X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כרמטכ"ל אמר ברק כי חייבים לסגור את גלי צה"ל ולפרק את הלהקות הצבאיות. באופן מפתיע גלי צה"ל קיים ופורח עד ימינו אנו
▪  ▪  ▪

שר הביטחון אהוד ברק הודיע שילחם בתופעת ההשתמטות מצה"ל. באמת הודעה דרמטית, שר ביטחון בישראל מתנגד לפגיעה במצבת כוח האדם של צה"ל. אך טבעי הוא ששר ביטחון ישאף למחזורי גיוס גדולים ככל האפשר. יפעיל את כל השפעתו לגייס כמה שיותר מהמעומדים לשירות בצה"ל.
פתאום נזכרתי ברב אלוף אהוד ברק, כשהיה רמטכ"ל. ברק הוא שהמציא את "המונח צבא קטן וחכם". לזה היתה תוספת כי כל דבר שלא יורה יקוצץ. לראשונה אמר רמטכ"ל בישראל כי בצה"ל משרתים יותר מדי חיילים. למעשה הוא טען שישנם חיילים מיותרים, וכי ניתן לקצץ בהם. צעירים רבים פירשו את דבריו כאילו אין יותר צורך בשירותם וחיפשו דרכים לצאת. כאשר נאמר בצורה כל כך מפורשת לאנשים שהם מיותרים, מי ירצה לשרת. אלפי בני נוער איבדו ברגע כל רצון, או רגש מחויבות להתגייס. האם אהוד מבין ומודה שברק טועה.
כרמטכ"ל אמר ברק כי חייבים לסגור את גלי צה"ל ולפרק את הלהקות הצבאיות. באופן מפתיע גלי צה"ל קיים ופורח עד ימינו אנו. בימים הקרובים צפוי שר הביטחון להודיע על מינוי מפקד חדש מטעמו לאותה תחנה. הלהקות הצבאיות ממשיכות לנגן, לשיר ולרקוד. במלחמת לבנון השנייה המשיכו לבדר ולהעלות את מורל הלוחמים ברגעי המנוחה המעטים. האם שוב אהוד הבין שברק טועה.
בקמפיין הבחירות, בשנת 99, הודיע ברק שלא ישב עם החרדים. תומכיו זעקו בכל עבר "רק לא שס". ברק דיבר על גיוס בני הישיבות ושירות שווה גם לחרדים. אמר ועשה הפוך, כשעלה לשלטון, ברק הכניס את שס לקואליציה והשאיר את בני הישיבות בישיבות, מחוץ לצבא. למעשה היום הוא שוב יושב עם החרדים בקואליציה. דבר זה מעניין הרי בקמפיין הבחירות שלו אמר כי צריך לפרק את הקואליציה הזו. אהוד מבין ומודה שברק טועה.
כראש ממשלה הוציא ברק את ישראל חד-צדדית מלבנון. רבים הזהירו אותו לגבי התחמשות החיזבאללה בגבול הצפון. דווח לו רבות על הסכנה של אלפי רקטות המכוונות לישראל. כיום טוען שר הביטחון ברק, שאסור לפנות שטחים באופן חד-צדדי, עד אשר תושלם בניית מערכת ליירוט טילים וקטיושות. אהוד כנראה מבין שברק טעה.
בשנת אלפיים הכניס ברק את ישראל למו"מ חפוז מול ערפאת בקמפ דיוויד. פעולה זו הובילה את ישראל לתוך תופת דמים, האינתיפדה השנייה פרצה. אחרי שהמשא-ומתן התפוצץ וגרם לפרץ אלימות קשה ביותר. ברק ניסה להראות שלמעשה גילה את פרצופו האמיתי של הטרוריסט הפלשתיני. ערפאת עסק בטרור כל חייו, מפתיע שברק גילה זאת רק בעקבות מו"מ כושל. כיום אומר ברק כי אין באמת פרטנר פלשתיני לשלום. הייתכן ששוב גילה ברק כי בעבר טעה.
מועמד מפלגת העבודה לראשות הממשלה, כנראה לא מבין היטב את המציאות או שמעדיף לעוות אותה. היום הוא מנסה למצב עצמו ימינה מבעבר, בכדי לגרוף את קולות המרכז ומצביעי הליכוד. קשה מאוד לסמוך על אדם שנוהג כך. חבל שאדם הרואה עצמו מנהיג לא מסוגל להציג עמדות ברורות ואמיתיות. האמת קשה לבקש זאת ממנהיג שהפך את השתיקה לאסטרטגיה.
על-פי ניסיון העבר, עדיף כנראה, שבזמן שאהוד יחשוב ויגיד דבר אחד, בפועל יבצע ברק בדיוק את ההפך ממה שהוא חושב ואומר. ככה לפחות הוא יחסוך מאיתנו טעויות גורליות.

הכותב הוא העוזר הפרלמנטרי של ח"כ ד"ר יובל שטייניץ.
תאריך:  03/10/2007   |   עודכן:  03/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשאהוד מודה שברק טועה
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
מזגזג?מתעתע?חסר-יציבות?ריק?
הניה  |  3/10/07 15:43
 
- רק חמור
ידעוני  |  4/10/07 08:02
 
- התשובה נמצאת בשאלה
ניקולאי  |  4/10/07 15:11
2
חד גדיא פוליטי
א ר  |  3/10/07 18:10
 
- וחוץ מפקה-פקה יש'ך משהו למכור?
סקרן קלות  |  3/10/07 20:56
 
- אפילו אתה מודה שאהוד ברח מושחת
מומחה בתחום  |  4/10/07 02:25
3
אסור לסמוך על ברק שנית
זלמן  |  4/10/07 02:17
4
תגובה לדוד שרן
נרי אבנרי  |  4/10/07 06:43
5
לא מבין איך בחרו בו.
אמנון לוי  |  4/10/07 09:02
 
- תשאל את פואד!
א.ל. רמת-גן  |  4/10/07 10:19
 
- תשאל את פואד ותבין
א.ל. ר"ג  |  4/10/07 18:03
6
לא סומך על ברק
ניר  |  4/10/07 09:22
7
שוב ברק?לא טוב
גזר  |  4/10/07 17:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
עו"ד אברהם פכטר
הפרקליטות הסכימה להקמת ועדת בדיקה לעניין "החיסול הממוקד" של בכיר החמאס סלאח שחאדה שבו נהרגו 14 פלשתינים חפים מפשע, על סמך פסיקת בג"צ בנושא. שרי הממשלה מתנגדים בראשם ראש הממשלה - הפרקליטות נתנה הסכמתה בלא אישור הממשלה ושר המשפטים. מדובר במהלך מסוכן ובתקדים שתוצאותיו מי ישורינו
עינת בודנשטיין
הדקל הננסי מאזן את פעילות ההורמונים הגבריים    ערבה מסייע במניעת שבץ מוחי והתקפי לב    ההדס מטפל בקשיי נשימה והתקררויות    האתרוג מייצג את משפחת ההדרים בכלל וויטמין c בפרט
ד"ר אסנת רזיאל
הוא מוגדר כאחד הפירות הוותיקים המוכרים למדע, מזוהה אולי יותר מהכל כפרי התנ"כי המקראי הפופולרי ביותר והוא אולי הייצוא "הישראלי" השורשי והיפה ביותר המגיע אל מדפי החנויות באירופה מישראל
רונן לוי
לאחרונה, מתרבים מבצעי המתנות של חברות ביטוח הרכב. הן מציעות "לסלוח" למבוטח על תאונה ולוותר לו על ההשתתפות העצמית או לקבל הנחות גדולות אם יסכים לתקן את ריכבו על-פי תנאים מוסכמים מראש. מה מסתתר מאחורי המבצעים החגיגיים של חברות הביטוח?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il