X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמו בכל רפובליקת בננות, מכה משטרת ישראל את האזרחים, שמשלמים את משכורתה אתמול - ביאנגון, בירת מינימאר הפעם - בפקיעין מחר - אצלך בבית
▪  ▪  ▪

"כל דרוזי צריך לחשוב פעמיים היום אם לשלוח את הבן שלו להגן על גבולות המדינה, שבלי כל בושה שולחת שוטרים וחיילי מג"ב להרוג אזרחים מפשע" - אמר האני חיר, תושב פקיעין שבגליל, שנפצע בירי המשטרה במהומות בעירו, לכתב Ynet, והוסיף, "אני עדיין לא מבין למה הרביצו לי".
ה"כתומים" מתנתקים מצה"ל, שביצע בהם פשע מלחמה של טיהור אתני. עכשיו פורמת המשטרה בגסותה את קשר הדם בינינו לבין הדרוזים. ועוד ידנו נטויה להרוס כל חלקה טובה.
כדי שהאני חיר יבין למה הוכה ונורה, הוא צריך לזכור, כי זו זכות יסודית של כל אזרח ברפובליקת הבננות, השתרעת בינתיים מדרום ללבנון, לקבל מכות ממשטרתו. חיר זכה אפילו למדרגה גבוהה יותר - שוטר ירה בו.
המחלקה לחיפוי על שוטרים (מח"ש) ממשיכה - כמו תמיד - לעשות צחוק מהאזרח המוכה, או מאזרח, ששוטרים ירו, בו סתם כך. גם שוטר קשה-יום צריך כמה רגעי סיפוק בחייו.
מח"ש חוקרת את האירועים, ורב-ניצב דודי כהן, המפכ"ל, הידוע בזריזותו כי-רבה, כבר הודיע, כי "הנושא ייבדק עד תום, אך [שימו לב, גבירותיי ורבותיי, לסיפא: לא תוקם ועדה חקירה". פקודו - האחראי לאירועים בשטח - ניצב שמעון קורן, מפקד המחוז הצפוני במשטרה, כבר בנה את סיפור הכיסוי, באומרו, כי השוטרים, שירו אש חיה לעבר המפגינים, היו בסכנה.
כיוון שאני ידוע בחיבתי לכחולי-המדים - וכתבתי לא-מעט על אלימות משטרת ישראל כלפי אזרחים מאז הקמתה - אני מעריך, שהמשטרה האמיצה שלנו, שיודעת להרביץ לאזרח, ואפילו לירות בו, ואינה מסוגלת לעשות שום דבר חוץ מזה, עשתה רק את הנהוג בה. כלומר, פעלה, בהתאם לפקודות הקבע שלה מאז ומתמיד. עובדה - זה מה שקרה בעמונה ובעשרות (אם לא מאות) מקומות אחרים. המורשת של המשטרה ידועה, מוּכרת ומלאה בעצמות שבורות ובאיברים כואבים של אזרחים.
לא מזמן הגיעה צמרת מחוז דן במשטרה לבית המשפט, כדי לתמוך בחברם - קצין, שנאשם רק בהכאת אזרח, והורשע. לפני כמה שבועות קוּדם תנ"ץ ניסו שחם, קצין הנימוסים של המטה הארצי, לתפקיד בכיר במשטרה - למרות שהוקלט מסית בשפה גסה ובוטה קצין בכיר אחר במשטרה לבצע פשע של הכאת מפגינים. ואל תספרו לי מעשיות, שקידומו אושר על-ידי בג"צ. השופטים הנכבדים יאשרו כל מעשה עוול אפשרי נגד האזרח - בתנאי שנעשה ברוחם, כלפי אוכלוסיה, שהם מתעבים.
איני מתייחס כלל לסיבת האירועים בפקיעין, או לסיבת אירועים אחרים - אלא להתנהגות השכיחה של משטרתנו, שמכה ביד רמה את האזרח, המשלם את משכורתה, ואף יורה בו - כמו בכל רפובליקת בננות. זה לא נעשה רק ביאנגון, בירת מיינמאר, אלא מאז ומתמיד ברחובות ערינו.
משה נגבי אמר היום ב"קול ישראל", שהמשטרה יורה רק בלא-יהודים; והוא טעה. מהומות ואדי סאליב החלו כיוון ששוטר ירה למוות בתושב חף מפשע, ויש בתולדות המשטרה עוד אירועי ירי באזרחים יהודיים (למשל, כשנעצר עוזי משולם ביהוד). נגבי צדק בכך, שלא נעשה דבר, כדי לרסן את תאוות ההדק של השוטרים ושל מפקדיהם.

תאריך:  31/10/2007   |   עודכן:  31/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה מכה ויורה שוב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צביעות
אספסינוס  |  31/10/07 12:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי לירז
הימצאותם של אמצעי לחימה בידי בני מיעוטים בתוך מדינת ישראל, היא האקדח שמופיע במערכה הראשונה. כעת נותר לראות באיזו מערכה הוא יירה ועל מי
יוסי אחימאיר
דומה שאנו בישראל איננו נותנים די את הדעת לאנטישמיות הגואה ברחבי תבל, ובלארוס עם בוברויסק בכלל זה. נכון, יש לנו בעיות בוערות יותר, תמיד הן בוערות יותר - ביטחון, תהליך מדיני, שביתות, שחיתויות בצמרת ומה לא. אבל עד מתי נתעלם מהגל האנטישמי בין אם הוא מתפרץ בארצות האיסלאם ובין אם צץ במערב, בין אם הוא מתבטא באמירות של מנהיגים ואקדמאים ובין במעשי ואנדאליזם בבתי עלמין יהודיים ובבתי כנסת בלב הערים?
עו"ד משה גולדבלט
מאחר שתאונות דרכים עלולות לגרום נזקים שיש בכוחם להמיט על אדם ועל משפחתו חורבן כלכלי בשל נהיגה ללא ביטוח, חורבן שאינו מתיישב לעתים עם חומרת ההתנהגות של המבוטח מבחינה מוסרית, מן הראוי ליצור עבור בתי המשפט מכשיר עדין יותר שיאפשר להבחין בין העבריין מדעת לעבריין התמים ולהחמיר רק במקרה הראשון
עו"ד דב אבן-אור
לשלטון המקומי מותר לגבות כספים בכוח, שלא באמצעות משפט, אך התושב מנוע מלהתנגד, אלא לשלם כל סכום שנדרש, ואז לשכור את שירותיו של עו"ד, לשלם לו שכ"ט, לשלם אגרת בית המשפט, ולהמתין כשנתיים-שלוש, עד שיינתן פס"ד!! לפנינו סדום במלוא רשעותה!
אריק באך
ממכתב שהפנו אליה העותרים עולה במפורש הגילוי המדהים, ולפיו אנשים מטעמה של דורית ביניש הם אלה שהזמינו את האמנים לעתור בפניה (!) נגד מזוז, כנקמה על שמזוז הורה לפתוח בחקירה נגד יחזקאל ביניש בגין מעילת הענק שביצע בכספי התזמורת הפילהרמונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il