X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שנה זו עומדת להיות מיוחדת מאוד, כיוון שמתרחש בה תהליך הקורה אחת ל-15 שנים ובו הכוכב פלוטו עובר ממזל קשת למזל גדי
▪  ▪  ▪

שנה זו עומדת להיות מיוחדת מאוד, כיוון שמתרחש בה תהליך הקורה אחת ל-15 שנים ובו הכוכב פלוטו עובר ממזל קשת למזל גדי.
פלוטו הוא הכוכב האחראי על המהפכים הגדולים ביותר של האדם, אך מכיוון שהוא פועל באיטיות, לאורך שנים אנחנו לא שומעים עליו מספיק. לעומת זאת, אין ספק שכולנו מרגישים אותו - כל אחד בהתאם למפה האישית שלו.
השנה יעבור הכוכב, לאחר הימצאות של 15 שנים במזל קשת, אל מזל גדי וגם כאן ישהה כ-15 שנים ויגרום לשינויים מהותיים ותכליתיים. מאחר ופלוטו הורס את העבר ובונה את העתיד, הרי שביקורו במזל גדי יבשר מהפכות חדשות בתחום העשייה. גדי מקושר עם אלמנט האדמה ולכן גם העשייה תהיה במובן הפרקטי והתכליתי. לא עוד דיבורים על שינויים אלא דרישה ועשייה למימוש רעיונות.
אוראנוס הוא הכוכב שמבשר קידמה ונמצא עכשיו במזל דגים למשך כל השנה הקרובה. הימצאות כוכב עתידי, המקושר עם מזל דלי התזזיתי, במזל דגים הרגוע, המתון והרוחני יותר מבשרת על פתיחות רגשית ומיסטית.
בשנה הקרובה יש סיכויים כי יהיו תגליות רוחניות חדשות ובמיוחד לאלו העוסקים בעולם זה. יש לכם סיכוי לקבל הארה ברמה הגבוהה ביותר, על-מנת שתוכלו להעביר אותה לזולת.
נפטון הוא הכוכב המבשר את היצירתיות והרוחניות והוא נמצא במזל דלי, שיש לו את החשיבה המתאימה ביותר להמצאת רעיונות חדשניים לפתרונות כאובים. ועל כן, אין כמו ביקור הכוכב, המביא איתו פתיחות רעיונית, למזל דגים הרגיש והרוחני. שילוב כזה יוצר רוחניות גבוהה ביותר.
למעשה, חל כאן חילוף - במזל דלי נמצא הכוכב השולט של מזל דגים, נפטון, ובמזל דגים נמצא הכוכב השולט של מזל דלי, אוראנוס. חילוף זה מעניין ונדיר במיוחד ומביא איתו שפע של רעיונות והתחלות חדשות. מאחר ופלוטו, הכוכב האחראי על השינויים, יימצא במזל גדי, הרי שמובטח לנו כי הרעיונות יתורגמו גם למעשים ולא ישארו בגדר מילים.
כוכב נוסף הינו סטורן, שנכנס עכשיו למזל בתולה התכליתי והמעשי. תפקידו של כוכב סטורן הוא להקשות, להאט, להצר ולדחוק את האדם לפינה בנושא מסוים, כדי לנסות ולשנות את התנהגותו וחייו בהתאם לצרכים החדשים. מאחר והכול נהיה קשה ומקובע, הרי שבאופן טבעי אנשים מתחילים להילחץ ולדאוג מה יהיה.
קשה להשתחרר מתגובה טבעית שכזו, אך מטרתו של כוכב סטורן היא לגרום לאדם לחשוב בזמן העצירה - וזאת, כדי לגרום לשינויי חשיבה ודפוסי התנהגות תוך כדי עשייה בתחום המסוים ש"נתקע" בזמן מעבר הכוכב. סטורן מקושר עם אלמנט האדמה ונמצא היום במזל בתולה, ולכן השילוב בין השניים יוצר כוח שאינו פועל בצורה מנוגדת זה לזה ולכן הוא עוצמתי יותר. אין ספק שהפעם השינויים יתקיימו ללא כאבי לב הנובעים משחרור ישן.
הכוכב האחרון שישפיע על כולנו הוא כוכב השפע יופיטר שעבר למזל גדי. יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק. בימים אלו נכנס הכוכב למזל גדי וישהה בו במשך כל השנה הקרובה.
האנרגיה של כוכב יופיטר זרה למזל גדי, שאינו רגיל לחוש בשפע, אלא עובד קשה למען ההצלחה שלו, ועל כן, תקופה זו טובה במיוחד כדי ללמוד את המושג "לקבל" ולהרגיש עם זה טוב. גם השפע וההזדמנויות יקבלו את האופי המעשי והפרקטי, כך ששום הזדמנות לא תלך לאיבוד.
למעשה, שנה זו עומדת להיות מעניינת במיוחד. כפי שציינתי, היצירתיות והחשיבה המתקדמת שתגיע דרך המזלות דגים ודלי, המושפעים מנפטון ואוראנוס, תתורגם לעשייה פרקטית בגלל דרישתו של סטורן במזל בתולה לעשייה תכליתית.
לכן, כל הזדמנות שתגיע דרך כוכב השפע, שירצה גם הוכחות בשטח, תוכל להיות מנותבת להתחלה חדשה ושחרור העבר, על-ידי עוצמתו של כוכב פלוטו, האחראי לשינויים. שנה זו עומדת להיות מעניינת וחדשנית, ולנו לא נותר אלא לזרום עם האנרגיה ולצפות בתוצאות.
תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות
גדי
שפע - בתקופה האחרונה קיבלתם תובנות חדשות בנוגע להתייחסות שלכם אל החיים, ואתם נמצאים ברמת מודעות גבוהה יותר. מתחילת השנה האזרחית תתחילו להרגיש בהזדמנויות החדשות המגיעות אליכם במישור האישי והזוגי. יהיו לכם רגעים רבים של נחת ואולי גם השמנה פיזית, העלולה להתפתח בנסיבות אלו. הזהרו ושמרו על עצמכם!
קושי - כוכב סטורן שכולם אוהבים לשנוא הוא למעשה הכוכב השליט של המזל שלכם. כך שכל מעבר שלו אינו בהכרח בעייתי עבורכם. אתם רגילים לקושי ואין לכם בעיה להתמודד עם קשיים נוספים. זוהי תקופה מעולה לשינוי דפוסי החשיבה שלכם. סעו לטייל ותהיו יותר פתוחים לחוויות עם אנשים חדשים, שאינם בתחומי החיים הרגילים שלכם.
דלי
שפע - בשנה האחרונה חוויתם מהפכות חברתיות אשר הראו לכם מהו מקומכם האמיתי בסביבה בה אתם חיים. במידה ונשארו לכם משקעים, הרי שהזמן הנכון לפעולה הוא עכשיו. בשנה האזרחית הקרובה יכנס כוכב השפע לבית תת המודע שלכם, וייתן לכם את האפשרות להתחבר לאני הפנימי שלכם ולקבל משם את התשובות להתנהגותכם בעבר, והכוונה לעתיד.
קושי - את ההתנהגות הכללית שלכם בשנה האחרונה תכננתם בהתאם לכספים שחשבתם שאתם אמורים לקבל. מאחר ועכשיו אתם מבינים שטעיתם והכספים לא יגיעו לכם בדרך הקלה כפי שציפיתם, אלא רק דרך עבודה קשה, הרי שעובדה זו גורמת אצלכם לריחוק נוסף מאחרים. כל מי שירצה להתקרב אליכם, יהיה חייב קודם כל להוכיח עצמו בדרך חברית.
דגים
שפע - בתחילת שנת 2008 יכנס כוכב השפע לבית החברה שלכם, כך שתהיה לכם הזדמנות לשדרג את עצמכם ברמה החברתית. יש לכם הזדמנות להכניס אנשים חדשים לחייכם. יש בכם רגישות גבוהה המשמשת כמסנן טבעי, כך שאתם יודעים לזהות מיהם האנשים המתאימים לכם ביותר. הרשו לעצמכם להיות טבעיים, ונהגו בחופשיות עם הקרובים לכם.
קושי - השנים הקרובות עומדות להיות מאוד משמעותיות עבורכם, שכן, כל נושאי הזוגיות/שותפויות והיחסים הבין אישיים יהפכו משמעותיים יותר בתקופה זו בחייכם. תהיה זו שנה בה תאלצו להשקיע יותר ב"יחד" שלכם ובמידה והקשרים אינם על בסיס מוצק, יתכן ותהיה פרידה. אלו שישרדו, יתחזקו. בכל מקרה, זהו תהליך גורלי שחשוב לזרום איתו ולא ללכת נגדו.
טלה
שפע - בשנה זו יכנס כוכב השפע לבית הקריירה שלכם, וייתן לכם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שישדרגו אתכם מקצועית. בין החודשים מאי ועד ספטמבר 2008 יכנסו הזדמנויות חדשות לחייכם. עליכם לבחון כל הצעה בדרך אובייקטיבית ושקולה ולקחת אף ייעוץ מקצועי במקרה הצורך, כדי שבחלוף נסיגת הכוכב לא תצטערו על מעשיכם.
קושי - בימים אלו נכנס הכוכב סטורן, המוכר בשמו שבתאי, אל בית העבודה שלכם. עובדה זו תגרום לכך שתעבדו הרבה יותר קשה מאי פעם כדי להוכיח את עצמכם ואת יכולותיכם. התנאים בשטח יהיו כאלו שתאלצו להסתגל לתנאים הקיימים, מתוך הבנה שאין ביכולתכם לפעול. הקפידו על תזונה נכונה, כי תהיה זו תקופה רגישה מבחינה בריאותית.
שור
שפע - מתחילת שנת 2008 יכנס כוכב השפע ויעניק חלון הזדמנות דווקא לאלו הרוצים ללמוד, להתפתח ולהעשיר את עולמם הרוחני. במידה ותרגישו שהארץ קטנה עליכם, זו ההזדמנות לנסות ולחפש את מזלכם גם בחוץ לארץ. מאחר ואתם מזל שחשוב לו גם לפעול בצורה פרקטית, הרי שכדאי לכם לחשוב על לימודים שבהמשך הדרך יעזרו לכם להתקדם בשכר.
קושי - בשנה זו תרגישו צורך לבטא את עצמכם. מומלץ שדרך הביטוי האישי שלכם תבוא בצורות שונות. זה הזמן להתחיל בעיסוק חדש וזה גם הזמן לבלות ולהשקיע זמן איכות עם הקרובים לכם ביותר. יתכן שצעירים במשפחה ידרשו מכם הרבה תשומת לב, שאתם לא בהכרח תאהבו לתת. ואולם תהיו חייבים לקחת חלק ב"יחד" המשפחתי. גבולות תהיה מילת מפתח חשובה בשנה זו.
תאומים
שפע - בשנה האזרחית הבאה יכנס כוכב השפע לבית המיניות שלכם וייתן לכם לחוות פן נוסף באישיותכם, כך שתוכלו ללמוד על עצמכם ועל הצרכים האישיים שלכם בתחומים אלו. לפנויים שבכם תהיה זו חוויה, כיוון שתהיו פתוחים לאין ספור אפשרויות אינטימיות, ולאלו מכם הנמצאים בזוגיות תהיה אפשרות לפתח ולהעמיק את היחסים.
קושי - בתקופה זו נכנס כוכב סטורן אל בית המשפחה והמעגל הקרוב אליכם ביותר, וישהה שם במשך כל השנה הקרובה. עובדה זו מלמדת על העובדה שתאלצו להשקיע הרבה אנרגיה לפתרון בעיות. למרות הקשיים שיווצרו, זוהי תקופה מעולה לשינוי/שיפור וניפוץ תבניות חדשות, כתוצאה מהתנאים החדשים שנוצרו, כך שבהמשך תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם.
סרטן
שפע - בשנה האזרחית הבאה, שנת 2008, יכנס כוכב השפע לבית הזוגיות שלכם, וייתן לכם אופציות חדשות לחוות נושאים אלו לפנויים שביניכם. לאלו מכם הנמצאים בקשר, הדבר יחזק את הקיים. גם נושא השותפויות באופן כללי יהיה יותר משמעותי ותנאי חייכם יכריחו אתכם לבדוק מיהו האדם המתאים לכם ביותר לקבל ממנו עזרה ומיהם האנשים שתוכלו לתת בהם אמון.
קושי - בימים אלה נכנס כוכב ושמו סטורן, המביא איתו רצון לשינוי, אל בית החשיבה שלכם, ויישנה לכם את תפיסת העולם. כדי לנסות ולברוח מהבעיות שאתם מרגישים שמתעוררות בסביבתכם הטבעית, הרי שתרגישו צורך להשקיע בשדרוג סביבת המגורים הטבעית שלכם. מאחר ואתם אוהבים את הפינה האישית שלכם, תמצאו עיסוק זה כמהנה במיוחד.
אריה
שפע - משנת 2008 יכנס כוכב השפע לבית הרומנים והיצירה שלכם, וייתן לכם עוד הזדמנות להוכיח את היצירתיות ואת הרגשות העמוקים שבכם, לאלו שתמצאו כמתאימים לכם. העובדה שאתם מזל שזקוק לחיזוקים כדי להרגיש שווים ונאהבים, עלולה לגרום לכך שתזמנו לחייכם גם את האנשים שאינם מתאימים לכם. עליכם להיות זהירים יותר בין מאי לספטמבר 2008.
קושי - התקופה הקרובה עומדת להיות מאוד משמעותית בנושאים כספים אצלכם, כיוון שכל הטעויות הכלכליות שביצעתם אי פעם יעלו ויצופו ואתם תבינו שאתם חייבים לנקוט בפעולה לשיפור מצבכם הכלכלי. כדי לתקן, חשוב מאוד שתעבדו בתאום עם איש מקצוע ובכל מקרה, אתם עומדים לחיות בהתאם ליכולותיכם ובפחות בזבזנות.
בתולה
שפע - מתחילת שנת 2008 יכנס כוכב השפע לבית היצירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לפתח את היצירתיות שבכם ולנסות לשתף בהם את הקרובים לכם ביותר. אלו מכם שיש לכם ילדים, תוכלו לבלות איתם זמן איכות ואלו מכם הנמצאים בבדידות יוכלו להיאנח לרווחה, כיוון שאתם עומדים להכיר את האנשים שישנו את חייכם הרגשיים לטובה.
קושי - אתם המזל היחיד שלמרות שאתם עומדים לחוות את מעבר סטורן באופן ישיר אצלכם, הרי שהקושי לא יפיל אתכם מהרגליים. הסיבה היא שבכל מקרה אתם מזל שמטבעו לוקח אחריות - מטפל בבעיות ולא בורח מהם. עמידה בלחצים היא מילה נרדפת לאישיות שלכם, ואין לכם בעיה עם זה. אלו מכם המעוניינים בדיאטה - זה הזמן שלכם להצליח.
מאזניים
שפע - את התקופה הקרובה מומלץ לכם להעביר בניסיון לטפח את סביבת המגורים שלכם, על-מנת לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני ביתכם. מאחר ובכל שנת 2008 ימצא כוכב השפע בבית המשפחה שלכם, הרי שתהיה לכם הזדמנות לפתור בעיות, חיכוכים ומשקעים ישנים. יתכן ובשלב הראשון תרגישו בהתנגדות, אך במידה ותהיו עקביים הרי שתצליחו ליישם את תוכניותיכם.
קושי - בשנה הקרובה יפקוד אתכם הכוכב סטורן במקום המקושר עם תת ההכרה שלכם. נראה שהרבה מחשבות והרהורים על החיים יובילו אתכם לתקופה מאוד משמעותית של חשבון נפש, שבעקבותיה תאלצו לשנות את סגנון חייכם. ככל שתזרמו יותר עם הנסיבות ולא תפחדו להתחבר אל האני הפנימי שלכם, יהיה לכם קל יותר לתקן את המצריך שינוי ותיקון.
עקרב
שפע - בשנה האחרונה נהניתם משפע כספי, גם אם לא עבדתם קשה בעבורו. כך שהיו רגעים בהם נהניתם מאוד מהשפע שנפל עליכם, בעקבות הקשרים שלכם עם אחרים. מתחילת השנה יעבור הכוכב וייתן לכם חלון הזדמנות לשנות את סביבתכם הטבעית, אם בדרך של מעבר ממקום העבודה ו/או המגורים. חשוב מאוד לעשות מעבר זה עם יועץ כלכלי מוסמך.
קושי - השינויים שאתם עומדים לעבור בשנה זו יהיו מאוד משמעותיים מבחינה חברתית. הנסיבות יהיו כאלו שייתכן ותחליפו חברה ובמקום החדש שתהיו, תצטרכו לכבוש את מקומכם מחדש. מאחר ואינכם אוהבים להוכיח את עצמכם ולהתיידד,יתכן שתרגישו בדידות. אלו מכם שימשיכו להיות בסביבה המוכרת ירגישו את התחושה של להיות בתוך קהל אנשים, אך לא להרגיש שייך.
קשת
שפע - ההזדמנויות מגיעות אל חייכם, גם אם קשה לכם עכשיו ואתם לא רואים זאת במיידי. למעשה כבר בשנה האחרונה נפתחו בפניכם הזדמנויות ועכשיו אתם צריכים לעשות פסק זמן כדי לבדוק מהם הנושאים החדשים אותם אתם צריכים לפתח כדי להתפתח. בכל שנת 2008 ימצא כוכב השפע בבית הכספים שלכם, ואז יגיעו לכם הזדמנויות חדשות בהיבט הכלכלי.
קושי - בימים אלו ולמשך השנתיים הקרובות נכנס אליכם לבית הקריירה כוכב סטורן, המוכר בשמו שבתאי. עובדה זו מלמדת כי נושאי קריירה יתפסו תאוצה חדשה אצלכם. נראה שהנסיבות יהיו כאלו שתבינו שאתם חייבים לשנות את כל מערך חייכם בנושאי עבודה ותפעלו בהתאם. השינויים והאחריות שאתם עומדים לעבור, יהפכו את התקופה לקשה אבל מפרה במיוחד.

תאריך:  04/01/2008   |   עודכן:  04/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
שני אירועים מרכזיים ליוו השבוע את חברי הכנסת - דוח הפקת לקחי מלחמת לבנון השנייה שפורסם על-ידי ועדת חוץ וביטחון וקיום יומו הראשון של כנס הרצליה בכנסת    למעשה, אין קשר מהותי בין שני המקרים אלא רק בכך שלא נשמע קולם של קובעי המדיניות
איתמר לוין
יו"ר רשות ניירות ערך, משה טרי, בראיון לידיעון לשכת רואי חשבון: לא שותף לחששות בנוגע למעבר לתקינה הבינלאומית    מגלה: 95% מהתיקים שהעבירה רשות ניירות ערך לפרקליטות ב-2007 נגעו לדירקטורים
אברהם (פריצי) פריד
על עלבון ירושלמי ותולדות עתירה עתיקה    על המבחן של ביניש וחוק הגברים    על פסח טורקי ולמה חשוב לנהגים שמור את הידיים על ההגה
טובה ספרא
השפעת הכוכבים בעולם הכלכלי, בפוליטיקה הארצית ובפוליטיקה העולמית
נסים ישעיהו
זו הסכנה הגדולה במחשבה שבעצם העובדה שיש לנו מדינה כבר הגענו לגאולה    אנחנו עלולים להפסיק להתאמץ כדי להגיע לגאולה האמיתית    אולי זו הסיבה שאנחנו חוטפים שוב ושוב    אולי זה כדי להעיר אותנו ולהזכיר לנו שלא זו הדרך ולא זה הכיוון אל הגאולה האמיתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il