X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתנחלת יושבת בבית כלא כי אינה מוכנה להכיר בסמכות בתי המשפט של מדינת "ישראל" לאחר שנעצרה מפני שנלחמה להחיל את שלטון המדינה הזאת על שטחי ארץ ישראל
▪  ▪  ▪

"ערוץ 7" מדווח על תושבת יו"ש כבת 18 העצורה זה מספר ימים בגין תקיפת ערבים שהגיעו למסיק זיתים לפני כשלושה שבועות סמוך לישוב אלון מורה בשומרון. הצעירה מוחזקת במעצר בכלא נווה תרצה מאחר שהיא מסרבת לתת טביעות אצבע ומצהירה כי אינה מכירה בסמכות בית המשפט לשפוט אותה.
בארגון ´חוננו´ טוענים כי במהלך עשרת הימים מאז מעצרה היא סובלת מהתעללות של הסוהרות הכוללת טביעת אצבע שנלקחה ממנה בכוח, אלימות הכוללת דחיפות ובעיטות, מניעת אוכל, טלפונים וביקורים ועוד.
באחד המקרים, כאשר התנגדה לבדיקה גופנית בלתי צנועה לחלוטין, היא הושמה בבידוד. הצעירה טוענת כל העת שאין סמכות לבית המשפט שפועל נגד התורה לשפוט אותה. במהלך הדיונים שהיו לה במהלך ימי החנוכה בבית משפט השלום בכפר סבא, היא השוותה בין תקופת החשמונאים שבה נגזרו גזירות על ישראל לא לקיים את התורה, לבין הגזרות היום על היהודים הדבקים בארץ ישראל ובתורה.
בארגון מציינים כי הצעירה המתנגדת גם לייצוג של עו"ד, כבר ישבה מספר פעמים בנווה תרצה וסירבה לחתום על כל הרחקה, הגבלה וערבות.
עוד נטען כי אמה של הצעירה נעצרה לפני כ-3 שבועות במאחז הרחיבי יחד עם תינוקה וגם היא סרבה להכיר בסמכותו של ביהמ"ש. היא שוחררה בנסיבות דומות כעבור יום אך בתה עדין במאסר.
לשאלה מהותית אחת, לא התייחס הארגון: כיצד יוצאת בת ישראל המצהירה על עצמה כשומרת מצוות, להפגין יחד עם גברים, ולהתעמת עם שוטרים גברים. אז אם הם לא מתייחסים לעניין, כנראה שזו לא שאלה כלל אצלם.
מסתבר שבחוגים אלו לא מתחנכים שעריות זה ייהרג ובל יעבור, אלא שארץ ישראל זה ייהרג ובל יעבור, וכדי להילחם על כך שהשליטה על רגבי אדמת ארץ ישראל יהיו דווקא אצל שלטון חילוני כופר של יהודים נומינליים במקום אצל ערבים - מוכנים גם לעבור על איסורי עריות.
הדבר מסתבך שבעתיים, כאשר קוראים בידיעה לעיל, שהבחורה יושבת בבית הכלא משום שאין היא מכירה בלגיטימיות של בית המשפט של מדינת "ישראל". יפה. מדוע אפוא, היא מוכנה לעבור על איסורי עריות כדי שכוחות הצבא של המדינה הזאת ישלטו על שטחי ארץ ישראל?
אנחנו מכירים עוד חוגים המוציאים מקרבם אנשים המוכנים לשבת בבית הכלא ובלבד שלא להכיר בלגיטימיות של בית המשפט של מדינת הכפירה הציונית. מספר קנאים במאה שערים. ההבדל אבל ביניהם ובין החוגים המוזכרים בכתבה לעיל - נוקב. בעוד קנאי מאה שערים שולחים את בחוריהם להיאבק במשטרה הציונית, קנאי המתנחלים שולחים את הנערות. בעוד קנאי מאה שערים נאבקים על צניעות, קנאי המתנחלים מוותרים על צניעות, למען שלטון הכופרים על ארץ ישראל.
חבל מאוד.

תאריך:  20/12/2007   |   עודכן:  20/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על עריות ועל ארץ ישראל
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אזהרה: המאמר מטופש במיוחד. ל"ת
קורא  |  20/12/07 14:31
2
אוסף שטויות לא עקבי
מיכאל ב  |  20/12/07 15:17
3
הימין הקיצוני - מסלף היהדות
חושף זיופים  |  20/12/07 17:45
 
- לא אמרת מילה ענינית אחת !!!
מיכאל ב  |  21/12/07 08:21
 
- תקרא את תגובות 5 ו-6 ל"ת
חושף זיופים  |  21/12/07 14:16
4
איפוה יש פה איסור עריות?
פנחס  |  20/12/07 18:10
5
איסור עריות
שונא זייפנים  |  20/12/07 21:20
6
מזנים את בנותיהם בגאווה
שונא זייפנים  |  20/12/07 21:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
התקנות מונות רשימה סגורה של 13 תכנוני מס, עסקות החייבות בדיווח, היות ולגביהם קיימים ספקות בעיני מחוקק המשנה שעסקינן בתכנון מס אגרסיבי או מלאכותי
גילה גרטל
אתרי אינטרנט רבים אינם נגישים לאנשים עם מוגבלות. בתהליך הנגשת האתרים - החזר ההשקעה מובטח. חברה הרוצה להעלות את היקף המכירות והשרותים שלה באתר- חייבת לאפשר לכולם להיכנס! תעשיית האינטרנט בישראל מוזמנת לפתוח דלת לאנשים עם מוגבלות - מכל הסיבות הנכונות
ד"ר יובל ברנדשטטר
מר דיכטר, כל הבסיס הרעיוני של ממשלת קדימה-אל-האבדון שהוא מפת הדרכים לפרוק ישראל, מבית מדרשה של סעודיה, מנוסחת באנגלית של הסטייט דפרטמנט עבור הנשיא בוש, הוא שגוי. כל המתווה של "התנעת" שיחות שלום עם גורם שאיננו אלא היורש למפלגה הנאצית במזרח התיכון, גם הוא שגוי
ראובן לייב
שיטה חדשה לייצור ריחות-ניחוח בתהליכים סינתטיים הופקה באחרונה במכון ויצמן. מתברר שהבשמים מהווים רק חלק קטן מהאפשרויות שפותחו במכון
יוסי אחימאיר
למגן - אבל לא כתחליף לפעולה הגדולה, שחייבת לצאת לדרך בהקדם, כדי לדרוס את משטר החמאס על "הפיות הגדולים" שלו, לשבור את העצמות לגורמי הטרור האיסלאמי, ולהביא לשבע שנים טובות יותר לנו - וגם לפלשתינים עצמם. פעולה שאולי תמנע אסון נורא, שבסופו של דבר עלול ליפול עלינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il