X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
על כל אזרח יהודי החש חיבור לעם היהודי ולמורשתו - להחליט כי הוא יוצא מתוך הקונכייה בה חי עד כה!קרי - הקדשת זמן למפגני התנגדות לשלטון
▪  ▪  ▪

1. מדינת ישראל הוקמה כדי להיות בית לאומי לעם היהודי, ומי שמסרב ו/או מתנגד לכך, הינו בוגד וגם טיפש, ולכן יש לשלול ממנו אזרחות ולהעמידו לדין! לגבי בגידה - לא יכולה להיות מחלוקת, לגבי טפשות - אולי, אלא אם יוברר כי הבוגד עושה את שלו עקב בצע כסף ו/או שווה כסף (משרה, פרסום וכד'), שאז לפנינו בגידה כפולה.
אין אף מדינה בעולם, המתירה לאזרחיה לקרוא לביטולה או להפיכתה למדינה של מי שגר בה; רק אצלנו זה מותר, ויותר חמור - מתירים למפלגות "לרוץ" לכנסת ע"ס דרישה לכינון "מדינת כל אזרחיה" (וביטול חוק השבות), ואילו על מפלגות שדרשו ההפך מכך (קרי - מדינה יהודית בלבד), נאסר להתמודד (כהנא), ומפלגות שדרשו לבצע החלפת אוכלוסין או החלפת שטחים - נקראו גזעניות וראשיהן הוקעו בכל כלי התקשורת ההמונית (גנדי, ליברמן).
2. לא כאן המקום לדון בהרחבה בשאלה: הכיצד זה קרה? איך תוך 60 שנה, הצליח מיעוט זעיר, שהחל כפוסט-ציוני ועבר לאנטי-יהודי ואנטי-ציוני, להשתלט על מוקדי הכח במדינה ודרכם על דעת הציבור (למרות שגם כיום הוא מיעוט); אולם פטור ולא כלום אי אפשר, ולכן אתייחס לכך בקליפת אגוז (שכן ניתן לכתוב על כך - ספר).
א. מיעוט זה, נעזר בכסף עצום שזרם וזורם אליו מאירופה, אנגליה וארה"ב, ובאמצעותו הוא השתלט על מוקדי השיח הציבורי (מכונים למחקר בנושאי אקטואליה; כלי התקשורת ההמונית, הסגל הזוטר באוניברסיטאות, בימוי סרטים וכד') וגם שלח זרועות למוקדי כח (פרקליטות המדינה, הנהלת מפלגות).
השמאל לא רכש תחנות טלוויזיה ורדיו, לא קנה חברות פרסום, אלא עשה דבר זול אך מתוחכם; הוא - מימן במשך שנים, תוכניות לימוד מיוחדות באונ' ידועות בחו"ל, שבהן הלומדים נחשפו לשטיפת מוח של השמאל הבינלאומי (למרות שאין כל קשר בין האחרון ובין השיח הפוליטי האמיתי בישראל), ואח"כ ה"בוגרים" הונחו להשתלב בפרקליטות המדינה, לשכת התביעה במשטרה, בחוגים לפילוסופיה, סוציולוגיה ומדעי המדינה באונ' הגדולות, עוזרים פרלמנטרים לח"כ וכדי, וחלקם אף הצליח להתברג לכס השפיטה.
הוא יזם והקים עמותות רבות ו"כאילו" שונות, אך כולן קשורות ביניהן (ראו מודעות בעיתון לגבי כנס ו/או הפגנה, מי הגופים היוזמים), וכך השתלט על השיח בנוגע לזכויות האזרח והפרט - בישראל.
הוא דאג כי הדור הצעיר "שלו", יופנה לשרת בגלי צה"ל, ואח"כ יכנס ל"קול ישראל", הערוץ הראשון, ומשם אלו נדדו ליתר כלי התקשורת.
ב. כאשר דור אחרי דור, טיפסו במעלה המדרגות של מוקדי הכוח הנ"ל, אזי בסופו של דבר הם השתלטו עליהם! כך קורה שאפילו בכלי התקשורת הממלכתית (קול ישראל והערוץ הראשון), "מדברים" בעיקר עם פוליטיקאים מהמחנה השמאלי, מראיינים אנשי שמאל ועורכים תוכניות אקטואליה שדוחפות את האג'נדה של השמאל. קל-וחומר שזה מתרחש בכלי התקשורת "הפרטיים"! (שהרי אלו קיבלו רישיון/זיכיון רק עקב קירבתם לחוגי השלטון).
בקרב החוגים למדעי המדינה, משפטים, פילוסופיה - בכל האוניברסיטאות בארץ, הסטודנטים נחשפים רק לסיליבוס מסויים מאוד!! (קרי - מאמרים וספרים של אנשי שמאל מרחבי העולם וגם מישראל).
בתעשיית הקולנוע, השמאל התברג למוסדות ממשלתיים המחליטים אלו סרטים לממן ובאילו תיאטראות לתמוך; ואז אנו עדים לסרטים אנטי-ציונים ומחזות שבהם המסר הינו "להבין את האוייב".
ג. בכסף הרע הנ"ל לא היה די; רוח גבית ענקית נשבה ונושבת בגבו של מיעוט זה, וזו - האינטרסים הכלכליים של מדינות המערב והאיבה הבסיסית נגד היהודים - באשר הם (רצח ישו).
3. אולם, העולם המערבי בגד ביהודים לאורך כל ההיסטוריה, וכאן אתייחס רק לתקופה משנת 1917 ואילך, כאשר הגנרל האנגלי (אלנבי) כבש את א"י.
זה החל בהצהרת חבר הלאומים משנת 1920, אשר איינה את הצהרת בלפור משנת 1917; שתיקה לנוכח הקמת מדינת ירדן, שניתנה כמתנה לשבטים בדווים בעקבות עזרתם לאנגליה נגד טורקיה, במלחמת העולם הראשונה (ובכך גרעו יותר מחצי השטח שהובטח לנו עפ"י הצהרת בלפור).
סגירת שערי הארץ בפני פליטים יהודים מאירופה, ובמיוחד בזמן השואה; ומאידך, צבאות הברית נמנעו מלתקוף את מחנות ההשמדה הנאציים, למרות שידעו היטב מה מתרחש שם. סירוב לעזור למדינה עם הקמתה, למרות שב"ג הסכים לתוכנית החלוקה משנת 1947, למרות שכל מדינות ערב השכנות, תקפו אותנו וכלל לא היה ברור כי נוכל להן!
נדלג על 60 שנה, ואנו בוועידת אנאפוליס; כאן הנשיא של המדינה הכי "ידידותית" מכר אותנו לעולם הערבי, רק כדי לקנות שקט תעשייתי (קרי - נפט זול מסעודיה ועירק), וכאילו כדי לכונן ברית עם המדינות הערביות המתונות נגד אירן; אך שבוע ימים אחר הוועידה, מתפרסם דוח מוסדות המודיעין האמריקני, לפיו אירן אינה איום גרעיני.
4. א. כתוצאה מהשתלטות השמאל על מוקדי הכוח הללו, נוצר מצב שאין אצלנו שמאל אמיתי (קרי - חברתי כלכלי), אלא רק שמאל פוליטי שדן בהחזרת כל השטחים, כינון מדינה עבור "העם הפלשתיני המסכן", וסילוק המתנחלים הרעים מיו"ש! מסרים אלו מוחדרים מדי יום ובמשך שנים, לראשי האזרחים, באמצעות כל כלי התקשורת ההמונית (וגם באינטרנט).
חלק מהפרקליטים בפרקליטות המדינה, מסייעים לטרנד הזה, בדרך הגשת כתבי אישום בגין כל מי שמחה באופן נמרץ נגד ההינתקות מעזה (למרות שחוק הפינוי - היה בלתי חוקי בעליל); מנעו ומונעים מנציגי המחנה הלאומי להבחר לכנסת (כהנא, ופייגלין); וכאשר מאן דהו מצליח לחלוף בעד החורים הדקיקים של המסננות הללו, בא הבג"צ ומקפד ראשו.
והכל כאילו - בשם הדמוקרטיה "והחוק"!! אולם, זו מסיכה שמאחוריה - רובצות (בנחת), אליטות כלכליות-פוליטיות, שגם הן סייעו לשמאל, ורק כדי לרצות את מדינות המערב, כדי שאלו תפתחנה את שעריהן העיסקיים בפני גורמים ישראלים (בורסות לני"ע, הלוואות ענק לבעלים של חברות, והזרוע עוד נטויה).
ב. תמונת המצב היום - קטסטרופלית; ראשי המפלגות הגדולות הרימו ידיים מול הלחצים של המערב (ובעיקר מצד ארה"ב); מדינה פלשתינית "בדרך", מה שחווים תושבי שדרות, יהיה נחלת כל המדינה.
גם אם נתניהו יצליח להרכיב ממשלה, שוני גדול לא יהיה, כיוון שגם הוא נכנע לרצון ארה"ב (ולא מהיום!!), לכן בחירות כלליות חדשות עפ"י השיטה הפוליטית הנוהגת - הינה השחתת כספים מיותרת.
5. מה עושים? כיצד מונעים הרס ושמד, הצפויים לאזרחים היהודים במדינה?
א. תחילה על כל אזרח יהודי החש חיבור לעם היהודי ולמורשתו - להחליט כי הוא יוצא מתוך הקונכייה בה חי עד כה!קרי - הקדשת זמן למפגני התנגדות לשלטון; ומתן כסף לכל האירגונים החוץ-פרלמנטרים הנלחמים נגד שחיתות ובעד שמירה על האינטרסים הקיומיים של העם היהודי בא"י!
להביע בוז ומחאה נגד אותם "אמנים" הקוראים לשלום, אך הם עצמם לא משרתים בצה"ל, ומאידך - יודעים לגזור קופונים נאים מחגיגות יום העצמאות.
לתמוך בכל מי שנאבק לשינוי שיטת השלטון והמשפט, שכן זו נשלטת ע"י המפלגות הקיימות, והן חולבות את אוצר המדינה, ומאידך בביתן אין כל דמוקרטיה.
ב. לא לבצע חוקים ותקנות אשר באמצעותם השלטון ו/או בעלי ההון חומסים את הפרט שלא כחוק! (לדוגמה: גביית כספים שלא באמצעות בתי משפט, אלא באמצעות הליך שנקרא "גבייה מינהלית"); לדרוש מהכנסת להתפזר - לאלתר, כדי לבחור "כנסת מכוננת" ובבחירות מיוחדות (שלא תחת פיקוח "ועדת הבחירות המרכזית", הנשלטת ע"י נציגי המפלגות, אלא תחת פיקוח מבקר המדינה); ואז יבחרו אנשים איכותיים, ואלו יחוקקו שיטת שלטון ומשפט עפ"י הרוח היהודית ומורשת ההיסטוריה היהודית.
ג. מי שלועג להפגנות וקורא רק להשתמש בנשק משפטי הנו תמים או טיפש או רשע! אין נשק אזרחי נגד שלטון, יותר חזק מהפגנת המונים! הדבר היותר מפחיד כל שלטון, הינו - יציאת המונים אל "הרחוב", שכן כאן, אין ערובה כיצד ההפגנה תסתיים, וגם אם תסתיים ללא אלימות, אין לדעת כמה שתילים נשתלו בלב המפגינים, ומה יתרחש בהפגנה הבאה! (הערה ליואב שורק, עורך "מוסף שבת" בעיתון מקור ראשון: פנייה לבג"צ במקום הפגנה, הינה כמו הצעה להסתרק, להתמרק, במקום להאבק).
אכן, היו הפגנות ענק בעבר, אך כיום ידוע כי יוזמיהן כלל לא התכוונו לאיומים שהוצגו, ולכן אין להשליך מהללו לגבי העתיד.
ד. היה - וזה לא יעזור, דהיינו - השלטון יסרב לרדת מכסאו, אזי אז כל אזרח החפץ בחיים, יצטרך להחליט אם להצטרף למרי אזרחי, או להתקרנף ולהמתין לגרזן שירד על ראשו! וכל זה נועד למנוע מרידה אלימה, שאז לא יישמע רחש המילים אלא שריקת כדורים!

תאריך:  17/12/2007   |   עודכן:  17/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עם ישראל ולא מדינת ישראלים
תגובות  [ 28 ] מוצגות  [ 28 ]  כתוב תגובה 
1
מסכים עם כל מילה ל"ת
עיניים פקוחות  |  17/12/07 11:19
2
מי טפש מי בוגד
ע.ג1  |  17/12/07 12:40
 
- ולשום תמהוני, גם אם הוא עו"ד
אני ישראלי  |  17/12/07 13:11
 
- הציוני השפוי רוצה לטרנספר ....
דורון ט  |  17/12/07 18:46
 
- חילופי אוכלוסין בין תורכיה
מלח הארץ  |  18/12/07 09:08
 
- למה פתרונות צמחונים?
ע.ג1  |  18/12/07 11:18
 
- וחוץ מזה הטרור התחיל רק ב-67
ע.ג1  |  18/12/07 11:53
3
דב בן אור, שלום. כתבת דברים
שאול אבידור  |  17/12/07 14:14
4
בית בונים על יסודות חזקים
שאול אבידור  |  17/12/07 14:20
5
המצב היום כל כך אבסורדי
נה  |  17/12/07 16:23
6
תשובה חלקית
דב אבן אור  |  17/12/07 16:39
7
מילים נכונות ואמיצות
מרק טווין  |  17/12/07 17:17
8
אין מחיר למימוש צדק
דב אבן אור  |  17/12/07 20:27
9
אתה מתאר מדויק את תמונת המצב
צפוני  |  18/12/07 00:43
10
או שיוכר שכול אזרחי ישראל
פנסיונר ותיק  |  18/12/07 01:41
11
אני מחובר לארץ וכל מי שנולד פה
מלח הארץ   |  18/12/07 07:49
12
תשובה למגיבים 10, ו-11
דב א"א  |  18/12/07 08:47
13
תמצות נפלא של האיוולת הישראלית
היהדות בשיאה  |  18/12/07 10:11
 
- מומלץ למנות אנשים כמו עו"ד
ע. סובול  |  18/12/07 13:59
14
אכן איוולת "ישראלית"
המחבר  |  18/12/07 11:40
15
קביעות שקריות במאמר למדני
עוזי אורנן  |  18/12/07 11:44
 
- בגלל אנשים כמו פרופ' אורנן
פ.צ.  |  18/12/07 14:13
 
- לא מדובר, חס וחלילה, על טרנספר
קצת יידישקייט   |  18/12/07 18:58
 
- מוזר מאוד: למה אתה חייב להיות
צפוני  |  18/12/07 19:16
16
תיקון טעות
עוזי אורנן  |  18/12/07 14:24
17
אי הבנות,עיוותים,בכותרת "מאמר"
ד"ר סנדי ברנע  |  18/12/07 23:31
 
- תיקון שיבוש בתגובתי
ד"ר סנדי ברנע  |  19/12/07 10:35
 
- דר סנדי ברנע אנא צור קשר תודה
bonbonyetta  |  12/08/08 20:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון אקשטיין
ייתכן שהממשלה תגיע בעתיד הקרוב להסדר קבע גורלי עם הפלשתינים. מקרה כזה יחייב משאל עם, שיש להיערך אליו כבר כעת
חיים בן חיים
כל מערכת החיים היום יומית מושפעת ונקבעת ע"י נבחרי הציבור והעומד בראשם, ראש העיריה! מכך, שאין צורך להוסיף למידת החשיבות והרצינות של בחירות מוניציפאליות
מרינה שולמן
הסינים מתייחסים אל הגורל כאל מסע לשדרוג הנשמה. כדי לשדרג, צריך לעבור שלבים וללמוד מהם לקחים, ללמוד מכל מצב ולהחכים ממנו
אפרי הלפרין
סוף סוף שם ערוץ 10 קץ לתוכנית הנמוכה והנבובה, "מועצת החכמים" - הזדמנות פז לשיקום מעמדה של העיתונות בישראל
הרצל ובלפור חקק
גלילה רון פדר עמית, היא אש יוקדת, היא אש תמיד, ומי שקורא את שלל הסיפורים והדברים, עומד נפעם מול אימפריה של 250 ספרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il