X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא בטוח שחיים רמון יצליח לחלץ את אולמרט מהבוץ. מה שבטוח: אם הוא ישב בקבינה של הנהג, הוא יכניס את כולנו לבוץ, ואח"כ ילך עם ה"אין-קלון" שלו לחוף, לשחק מטקות. עם חיילות
▪  ▪  ▪
רמון. לא יחלץ את אולמרט

אני לא מאמין בכנותם של פוליטיקאים מאוימים. המוח של אלה אינו נתון לענייני ציבור, אלא מייצר הרהורי חילוץ בלבד. אהוד אולמרט יודע את מה שאריאל שרון ידע: כתב אישום, והוא גמור!! גם חיים רמון, שעתידו הפוליטי תלוי בראש הממשלה, יודע זאת. על הסיכוי שיהיה כתב-אישום, אמר הפרופסור למשפטים עמנואל גרוס: "קשה לשער שבסוף ארבע חקירות פליליות יצא כלום" (ערוץ 1, 15.10.07).
ולפני שאני ממשיך, הערה ארוכה על עבריין המין חיים רמון. אוהדיו בתקשורת יכולים להגיד מיליון פעם ש"אין קלון בהרשעתו"! וזה נכון. אבל הם לא יכולים להגיד אפילו פעם אחת, שחיים רמון לא עבריין מין. שלושה שופטים קבעו זאת, ורמון לא ערער. מאחר וכך, ה"אין קלון" הזה ילווה אותו כאות קלון לכל ימי חייו.
הגיליוטינה שמאיימת על השניים, היא שהניעה את אולמרט "למנות" את עבריין המין חיים רמון כ"מפריח" בלוני הניסוי שלו. כמו רבים ממנהיגי השמאל, גם רמון סומך על חבריו בתקשורת שלא ישלפו מהארכיונים את התחזיות ההזויות שלו. שידור משוכפל של כמה מהערכותיו המדיניות, היה מוכיח את הקושי של האיש הזה בזיהוי המציאות. ארי שביט קלט אותו מזמן.
שימו לב מה אמר עליו שביט בתוכנית "שנתיים להינתקות": "חיים רמון הוא המומחה מספר אחד למחשבה שטחית והרסנית במדינת ישראל. ראינו את זה פעם אחר פעם, ולכן אני מציע להיזהר מהעצות של האיש הזה" (הערוץ הראשון, 24.07.07)!
קבלו דוגמית: שלושה חודשים אחרי הגירוש, אמר רמון לשביט (ציטוט מילה במילה): "בעזה, בגלל שיצאנו - וכתב את זה יפה ירון לונדון- נוהל שכן הוא פסול. אבל נוהל שכנים, כאשר אנחנו עומדים אחד ליד השני, מאפשר לנו תגובות קשות, שלא העזנו להגיב כאשר היינו בתוך הרצועה" (ערוץ 99, "בארבע עיניים", 31.10.05).
כשחיים רמון איים ב"תגובות קשות", הוא התכוון לומר שצה"ל יפעל בעזה בעוצמות חריגות ובלי מגבלות. מה אני אגיד לכם: ממחנה אימונים של החמאס, חיים רמון נשמע כמו אימפוטנט שמאיים להתיש נימפומנית.
באותו ראיון עם שביט, הסב המראיין את תשומת ליבו של רמון, להערכות של ביילין ונתניהו, לפיה ההינתקות תהפוך את עזה לחמאסטן. שימו לב לתגובת המחץ שהשמיע הלוחש באוזנו של אולמרט: "עזה לא תהיה חמאסטן!! האוכלוסיה (הפלשתינית) מבינה שמי שינקוט בדרך הטרור, מביא עליה אסון".
שורות אלה נכתבות בגין התגייסותו הלא מפתיעה של רמון למאמץ התמוה של הח"כים קולט אביטל ואבשלום אבו-וילן לתקוע בתודעתנו, עוד רעיון נפל מבית-היוצר של השמאל: חוק "פינוי-פיצוי" למתיישבי יו"ש. זה כבר לא מסלול מדיני שסופו שלום, אלא פטיש התקפלות ומנוסה, שמצדיק טיפול.
אבל לא רק את מתיישבי יו"ש הוא רוצה לראות "בישראל הקטנה"- גם מסתננים פלשתינים. אל חשש: אין כאן מימוש "זכות-השיבה", אלא הומניזם טהור. לדן מרגלית הוא אמר: "בשנים האחרונות נכנסו לישראל קרוב למאה אלף פלשתינים. כולם בריבונות ישראל. אנחנו נדון בכל בקשה ונחליט. מה שחשוב, שזה על בסיס הומניטארי, לא זכות השיבה" ("ערב חדש", 5.11.07). מסתבר שהנחישות שראינו בגוש קטיף התפוגגה, והרגישות- לא נס ליחה.
לא בטוח שרמון יצליח לחלץ את אולמרט מהבוץ. מה שבטוח: אם הוא ישב בקבינה של הנהג, הוא יכניס את כולנו לבוץ, ואח"כ ילך עם ה"אין-קלון" שלו לחוף, לשחק מטקות. עם חיילות...

תאריך:  12/12/2007   |   עודכן:  12/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהפינה לשיפוטכם היישר לצמרת
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
אל תגידו בגת
שמואל ארדיטי  |  12/12/07 16:36
 
- פיספסת קצת
מיכאל ב  |  12/12/07 19:35
 
- אל תבשרו בחוצות ביזנטיון
שמואל ארדיטי  |  13/12/07 08:46
 
- ועכשיו הולכים "לטחון" את אלי
שאול אבידור  |  13/12/07 13:23
2
אחלה כתבה תענוג לקרוא
כחול,,,כתום.  |  12/12/07 19:53
3
חיים רמון האיש הכי מסוכן למדינ
שמחה  |  12/12/07 19:54
4
די לשקרים ולהסתה!
זיו המגיב  |  12/12/07 23:18
5
די לשקרים ולהסתה!
זיו המגיב  |  12/12/07 23:42
 
- תקרא את פסק הדין
הבודק  |  13/12/07 00:30
 
- גזר הדין מפורש: רמון לא עבריין
בודק ה"בודקים"  |  15/12/07 16:13
 
- מגן השמאל המסכנים...
יהודי גאה,  |  13/12/07 11:24
6
רמון-קלון
ד"ר רון בריימן  |  13/12/07 09:08
7
7 שנות חקירה בגין
הטרדה מינית  |  13/12/07 12:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
העסקה של גדיש מוכיחה, שבעסקי נדל"ן יש לבדוק לעומק, לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. בדיקה מגלה, שלעסקה זו כמה יתרונות חשובים, והיא עשויה להפוך לאחת העסקות הטובות של יזמים ישראלים בחו"ל
בלפור חקק
דברים על הספר "החופש לבחור החופש לאהוב"/ ורד שרייבר (רחימיאן), הוצאת קוים, תל אביב 2006. הדפסה שנייה 2007), 146 עמ'
אליקים העצני
אוי להם, למיסיונרים של החורבן, שאזל להם המלאי האידיאולוגי, ו"מחנה השלום" שהתייאש מלשכנע במיקסמי-שלום ולהפחיד באימי "כיבוש", מנסה לקנות נשמות תועות בכסף מלוכלך
עמוס שריג
"מי שטורח בערב שבת, אוכל בשבת"; גם אם מדובר בקלישאה חבוטה ושחוקה, היא כל כך נכונה לגבי מאיר כהן. האיש אחראי לאחת מהמהפכות המוניציפאליות הכי גדולות שידעה המדינה בשנים האחרונות
אורנה מרקוס בן-צבי
יסודות ההסכם המוצע, כפי שמשתקפים, רק ינציחו את מעמדו המושפל והנרמס של המורה בישראל, וכתוצאה ידרדר עוד יותר את מערכת החינוך המדורדרת ממילא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il