזק את הגורמים האנטי חמאסיים". רק לגדעון עזרא ולעמיתיו ההזויים הפתרונים מדוע ברגותי יחזק את הגורמים האנטי חמאסיים, בעוד הוא דוגל בתפיסת העולם החמאסית של חיסול מדינת ישראל, שבשפה המכובסת היא קרויה "שיבת הפליטים".
ומי שלא השתכנע עדיין מי הוא נשיא פלשתין הבא, ראוי לשמוע מה מספרת עליו רעייתו המסורה פדווה: "כשמרואן היה מבוקש, היינו נפגשים בלוויות השהידים. להלוויות הוא תמיד הגיע, נשא הספדים והזיל דמעה". מעניין, מדוע הרוצח המבוקש, בשעה שהופיע בפומבי מחה דמעה והספיד את עמיתיו הרוצחים, לא נעצר או חוסל באותה הזדמנות?
וכדי להפכו לאנושי וללגיטימי בעינינו מספר עליו שקד כי הוא אלוף הכלא בפינג-פונג, מרבה בקריאת עיתונים ומגזינים בערבית, עברית ואנגלית, חובב ספרות ושירה, בכל ביקור אשתו מביאה לו בין חמישה לשמונה ספרים חדשים, ולאחרונה מלמד אותו אחד הרוצחים צרפתית, וכך אומר הוגה הדעות החדש הזוכה ליחצנות חינם: "עכשיו סיימתי לקרוא את 'שבויים בלבנון' על מלחמת לבנון השנייה ואת 'נקודת האל-חזור' על המודיעין הישראלי מול אירן וחיזבאללה, קראתי גם את 'הרועה', העוסק בחייו של אריק שרון וכן את 'המרד' של מנחם בגין".
ראוי לציין כי באותו גיליון סופשבוע של ידיעות אחרונות מתפרסמות לראשונה תמונות נדירות מעוררות פלצות של בכירי אס-אס מאושוויץ קצינים ורופאים, מרימים כוסית "בהפסקת עבודה", ומבלים באתר נופש. הם גם הרבו בקריאת ספרים ובהאזנה למוזיקה, חלקם אהבו לשחק בפינג-פונג ואת התוצאות ניתן לראות בין השאר ביד ושם...

תאריך:  23/09/2007   |   עודכן:  23/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרואן ברגותי כוכב נולד
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
גורי עם הכותרת הנכונה שלך אני
טוהרת המידות  |  23/09/07 10:29
 
- למחדירת הלשון
חדרתי  |  24/09/07 10:16
 
- פרימטיבי חסר תרבות זה מה שאתה
טוהרת המידות  |  24/09/07 12:07
2
צודק...מה זה צודק...
אחמד זיבי   |  23/09/07 12:41
3
שרץ הוא שרץ, הוא שרץ ל"ת
אנטמולוג  |  23/09/07 13:26
4
בה הוא מתחבק עם קונטאר וסעדאת
והתמונה המחליאה  |  23/09/07 17:20
5
הצחקת את השמאל הישראלי
ע.ג1  |  23/09/07 18:16
6
מזמן אני לא קורא ידיעות
seiko5  |  23/09/07 22:13
7
מומחיות ישראלית
טיטו  |  23/09/07 22:32
8
אמרה האישה החמדנית לאה רבין
פנחס  |  23/09/07 22:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף דוריאל
סוף-סוף, באיחור של שבע שנים, זכינו לראות דובר צה"ל שמעיז לדרוש ממפיצי עלילת הדם של "רצח מוחמד א-דורה" להציג את חומר ההוכחות לעלילתם. שלא יתפלא ממה שיתגלה כשיתוף פעולה ערבי-צרפתי-יהודי להכפשת ישראל בהקף עולמי
נרי אבנרי
אחרי שהקניבלים סיימו את הארוחה שהכין להם השף הקשיש חיים יבין, נשארנו עם השאלות. מה קרה?! על מה ולמה, חוו צרכני התקשורת בסופת טורנדו, בתוך ספל של אספרסו קצר?! בסדר - ביבי טעה!! - מה קרה?
עו"ד משה גולדבלט
התייחסותי למעמדו של בית המשפט העליון ולמעמדם של שופטיו נגזרת מהנחה שבעיני היא סבירה יותר מכל הנחה נוגדת, כי אין סיכוי ממשי לכך שעתיד ימלא בית המשפט העליון תפקיד חשוב בהגנה על "האזרח הקטן" ועל מדיניות רווחה כלכלית וחברתית, אם הגנה כזו תסבך אותו בעימות עם העילית הכלכלית השלטת
יוני בן מנחם
הפעילות של ארגון אל-קאעידה בעירק מבטאת יותר מכל את הצלחת חזונו של אוסאמה בן-לאדן ליצור מצב שבו תנועת הג'יהאד העולמית מצליחה לבסס את אחיזתה במקומות נוספים בעולם מעבר לאפגניסטן
עו"ד חיים קליר
המבוטח עשה תאונת דרכים בהיותו שיכור. הפוליסה התקנית, שהיא הבסיס לפוליסות ביטוח מקיף בארץ, אינה מחריגה תאונה בשכרות. האם מכוח עקרונות כלליים מנימוקים של שמירת הציבור, מותר לחברת הביטוח להתנער מאחריות לנזקי התאונה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il