X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מכתב פומבי לראש הממשלה בעקבות העברת חומר החקירה בפרשת מכרז בנק לאומי מן המשטרה להחכרעת פרקליט המדינה החדש, עו"ד משה לדור
▪  ▪  ▪
אולמרט. ימי החסד הסתיימו

בראשית מכתבי, אני רוצה לאחל לך רפואה שלמה. באמת ובתמים, אני מלא הערכה לאומץ הלב שהפגנת כאשר בחרת להתייצב בפני האומה ולחשוף בפומבי את העובדות בדבר מחלתך; והאומה שלנו, שכידוע רחמנית היא, גמלה לך בביטויים של אהדה.
גם אני, לאור רגישותי הרבה לסבלם של נכים וחולים, החלטתי להניח לך לזמן מה. עמותת אומ"ץ קיבלה את הצעתי והכריזה על פסק זמן בטיפול בעניינים שוטפים הקשורים בהתנהלותך. הענקנו לך ימי חסד, אך אלה תמו, מבחינתנו, כאשר התברר שאתה מתפקד כרגיל, אינך נרדם עוד בפומבי, נראה בלי עין הרע, ממשיך במעלליך הגלויים והסמויים, ואפילו מחדש את התנפלויותיך על יריביך הפוליטיים. דומה כי אינך זקוק להנחות: זו הסיבה שאני מרשה לעצמי כעת לכתוב לך בלי לעטות על עצמי לא כפפות של משי ולא מסיכה של אחות רחמנייה.
חלף זמן לא מועט מאז כתבתי לך את מכתבי הפומבי האחרון. בצער רב עלי לציין, כי במהלך התקופה הזאת לא רק שהצלחת לשקם במידה לא מבוטלת את מעמדך הציבורי, אלא אף נוספו לך בסקרי דעת הקהל כמה אחוזי פופולריות שהצלחת "לסחוב" משר הביטחון, אהוד ברק. לתהליך הזה יש כמה סיבות, שאפרט בהמשך. אך דומה כי המשותף להן היא היכולת המתוחכמת שלך לפענח את הקוד ולנטרל את האקסיומה הקובעת שאי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן.
אין פלא, איפוא, שנראית השבוע זחוח מאוד בעת שהכנסת חגגה באירוע מיוחד את שנת השישים להקמת המדינה. קרנת מאושר כשפצחת בזמר שירי הגבעתרון בצוותא עם הנשיא, שמעון פרס, ויו"ר הכנסת, דליה איציק, שני קנים רצוצים העושים מאמצים כבירים לשמר את שלטונך. באותו היום גם הפגנת נינוחות רבה בישיבת הוועדה לביקורת המדינה של הכנסת, שדנה במיגון העורף.
כזכור, בעבר הלא רחוק התחמקת בשיטתיות מהשתתפות בישיבות הוועדה הזו, שלטעמך פועלת בשירות מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס; ובישיבות המעטות שבהן כן נכחת, לא היססת להשתלח במבקר ולהאשים אותו, בין היתר, כי הפך את מוסד ביקורת המדינה לקרקס. והנה, השבוע לא רק שלא השתלחת בו, אלא אף החלפת עימו לפני תחילת הישיבה כמה מילות ברכה נימוסיות מבוימות.
איך ניתן להסביר את היחס הלבבי הזה שהפגנת השבוע כלפי לינדנשטראוס, שאך לפני זמן לא רב המלצת לאשפז אותו במוסד לחולי נפש? מן הסתם, היתה זו נדיבות של מנצחים, שהרי כמה ימים קודם לכן קבעה המשטרה - באופן מוזר ביותר - כי לא נמצאה נגדך תשתית ראייתית מספקת לעבירה של הפרת אמונים, בפרשת החשד למעורבות פלילית בהטיית המכרז למכירת גרעין השליטה של בנק לאומי.
אם אתה חושב שתצליח להסיט את מבקר המדינה מדרכו בעזרת מחמאות ודברי חנופה, דומני כי אתה שוגה באשליות. הוא לא ייפול למלכודת הדבש שאתה זומם לטמון לו. סימוכין לכך ניתן היה למצוא בכך שלמחרת הופעתך בפניה, הגיע לדיוני הוועדה חושף פרשת בנק לאומי, החשב הכללי במשרד האוצר, ד"ר ירון זליכה, כדי להיפרד מחבריה עם סיום תפקידו - וזכה לתשבחות של ממש מצד המבקר, שממשיך לראות בו כמי שחשף מעשי שחיתות אמיתיים.

אולמרט חי באשליות

אני חושש מאוד שאתה חי באשליות. לא, איני תולה תקוות רבות בדוח הסופי של ועדת וינוגרד, שבשעתו, בדוח הביניים שלה, נמנעה מלהורות לך באופן מפורש ללכת הביתה. לפי כל הסימנים, הדוח הסופי שלה יהיה צמחוני עוד יותר, ובהסכמת בג"צ לא יכלול מסקנות אישיות. את מבטחי אני תולה לא בוועדת וינוגרד, אלא בפעילות המתמדת של עמותת אומ"ץ, משרד מבקר המדינה, ירון זליכה, עיתונאים אמיצים כמו יואב יצחק, ואנשים וגופים נוספים הנחושים להבטיח שתשלם חוב על התנהלותך הפלילית.
עמותת אומ"ץ תוסיף לאסוף מידע על פרשות שחיתות הקשורות בך. השבוע, למשל, חשפנו מידע על שימוש חריג, בניגוד לחוק, שנעשה במשק החקלאי המשפחתי שלכם בבנימינה. פרשות נוספות נבדקות על ידינו בימים אלה. החומר שמצטבר יועבר לגורמי אכיפת החוק, ונעשה כל שביכולתנו כדי שהמשטרה לא תמסמס את הטיפול בו. אך גם אם המשטרה תמליץ לסגור תיק אחרי תיק, אין לנו כוונה לוותר או להרפות. בסופו של דבר, נדאג שתגורש בבושת פנים מכס ראש הממשלה. אני רק מקווה שהדבר ייעשה בטרם תצליח להשחית את יתרת החלקות הטובות שנותרו במדינה.

אולמרט נחקר 17 פעמים בחשד לשחיתות

אהוד, כבר מזמן הפסקת בוודאי להתרגש מחקירות משטרה הנפתחות נגדך, ובצדק: צברת ותק רב בתחום. למעשה, אתה כנראה הפוליטיקאי הנחקר ביותר בתולדות המדינה. על-פי ספירה שערכתי לאחרונה, בארבעים השנים האחרונות, מאז התחלת בפעילותך הציבורית והפוליטית, נחקרת לא פחות משבע-עשרה פעמים [!] בחשד לביצוע מעשי שחיתות שונים. אדם אחר כבר היה יושב מזמן מאחורי סורג ובריח, אך אתה הצלחת תמיד - בלי קושי מיוחד - לסובב את מיטב חוקרי המשטרה סביב האצבע הגדולה שלך ולהוליך אותם שולל באמצעות פיך המפיק מרגליות מזויפות ועורמתך הרבה. העיתונאית סילבי קשת כתבה פעם שאם נחש היה מכיש אותך - הוא היה מתפגר. אבל, יש סוג מסוים של נחשים שטרם פגשת, כאלה שאינם משרתים במשטרה, והם עוד יפתיעו אותך.
בקרוב תידרש המשטרה להגיד סופסוף את דברה בפרשת הבית שרכשת ברחוב כרמיה בירושלים, פרשה שנחשפה על-ידי יואב יצחק באתר זה. במסגרת עסקת הרכישה, קיבלת לכאורה שוחד בסך מאות-אלפי דולרים. אם יחליטו דנינו ואנשיו שאין מקום להעמידך לדין גם בפרשה החמורה הזו, יקיץ למעשה הקץ על מערך החקירות של המשטרה. אולי יהיה זה הזמן להפריט אותו לכל המרבה במחיר. מי יודע, אולי כמה מחבריך אילי ההון, המעורבים איתך בפרשות מפוקפקות שונות, יקפצו על המציאה וירכשו אותו [ולא אתפלא אם ייהנו מהנחה ומתנאים מועדפים], ואז תשקוט הארץ: תוכל לשמר את הקואליציה שלך תמורת מתן חיסיון לפוליטיקאים החשודים בביצוע עבירות פליליות. שים לב: מחצית מהשרים בממשלה שלך שייכים לקטגוריה הזאת.

גם פואד התעשר במהלך כהונתו בכנסת ובממשלה

בדומה לך, פואד התעשר באופנים שונים במהלך שנות שירותו בכנסת ובממשלות ישראל, אם כי טרם הגיע לקרסוליך: אתה כבר מיליונר "כבד" המשתייך לתחתית האלפיון העליון, ואילו הוא רק לצמרת המאיון האמצעי. יש לו עדיין מה ללמוד ממך בכל הנוגע לעושק הקופה הציבורית.
באחרונה מתח מבקר המדינה ביקורת קשה על התנהלותו של פואר במשרד התשתיות והחשיד אותו במעשי מרמה והונאה בכל הקשור לעזרה לחברים ומינויים פוליטיים. עו"ד בועז ארד פנה השבוע אל מזוז, בשם עמותת אומ"ץ, בדרישה שיורה על פתיחת חקירת משטרה נגד פואד. כזכור, אנו עדיין ממתינים - בקוצר רוח - להכרעת המשטרה בתיק החקירה המתנהל נגדך בחשד לביצוע עבירות דומות בעת שכיהנת כשר התמ"ת, אם כי עלי להודות שציפיותי ממשטרת ישראל הולכות ופוחתות עם השנים, לנוכח המגמה הבלתי-נסבלת של סגירת תיקי החקירות בעניינך ובעניינם של בכירים אחרים.

דנינו סלחן ביחס לאישי ציבור החשודים בפלילים

בראש אגף החקירות והמודיעין של המשטרה עומד היום ניצב עו"ד יוחנן דנינו, עימו נפגשתי בעת שכיהן כמפקד היחידה לחקירות בינלאומיות [היחב"ל]. התרשמתי אז - חלקית, לא עמוקות, עלי להודות - מדברים שסיפר לי על כוונתו להרחיב ולפתח את מערך החקירות של המשטרה; אך כל ההצהרות הללו הן ריקות מתוכן כל עוד אינן מלוות בעשייה אמיצה, ואילו דנינו, בעיקר מאז מונה לתפקידו הנוכחי, נוקט בגישה גמישה וסלחנית כלפי אישי ציבור החשודים בפלילים, כפי שניכר, בין היתר, בלהיטותו המוזרה לסגור את תיק החקירה בפרשת האי היווני, שבה היו מעורבים ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, שני בניו - וגם אתה, איך לא.
אמנם, לא היית מעורב ישירות במינוי דנינו לתפקידו, אך שאיפתך המסוכנת להחליש את זרועות המשפט [בעזרת שר המשפטים הלעומתי, פרופ' דניאל פרידמן, שחותר באופן שיטתי לערער את מעמדו של בית המשפט העליון] ואכיפת החוק מובילה אותך למעשים נכלוליים כמו הזמנת בכירי המשטרה לביתך בחג הסוכות האחרון, חרף העובדה שאתה נתון לחקירה בחשד לפלילים. כאשר צפיתי בטלוויזיה בתמונות התחככותם בך, הבנתי מה עתיד להיות גורלה של החקירה בפרשת בנק לאומי. לצערי, לא טעיתי.
נמלאתי כלימה למשמע דברי המפכ"ל, רב-ניצב דודי כהן, שאיחל לך עוד שנים רבות בתפקידך: כך לא מדבר מפקד זרוע אכיפת החוק אל הפוליטיקאי המושחת ביותר בתולדות המדינה, המסובך עד מעל לצווארו בכמה פרשות פליליות חמורות. דבריו המתרפסים אותתו לחוקרים הכפופים לו מהו הכיוון הרצוי לצמרת המשטרה. אגב, ימי החנוכה מתרגשים עלינו עכשיו: חבל שטרם מצאת לנכון להזמין את צמרת המשטרה לחגוג עימך בסופגניות ובלביבות ובהרמת כוסית את סיומה המוצלח של החקירה בפרשת בנק לאומי.

דנקנר וברנע מכרכרים סביב אולמרט בהתרפסות

פרשת בנק לאומי חשפה פעם נוספת כיצד רבים מעמיתי בתקשורת מתגייסים לעזרתך ומכרכרים סביבך בהתרפסות. ראש וראשון שבהם הוא אמנון דנקנר, חסיד שוטה ותיק שלך, שבימים האלה פורש מעריכת העיתון מעריב, שם הותיר אחריו אדמה תקשורתית חרוכה.
דנקנר יצא השבוע פעם נוספת מעורו כדי לסגור חשבון עם עיתונאים שהעזו להעריך שפרשת בנק לאומי תוביל לקץ כהונתך כראש הממשלה. בין היתר, הוא הכפיש בצורה קשה את חברך [לשעבר] העיתונאי ומנחה הטלוויזיה דן מרגלית, שמאוחר מדי, ממש בזמן הפציעות, התפכח והבין שהוא תקוע בתוך ארגז של עלי תאנה תקשורתיים המגוננים על מעלליך הנלוזים.
מאז שחדל לשמש כעלה תאנה שלך, מרגלית כבר אינו מוגדר כזן מוגן. לראיה, חברכם המשותף, יוסף [טומי] לפיד, ראש להקת מעודדיך, הפקיר אותו לגידופיו של דנקנר. אגב טומי, הוא עוד ינסה לגייס מחדש למענך את בנו יאיר, המגיש החדש של חדשות ערוץ 2, שבעבר כבר התרפס בפניך.
לצד אנשים מסוגם של דנקנר ולפיד, מצויים גם עיתונאים שאינם נמנים עם חבריך אבל משרתים אותך בנאמנות כמעט עיוורת. אחד הבולטים שבהם הוא בן כספית ממעריב, כתב חצר אשר מדי פעם מפריח בלוני ניסוי מטעם לשכתך. למשל, בעקבות הדברים שאמרת השבוע בישיבת הוועדה לביקורת המדינה, לפיהם לא ניתן "למגן את המדינה לדעת", התעורר אצל אנשיך החשש המוצדק מביקורת ציבורית על השקעת מיליוני שקלים במיגון לשכתך במשכן הכנסת. כספית התגייס לדגל ופרסם סקופ שלפיו ניתן ללא קושי לטווח טיל לעבר לשכתך.
הצורך שלו לרצות אותך - בתמורה להדלפות בלעדיות - פוגע בשיקול הדעת המקצועי של כספית. לראיה, לפני כמה חודשים הוא הגדיל [או הקטין] לעשות, כשבעיצומה של הסערה הציבורית סביב חרפת-עוניים של ניצולי השואה, הוא פרסם טור סוחט דמעות שבו סיפר כי בהיותך בן למשפחת ניצולי שואה, אתה דואב מאוד את מצוקתם. כשהבהירו לו כי הוכשל וכי בתקופת מלחמת העולם השנייה שהתה כל משפחתך בחרבין שבסין, הוא תירץ את החרבון המקצועי בכך שהתכוון למעשה למשפחת רעייתך, עליזה, שאליה אתה קשור מאוד, רחמנא ליצלן.
עיתונאי אחר שלצערי מזדנב אחריך, נחום ברנע מידיעות אחרונות, חתן פרס ישראל לתקשורת, פרסם בימים אלה ראיון חגיגי עימך, במלאות שנתיים לכהונתך כראש הממשלה. מרמזים שפיזרת בשיחתך עימו, ניתן להבין שיש לך כוונה להוסיף לכהן בתפקידך עוד כמה שנים טובות: אינך שולל אפילו את האפשרות שתצליח להשלים כהונה בת עשר שנים רצופות, שיא במונחים ישראלים.

זליכה סולק ויד נעלמה תסייע לאחים עופר

על סדר יומנו עומד מיזם נוסף של האחים עופר: הקמת תחנת כוח חשמלית פרטית במישור רותם שבנגב. חברת OPC שבבעלות האחים, שזכתה במכרז להפקת חשמל בייצור פרטי במישור רותם [למעשה, היתה החברה היחידה שהתמודדה בו], ביקשה לשנות את תנאי החוזה שחתמה בשעתו עם המדינה, לאחר שבין הצדדים התגלתה מחלוקת לגבי תנאי רגולציה הקשורים למחיר שתשלם המדינה עבור החשמל שיופק בתחנה. בניסיון להגדיל במיליוני דולרים את רווחיה מהמיזם, דרשה משפחת עופר להעלות את המחיר המקורי שנקבע בחוזה. המדינה, מצידה, טענה שבהליכי המכרז נפלה טעות טכנית שבגינה עשויה היתה חברת OPC לקבל 130 מיליון שקל מהקופה הציבורית. המדינה סירבה לשלם לאחים עופר את הסכום, ביטלה את זכייתה של החברה במכרז והחזירה לה דמי ערבות בסך מיליון דולר.
בינואר 2006 עתרה החברה לבג"צ בטענה שהמדינה ביטלה את זכייתה במכרז ללא טעם וללא צדק סבירים. החברה חזרה בה למעשה מכל התנאים שהציבה והודיעה שתהיה מוכנה לבצע את המכרז בתנאים שקבעה המדינה. לפני חודשים ספורים, בניסיון למצוא פשרה בסכסוך, הסכימה המדינה לפתוח במשא-ומתן מחודש עם באי-כוחה של OPC, עו"ד משה שחל [בעבר כשר האנרגיה...] ועו"ד פנחס רובין [שהסביר לאחרונה לכולנו, הדיוטיות שכמונו, כי "כאשר שר האוצר מזמן אליו אנשי עסקים בכירים בנשק, זה לא הון ושלטון"...]. באחרונה פורסם כי המשא-ומתן קרוב לסיכום וכי תאריך היעד להפעלת התחנה ייקבע לחודש דצמבר 2010.
כל עוד כיהן בתפקידו, זליכה עמד בפרץ הלחצים, התנגד נמרצות לדרישות האחים עופר ועשה כל שביכולתו להגן על קופת המדינה בפרשה זו. עכשיו, משסולק מתפקידו, אנו חושדים כי יד נעלמה מטעמך תתערב במשא-ומתן ותסייע לחברת OPC לקבל לבסוף את מבוקשה, כשם שניסית לסייע לכמה ידידים עשירים שהתמוודו במכרז לרכישת גרעין השליטה בבנק לאומי. בפרשת תחנת הכוח במישור רותם, עומד לשירותך סייען מומחה בדמותו של שר התשתיות, בנימין (פואד) בן-אליעזר, ידיד ותיק של בעלי הון מסוגם של האחים עופר.
כך, למשל, פואד - שאמור להגן על האינטרסים של המדינה - אינו נראה מוטרד מכך שהן הממונה על התקציבים והן החשב הכללי סבורים שבניית תחנת הכוח במתווה שהציגה OPC אינה כדאית; או מכך שבעבר הוחלט במשרדו, בעצה אחת עם משרד האוצר, כי תנאי המכרז לא ייפתחו מחדש; ואף לא מכך שבמכרז להקמת התחנה עבור OPC זכתה לא אחרת מאשר חברת החשמל, שהתחנה הפרטית אמורה להתחרות בה. לפני כמה ימים פניתי אל היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד מני מזוז, בשאלה פשוטה: האם אין זה הגיוני יותר שחברת החשמל תקים את תחנת הכוח עבור עצמה, ואז מחיר החשמל שישלמו הצרכנים אולי יהיה זול יותר?

שמחה מוקדמת על המלצות המשטרה

אהוד, יש לי חדשות רעות עבורך: שמחתך על המלצת המשטרה היתה מוקדמת. עדויות ומסמכים הקשורים בפרשת בנק לאומי נבדקו היטב על-ידי אנשי משרד מבקר המדינה, והם הגיעו למסקנה חד-משמעית שביצעת עבירות פליליות המחייבות פתיחת חקירת משטרה. החשב זליכה, שהעביר למבקר חומרים יקרי-ערך על התנהלותך בפרשה זו, רחוק מלהיות קוטל קנים: בגיבויה ובתמיכתה של עמותת אומ"ץ, הוא ינהל מאבק משפטי אמיץ ובלתי מתפשר כדי להבטיח שתיתן את הדין על העבירות שביצעת. השבוע סיכמתי עימו שאם פרקליט המדינה החדש, עו"ד משה לדור, יאמץ את המלצת המשטרה ויסגור את תיק החקירה בפרשה זו, נגיש במשותף עתירה לבג"צ נגדו.
לפי שעה, לא ידוע מתי ואיך יכריע לדור בתיק הפרובלמטי הזה. במכתב ברכה ששיגרתי אליו השבוע בשם עמותת אומ"ץ, לרגל בחירתו לתפקיד פרקליט המדינה, הבעתי תקווה שיגלה זקיפות קומה, עצמאות ובעיקר אומץ לב בעת טיפול בתיקי החקירה של אישי ציבור שסרחו, ובתיקיו של ראש הממשלה בפרט.
סילוק זליכה מתפקידו, ביוזמתך ובסיוע המשת"פ שלך, שר האוצר רוני בר-און, ודאי תרם מאוד למצב רוחך המרומם, אך בטרם תהפוך את המאורע הזה לסיבה למסיבה, זכור את שאמרו חכמינו: "בנפול אויבך אל תשמח, ובהיכשלו אל ייגל לבך"; מה גם שזליכה טרם אמר את מילתו האחרונה במאבקו החשוב להשלטת נורמות של מנהל תקין; ערב פרישתו, הוא הכין תוכנית מקיפה למיגור השחיתות הציבורית, תוכנית שבעטיה הענקנו לו את אות המופת של עמותת אומ"ץ לשנת 2007. תוכנית זו אומצה כבר על-ידי השדולה הפרלמנטרית למאבק בשחיתות.
גם אנו לא נעמוד מהצד: עמותת אומ"ץ מתכוונת לבחון באופן צמוד את דרכי ההתנהלות באגף החשב הכללי באוצר, כדי למנוע ממך ומשר האוצר לבצע קומבינות לזירוז אישורם של פרויקטים שיסייעו לאילי ההון לינוק מעטיני השלטון. סנונית שחורה ראשונה כבר נצפתה על ידינו השבוע: נודע לנו כי אתה ובר-און פועלים לקידום פרויקט המכונית החשמלית של משפחת עופר, פרויקט ה"משומן" בלי הרף מכספי הקופה הציבורית. מיד כשהתקבל המידע בנושא, נקטנו בצעדים שונים לסיכול הנדיבות שהפגנתם, נדיבות על חשבון כספם של אזרחי המדינה. זליכה עמד בפרץ והתנגד נמרצות לדרישה, אך עכשיו, משסולק מתפקידו, אנו חושדים שיד נעלמה מטעמך תתערב ותסייע למשפחת עופר לקבל את מבוקשה.

תאריך:  07/12/2007   |   עודכן:  07/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אהוד, אתה ארכי-מושחת
תגובות  [ 168 ] מוצגות  [ 167 ]  כתוב תגובה 
1
ראש מֶמְשָלָה סְמַרְטוּט
אלכסנדר  |  7/12/07 10:12
 
- אתה לא יודע כמה אתה צודק!!!
יול  |  8/12/07 20:36
2
אריה, עלה והצלח ל"ת
א מ רול  |  7/12/07 10:30
3
הנער של ביבי פתח את הג'ורה שוב ל"ת
משחיתים נמאסתם  |  7/12/07 10:38
 
- קשה קשה לשמוע את האמת ל"ת
ירדנה  |  7/12/07 11:33
 
- כנראה שאתה הכיר את הריח,
יהודי גאה,  |  7/12/07 17:48
4
איך אדמתנו מדם בחורינו האדימה
אורית וישראל  |  7/12/07 11:38
 
- על המילים "בתודעה נצרוב" בשיר
אורית וישראל  |  7/12/07 12:02
5
ידע כל אב וראוי כי תדע כל אמא
אמא 2006-2007  |  7/12/07 11:45
 
- ידע לו כל אב ותדע לה כל אמא...
אמא 2006-2007  |  7/12/07 14:26
6
אריה אבנרי
יהוידע  |  7/12/07 11:49
7
ידע לו כל אב ותדע לה כל אמא...
אמא 2006-2007  |  7/12/07 12:08
 
- ידע לו כל אב ותדע לה כל אמא...
אמא 2006-2007  |  7/12/07 15:17
8
אבנרי עיתונאי ישר והגון
אזרח מודאג  |  7/12/07 12:26
9
אפשר להצטרף לעתירה לג"צ ?
מניס  |  7/12/07 12:32
10
ישר כח אריה האמיץ!!!
שירה רווה  |  7/12/07 12:56
11
אולמרט בהחלט יכול לקוות לעוד
צלילה  |  7/12/07 13:04
12
דורשים את חומר החקירה
חבר אומ"ץ  |  7/12/07 13:12
 
- היה כנס מרשים ביום שלישי אומץ
שוש...  |  7/12/07 14:19
 
- לבדיקה
מסכימה  |  7/12/07 15:20
 
- לחבר אומץ אתה נאיבי
שושפ  |  12/12/07 15:26
13
אריה אבנרי התגעגענו לכתבותייך.
שושפרי  |  7/12/07 13:45
14
אבנרי, ממשיך לחשוף את האמת
נחמה ברזילי  |  7/12/07 14:01
15
אולמרט, תלווה לי את אשתך!!
אלון ה  |  7/12/07 14:29
16
דנקנר נלחמת לחינם עבור אולמרט
שושפ  |  7/12/07 14:34
 
- מכירה אותך
רוני 123  |  7/12/07 21:08
 
- כן זו אני . את מפסידה אותי  ל"ת
רוני 123  |  10/12/07 21:47
17
אתם בטוחים שלא הגזמתם? ל"ת
שאול השואל  |  7/12/07 15:04
18
עתונאי ללא פניות ומורא
לילית  |  7/12/07 15:47
19
כתבי לשון
אפרים רחמים  |  7/12/07 15:53
 
- כתבי לשכה
אהובה שמואלביץ   |  7/12/07 16:38
20
פואד מתאים לליכוד שם חבריו הוא ל"ת
קומבינטור   |  7/12/07 15:58
 
- התכוונת לקדימה. המושחתים שם. ל"ת
חץ  |  7/12/07 21:18
 
- 30שנה הליכוד\קדימה הורסים את..
שלא יעבדו עלינו!  |  8/12/07 00:33
 
- כל השמות ברשימה הם קדימה מושחת ל"ת
חץ  |  8/12/07 11:05
21
עליזה מוכרת תמונות זולות ומזונ
כסף יכשיר כל שרץ  |  7/12/07 16:07
22
אולמרט צל ענק חמקמק-חלקלק סיוט
אלישבע 77  |  7/12/07 16:32
23
שבת שלום לאריה אבנרי, אתה תשאג
טהורת המידות  |  7/12/07 16:33
 
- לגב. טהר-לב.אריה שואג-אין ירא.
רע מעללים.מרב"ג.  |  8/12/07 12:45
24
לקחת ליצחק פרנסה. על מה יכתוב? ל"ת
נרי חוצפן.  |  7/12/07 16:43
 
- אתה החוצפן. לאבנרי זכויות רבות ל"ת
אמיל ל.  |  7/12/07 17:30
 
- מי שאינו מבין הומור=מוטב יחריש
לאמיל מהחוצפן.  |  7/12/07 20:42
25
אולמרט הסתלק כבר
אזרחית אכן מודאגת  |  7/12/07 16:47
26
לקח ליצחק פרנסה.על מה יכתוב?
טעיתי. אריה חצוף.  |  7/12/07 16:54
27
טומי לפיד הגמיש..ממש בלרינה..
פוגלמן  |  7/12/07 17:12
28
הפשיטה של 100השוטרים .
פרנואידית  |  7/12/07 17:20
29
אבנרי מאומץ לא נקי כפים גם הוא
דורון ט  |  7/12/07 18:59
 
- אתה חבר אישי שלפרידמן?
ליה  |  7/12/07 22:18
30
אריה משתפן ופחדן ואינטרסנט ל"ת
לדורון טל  |  7/12/07 19:18
31
אבנרי מבטא בצורה מופלאה
את מצבנו הזוועתי  |  7/12/07 19:55
32
פיאסקו
אריסטו מקיוולי  |  7/12/07 20:12
 
- חס וחלילה.  ל"ת
!  |  8/12/07 12:52
33
פשוט נפלא. פה מפיק מרגליות.  ל"ת
כך כותב עיתונאי.   |  7/12/07 21:07
34
אבנרי, בזכות שכמותך יש תקווה ל"ת
פיל  |  7/12/07 21:13
35
אולמרט זקוק למיגון במקלט אטומי ל"ת
טומהוק  |  7/12/07 21:24
36
היכן היית מספטמבר?
לילית  |  7/12/07 22:29
37
גסי הרוח
צבי יקיר  |  7/12/07 23:01
38
הבטחת ברדיו. מה גורל רפי רותם?
אבנרי. תן תשובה.  |  7/12/07 23:40
 
- ההבטחה קוימה
דוברת אומ"ץ  |  8/12/07 07:39
 
- רותם-ומה עם מבקר המדינה?
לדוברת אומ"ץ !  |  8/12/07 13:10
39
אורי נימאסתה עלינו  ל"ת
קשתן  |  8/12/07 00:40
40
אריה אבנרי גנב !!! וצריך לשתוק
תתבייש לך - צבוע   |  8/12/07 01:13
 
- אני מרחם עליך
צבי יקיר  |  8/12/07 07:33
 
- אל המגיב שמאחורי הכינוי צבוע
חץ  |  8/12/07 11:00
41
עבודה יוצאת מהכלל
יצחק ה.  |  8/12/07 01:19
 
- מסכימה עם כל מילה שלך
ליצחק  |  8/12/07 10:40
 
- אתה טועה בקשר לביהמ"ש העליון
דורון ט  |  8/12/07 11:41
 
- הית המשפט העליון
יצחק ה.  |  8/12/07 14:41
42
נמאסת. תעוף כבר מהעיניים ל"ת
אלמוני  |  8/12/07 01:30
43
אני מאמין שאולמרט יפול בקרוב.
אמנון לוי  |  8/12/07 02:49
 
- הוא סוס מת. רק הגופה טרם סולקה ל"ת
...פרט טכני  |  8/12/07 13:20
44
ההפסד בלבנון
אזרח במילואים  |  8/12/07 08:13
45
אתה קשקשן אבנרי ל"ת
צדק  |  8/12/07 10:29
 
- הכלבים נובחים
מעריץ ותיק  |  8/12/07 11:05
46
אל תשים לב למקטרגים.המשך בדרכך ל"ת
קורא נאמן  |  8/12/07 11:13
47
אולמרט מעריך עצמו יותר מדי
מורה נבוכים   |  8/12/07 12:47
48
טוב אולמרט המושחת
מברק הבורח  |  8/12/07 13:15
 
- ואתה אדם מושחת עוד יותר מאולמר
יהושוע לב.  |  8/12/07 13:26
 
- ממש בלתי אינטליגנטי
יצחק ה.  |  8/12/07 14:25
49
הון רץ על הבמה
אסטרולוג  |  8/12/07 13:20
50
אריה
לולי  |  8/12/07 14:10
 
- שיטרית מטופל ע"י אומ"ץ
דוברת אומ"ץ   |  8/12/07 15:14
 
- התנהגות שטרית במצפה רמון חשודה
שושפרידמן   |  10/12/07 19:30
51
אולמרט פשוט כלומיאל... מאומיאל
אלכסנדר  |  8/12/07 15:15
52
השוּעָל (קוים לדמותו)
אזרח 2006-2007  |  8/12/07 15:33
53
רק בישראל
נסים גבאי  |  8/12/07 16:40
54
האולמרט לא אשם הוא נולד כזה
המקיאים   |  8/12/07 16:48
55
כסף יכשיר כל שרץ
כסף יכשיר כל שרץ  |  8/12/07 17:34
56
מוכנים לעזור
1dorhilts  |  8/12/07 18:52
 
- עזרה לאומ"ץ בתרומה
truma  |  9/12/07 08:37
57
הון שלטון ותקשורת
סטודנטית מיואשת   |  8/12/07 18:54
 
- ראי אדמה כי היינו בזבזניים מאד
שאול טשרניחובסקי  |  8/12/07 20:41
 
- אחותי הסטודנטית אל ייאוש!!
סטודנט מהר הצופים  |  9/12/07 07:51
 
- בחרתם בלוקסוס!!!
אזרח מאמין  |  9/12/07 09:20
 
- "חוּפְשָה מִשְפַּחְתִּית"
תמרה  |  11/12/07 18:22
 
- רק לכם יש את הכוח לשנות
יהודי ציוני ישראל  |  12/12/07 14:43
 
- אל תנטשו את המאבק והסיכוי
אקסודוס  |  12/12/07 18:06
 
- קראתי את תגובתך והיא רגשה אותי
לורה  |  13/12/07 08:54
58
האירועים בצפון הם זיכרון רחוק
אלישבע 77  |  8/12/07 18:55
59
בְּתֶּקֶן שֶל חֲצִי-אֱלוֹקִים
תמרה  |  8/12/07 19:00
 
- את מדהימה בדרך בה התבטאת
אחד הקוראים  |  8/12/07 20:52
60
ומה עם הצד המוניצפאלי ל"ת
ויע  |  8/12/07 19:40
61
אל תוותרו על המדינה !!
יהודי ציוני ישראל  |  8/12/07 19:53
62
אבנרי מחפה על שחיתויות ביניש ל"ת
ראובן לוי  |  8/12/07 20:06
63
אולמרט שקרן בלתי נלאה
אליהו גנור  |  8/12/07 20:09
64
ראש ממשלה עם גידול בערמומית...
יול  |  8/12/07 20:44
65
אולמרט יודע שהוא ארכי מושחת
נמר  |  8/12/07 22:00
66
אולמרט מליונר כבד
אליהו גנור  |  8/12/07 22:11
67
לבנה אחר לבנה, נהרסת המדינה
אחתת  |  8/12/07 22:19
 
- העם הוא דפוק!!!
גירוש לשמאלנים  |  9/12/07 03:07
 
- למגרש השמאלנים
דניאלה  |  9/12/07 22:57
68
אולמרט מיליונר כבד
חיים, עורך דין  |  8/12/07 22:21
 
- ערוץ 2 פירסם
ערוץ 2 פירסם  |  9/12/07 01:08
 
- ביבי, לא גנב את המדינה!!!
אוריאל צ.  |  9/12/07 10:43
69
מושחת בראש המערכת.
הרצל נח  |  8/12/07 23:51
70
הלו. זה אינטרנט?
אומץ לקלל  |  9/12/07 00:09
71
מה שמפחיד באמת
שאול א.  |  9/12/07 00:45
72
אבנרי מושחת בעצמו מחפש פרסום
המזכירה  |  9/12/07 02:55
 
- או שאת מקנאה או שאת משרתת את
פטריוט ישראלי  |  9/12/07 10:36
 
- מעריץ שוטה ל"ת
פטריוט? ישראלי?  |  9/12/07 14:56
 
- עלובת נפש
חמדה הוך  |  9/12/07 16:48
73
חבורת הזבל
אהובה שמואלביץ   |  9/12/07 05:25
 
- מְדִינָה מִקְרִית
אלכסנדר  |  11/12/07 18:07
 
- medina mikrit
sarahmarciano  |  17/06/08 20:01
74
הנך 'חי בסרטים', מלא אילוזיות ל"ת
liroid  |  9/12/07 19:42
75
מבקר רפה שכל
אמנונן  |  10/12/07 00:49
 
- קשקשן
נחש משקפים  |  10/12/07 07:25
 
- אמנונן עם נדודי שינה
קורא שקט  |  10/12/07 08:34
 
- אמנונן - בעיני אתה בר-מינן ל"ת
אזרח קטן  |  10/12/07 20:55
76
אבנרי ממיט קלון על העתונות
יגאל הרחובותי   |  10/12/07 08:55
 
- יגאל הפרימיטיבי ? ל"ת
מיכל נ  |  10/12/07 09:45
77
אבנרי למה את מחפה על ביניש? ל"ת
אומץ פוחדת מביניש  |  11/12/07 04:21
78
חזק ואמץ, אריה אבנרי. ל"ת
שמעון פרסקי  |  11/12/07 12:34
79
"מחכה לנס חנוכה"...?
הרשלה  |  11/12/07 15:47
80
אולמרט המושחת
joe דשרן  |  11/12/07 15:48
 
- מושחתים
לולי  |  11/12/07 22:38
81
רק לכם יש את הכוח לשנות
יהודי ציוני ישראל  |  12/12/07 06:21
82
גועל נפש
גדעון ק  |  12/12/07 06:44
 
- אבנרי במסכה(גידעון ק)מחפש צומי ל"ת
היתגלהקלונושלאבנר  |  12/12/07 09:07
 
- צבוע קטן
צייד הצבועים  |  12/12/07 13:16
83
לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל !
דורי  |  12/12/07 17:34
84
ממשלה גוססת...מדינה מפרכסת...
דורי  |  13/12/07 06:01
85
אבנרי אתה אבי אבות הטומאה ל"ת
אריה אני ואני ואנ  |  16/12/07 11:08
86
לאבנרי היתיבש הקולמוס?כתבה פעם ל"ת
בחודשיים?  |  17/12/07 08:27
87
אבנרי עדייןבגהה,ובריגעי שפיות  ל"ת
המעטים,כותב שטנה  |  21/12/07 07:21
88
כל כך שקוף שהמגיבים פה הם
מלחמה בדיקטאטור  |  31/12/07 00:51
 
- אבנרי,מיסתבר שנותנים לך גישה ל"ת
למחשב בגהה  |  4/01/08 08:53
89
שימותו הקנאים והטפשים
צבי יקיר  |  4/01/08 21:17
90
כבר2008ואבנרי עדייןמאושפז בגהה ל"ת
שתישאר שם לעד   |  13/01/08 02:48
91
אריה עדיין בחליפת משוגעים ל"ת
אינשאללה לעד  |  16/01/08 21:08
92
אריה,אתה עוד בחליפת משוגעים? ל"ת
אריה,תן סימן חיים  |  30/01/08 02:02
93
ניראה שהוא ישאר במוסד הסגור ל"ת
ישתבח שמו   |  24/02/08 09:29
94
הצגת יחיד
צפנת פענח  |  8/03/08 23:13
95
הצגת יחיד
צפנת פענח  |  8/03/08 23:13
 
- מחזקת את תגובתו של צפנת פענח
נשארת באפילה  |  9/03/08 09:18
 
- כנראה תשארי באפילה הרבה זמן
פנס קסם  |  2/04/08 23:43
 
- כתבה מאלפת בהארץ
קישור מעניין  |  2/04/08 23:37
96
"גמדיו" של אולמרט הם סכנה
פקיד קבלה   |  2/05/08 09:23
 
- עם כל הכבוד את פרשת טלנסקי
לא אבנרי חשף  |  10/05/08 15:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
בספרו "מפולת" תיעד "מאור", חייל קרבי בתקופת הטרור שלפני 20 שנה, והיום קולנוען, את ההסתה הפרועה של אש"ף נגד צה"ל ואת השתוללות רעולי הפנים במחנה הפליטים נור שאמס
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
מהניסיון הרב אשר הצטבר במשרדנו בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל, נלמד, כי ישנה חשיבות רבה לאופן עריכת בקשת פשיטת הרגל ולהכנת תצהיר החייב הנלווה לבקשה, אשר מפרט את נסיבות הסתבכותו הכלכלית של החייב
עמי דור-און
אם גישתו העקרונית של גת היא כי עדיף שמי שהשיבה זרקה בשערו יורחק בהקדם מן העבודה, אולי ראוי שגת, כמנהל טוב, כמנהיג, ייתן לעובדיו דוגמא אישית, ויהיה הראשון להיפרד מעבודתו ב"אלישרא",
מוטי צ'חנובר
יש להשלים סדרה של 10 טיפולי דיקור, בתדירות של 1-3 בשבוע    למשך הזמן בו סובלים מכאב ראש יש השפעה על מספר הטיפולים הנדרשים
אלעזר לוין
יבנו 21 אלף מ"ר למשרדים ומסחר    אמות גברה על מבני תעשיה ורכשה 50% מהמגרש ב-16.5 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il