X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדובר בחיים ומוות", אמר חיים רמון. רוצה לומר: ראש ממשלה בישראל עוסק בחיים ומוות של אנשים. אם יהיה טרוד בעניינים שהם מחוץ לתפקידו, אזרחים עלולים למות!! - פשוטו כמשמעו. שמעתי וחשבתי לעצמי: כל אלה הרוצים בהמשך שלטונו של אולמרט, עושים זאת מתוך אינטרס, תוך התעלמות מהסכנה שאנשים ימותו, ואולמרט עלול לגמור בכלא
▪  ▪  ▪
רמון. אפילו הוא אמר

חשבו על זה: אתם יושבים קפוצים בכורסה הבלתי נוחה של רופא השיניים. הפה שלכם פעור, בידו הימנית של הרופא, אחד המכשירים המזמזמים, ופתאום... טלפון. במקום לנזוף בפקידה שמטרידה אותו באמצע טיפול, לוקח הרופא את הנייד, ומנהל שיחה לחוצה עם עורך דינו. פתאום מתברר לכם, שעם פה פעור, אתם מאבדים את החוש לזמן. שתי דקות יכולות להפוך לחצי שעה סבל. עד לגמר הטיפול-עוד שלוש שיחות כאלה. מה תגידו?
מתוך הנחה שמאמר המערכת של הארץ מבטא את עמדת העיתון, ברור שהארץ בעד אהוד אולמרט. לא בגלל הניצחון המזהיר במלחמת לבנון השנייה (פרטים וציונים בדוח וינוגרד), ואפילו לא בזכות העובדה שבראשות ממשלת ישראל מכהן נכון לימים אלה, אחד מצדיקי הדור.
הסיבה שהעיתון לאנשים חושבים העמיד את יוקרתו המפוקפקת לרשות אולמרט היא הבטחתו בטרם ניבחר, שיגאל עשרות אלפי מתנחלים מייסורי הרפתקנותם המשיחית (להלן תוכנית ההתכנסות), ו...הסיכוי לראות בנובמבר השתא, מנהיגים אימפוטנטים מכניסים להיריון את הזמן. היריון שסופו שלום.
"הדרישה שיתפטר בשל החקירות נגדו היא בלתי נסבלת", נכתב בהארץ (26.9.07). במילים פשוטות, זה בסדר: רופא השיניים אולמרט, יכול לטפל לכם בשיניים. אבל קחו בחשבון שמדי פעם הוא יעשה פאוזה קטנה, כדי לנהל שיחות חילוץ, יען כי הוא שקוע עמוק עד צוואר בפרשיות שחיתות. "הבית ברחוב כרמייה", היא פרשת שוחד. הרשעה פירושה כלא! ואלה מעיתון הארץ, במקום להמליץ בפניו להניח הכול, ולהתכונן היטב לקרב על החופש, מתייחסים לראש הממשלה, משל היה גלדיאטור.
ארבע פרשיות פליליות מתקתקות מתחת כורסתו של אולמרט. על שתיים מהן, הורו שנדר ומזוז למשטרה לפתוח בחקירה פלילית. השתיים הנותרות ממתינות בחוסר סבלנות, לאותה הוראה. כך לפחות מעריך ניצב (בדימ.) משה מזרחי ("אין לי ספק, השניים האחרים בדרך". ערב חדש, בראיון לדן מרגלית, 25.09.07).
רגע- חושבים בהארץ- ומה יהא על תוכנית ההתכנסות? ומי ישחרר את מרוואן ברגותי? והשלום, מה יהא עליו? לא יתכן שאלוהים ישלח את המשיח עם תנאי, שאולמרט יכשיר את מסלולו- ודווקא עכשיו, אנחנו שומעים קולות הקוראים לו ללכת. "הדרישה שיתפטר בשל החקירות נגדו היא בלתי נסבלת" האומנם?
כהרגלי בקודש, נברתי בארכיון. הלכתי לחפש עצה ממורה הנבוכים עבריין המין חיים רמון, שהיה לו מה לומר ב-97, לראש הממשלה דאז בנימין נתניהו, בגין מה שהתקשורת כינתה פרשת "בראון-חברון".
וכך אמר: "ראש הממשלה לא יוכל להמשיך ולכהן בתפקידו. מעבר לפרשה המסריחה הזו- יש גם מדינה לנהל... לטובת הציבור- גם אם לא יוגש כתב אישום- רצוי שראש הממשלה יודיע במוקדם יותר מאשר במאוחר, על בחירות. הפרשה הזו חשפה אותו במלוא חוסר אחריותו, ובמלוא הבוז שהוא רוחש לשלטון החוק. ... יש הרבה בעיות. מי מטפל בזה? יש מדינה לנהל. ראש ממשלה שהוא עסוק- לא יוכל לנהל את ענייני המדינה. מדובר בחיים ומוות". סוף ציטוט (הערוץ הראשון, "משחק השבת" בהנחיית מנשה רז, 19.04.97).
"מדובר בחיים ומוות", אמר חיים רמון. רוצה לומר: ראש ממשלה בישראל עוסק בחיים ומוות של אנשים. אם יהיה טרוד בעניינים שהם מחוץ לתפקידו, אזרחים עלולים למות!!- פשוטו כמשמעו. קראתי וחשבתי לעצמי: יש משהו מרושע בלחץ על אולמרט להישאר בתפקידו. כל אלה הרוצים בהמשך שלטונו, עושים זאת מתוך אינטרס צר, תוך התעלמות מהסכנה שאנשים ימותו, ואולמרט עלול לגמור בכלא.
אני מאמץ את המסר של חיים רמון. עדיף לו לאולמרט שיניח לנו, ויתמקד בבעיות שלו. שאם לא כן, בסוף הוא יגמור בבית הסוהר, ואזרחים בבית קברות... אפילו חיים אמר.

תאריך:  27/09/2007   |   עודכן:  27/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפילו חיים אמר
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
נרי, התעלית על עצמך
משה, עורך-דין  |  27/09/07 20:01
 
- משה כל הכבוד לך דברים של טעם !
אריה שניפר  |  28/09/07 18:09
2
מתי תתייחס גם לליברמן
הזוכר מהעבר  |  28/09/07 00:17
 
- תגובה לזוכר מהעבר
נרי אבנרי  |  28/09/07 10:39
3
אפילו חיים אמר
אהרונוביץ  |  28/09/07 12:08
4
אינו מתאים לתפקידו, עליו ללכת ל"ת
רמון אדם חלש  |  28/09/07 14:01
5
התרגיל של אולמרט שקוף !!!!!!!!
ג'ורג'  |  28/09/07 15:34
6
עיתונאי אמיתי אחד ישר והגון !!
אריה שניפר  |  28/09/07 18:18
7
ושוב חוזר ה"ניגון"....
המזמרת.  |  29/09/07 10:30
8
נרי-קלידיך ישקו... תמיד חכם!!!
אמת ויציב!  |  29/09/07 10:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
אני דווקא רוצה להתייחס לירושלים של מטה ממש. המקום שבו אנשים חיים, עובדים, עוברים, שבים, נוסעים בתחבורה ציבורית מקרטעת, נושמים אוויר - עיר מגורים. וירושלים זאת היא שטח הפקר. קואליציה מוזרה של העיריה, מערכת אכיפת החוק ומפירי חוק, עושים אותה לכזו
אורי נטע
שנתיים לגירוש מגוש קטיף - איפה טעינו? עשרת ימי תשובה הם זמן טוב לחשבון נפש ושנתיים אחרי הגירוש הם זמן קצר אך טוב לזווית ראיה רחבה יותר (מבחינה היסטורית). במאמר זה ננסה לסקור צדדים שלא נחקרו עד כה
ליאן הרץ
מחקרים רבים בתחום התזונה הנכונה מוכיחים כי ארגונים המקיימים באופן שוטף תוכניות ופעילויות המקדמות את סגנון החיים הבריא, של העובדים וההנהלה, הם ארגונים בריאים יותר כלכלית וחברתית
יואב יצחק
מזוז קיבל את ההחלטה הנכונה - ביושר ובאומץ לב ציבורי    אולמרט ייחקר בחשד לעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה והפרת אמונים    צדקת מבקר המדינה לינדנשטראוס יצאה ברבים    בורובסקי ניצח על מלאכת הבדיקות    כתבי ופרשני החצר התבזו ונוצחו
עו"ד יוסי דר
אם ביכולתו של היועץ המשפטי לממשלה לגרום לנבצרותו של ראש הממשלה עד לסיום החקירה - אדרבא, שיעשה כן. אבל אם אין באפשרותו לעשות כן, עליו להבין שראש הממשלה החשוד בפלילים מקדיש את מירב מרצו וזמנו להדיפת החשדות ולהכנת הגנתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il