X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עליית המחיר נכנסת לתוקף כבר בימים אלה; עליית המחירים של גלידות שטראוס מגיעה אחרי שבחודש נובמבר העלתה את מחיריה ב-3.5%
▪  ▪  ▪
[צילום: שטראוס]

ביוניליוור הסבירו ש"אחת לשנה, לפני פתיחת העונה, נוהגת גלידת שטראוס לבצע עדכון מחירים. בעקבות זאת, בנובמבר 2010 עלו מחירי מוצרי הגלידה בשיעור של 3.5%. בשל עליה חדה בחומרי גלם אנו נאלצים לעלות מחירים גם במהלך העונה ועל כן בתחילת יוני עלו מחיריהם של חלק ממוצרינו בשיעור של 2.4%. ראוי לציין כי עליה זו מחפה באופן חלקי בלבד על השפעת עליות חדות במיוחד במחירי חומרי הגלם".
חברת יוניליוור כבר הודיעה בתחילת חודש מאי כי תעלה את מחיריהם של מוצרי המזון שלה בשיעור של 4%-12% החל מחודש יוני. מחירי המיונז והמרגרינה של יוניליוור עלו בשיעור של כ-12% בממוצע, מחירי חטיפי השוקולד עלו בשיעור של 4% ומחירי החטיפים המלוחים וחטיפי הדגנים עלו בשיעור של 6% .בתחום טיפוח הפרט, החברה העלתה את מחיריה בכ-5%.
בנוסף, ליימן שליסל מעלה את מחירי שוקולד פררו רושה ב-5%. מוני ליימן, מנכ"ל ליימן שליסל, מסר כי "צפויה עליית מחיר, של עד כ-7%, במספר מותגים לקראת סוף השנה. זאת בשל עליית מחירי חומרי הגלם". ליימן שליסל מייבאת ומשווקת את המותגים לואקר, מנטוס, שוקולד מרסי ועוד.
עליות המחירים האחרונות מצטרפות לעליית מחירים של חברות המזון הגדולות במשק בחודשיים האחרונים. ראשונה היתה שטראוס, שהודיעה לרשתות השיווק כי תעלה את מחירי מוצריה החל מ-1 ביוני - מחירי העוגות של שטראוס עלו ב-5%, מחירי הקפה ב-13.5%, הסלטים ב-3.3%-8.3%, מוצרי יטבתה ב-5%-7% וממתקים ועוגות ב-5%.
תנובה העלתה את המחירים של כל מוצרי החלב שלה בשיעור של 5-7%. בנוסף, העלתה ב 3-5% את מחירי מוצרי המותגים של החברות-הבנות שלה "מעדנות", "סנפרוסט", "טירת צבי" ו"מאמא עוף".
גם פרוקטר אנד גמבל הודיעה כי תייקר באחוזים בודדים מחירי מוצרים כמו מוצרי כביסה ושמפו פאנטן ואילו חוגלה קימברלי העלתה את מחירי מוצריה בשיעור של 7% עד 15%. מחירו של נייר טואלט לילי עלה ב- 7%, נייר טואלט שמורת טבע ומולט ב-10%, מגבות מטבח ניקול ב-15%, ושאר מוצרי ניקול ב-7%-10%.
אחרונה היתה קבוצת אסם, שהודיעה לפני שבועיים כי תעלה את מחירי המוצרים שהיא משווקת ב 4-10%. זאת לאחר שבחודש דצמבר 2010 העלתה אסם מחירים ב-3.5% בממוצע. העלאת המחירים תיכנס לתוקף ב-1 ביולי.
מחירי החטיפים של אסם, בהם במבה וביסלי, יתייקרו ב-4%; מחירי מאפים מתוקים, דוגמת עוגת הבית, יעלו בשיעור של 5% וכך מחירי גם דגני בוקר של נסטלה ומוצרים נוספים. מחירי הקפה של נסטלה יתייקרו ב-7% ושל סירופ ויטמינצ'יק ב-10%.
מבדיקה שערך TheMarker, בשיתוף חברת נילסן, עולה כי סל של 40 מוצרים בסופרמרקט עולה ב 2011 (ינואר עד אפריל) 798 שקלים לעומת 749 שקלים ב 2010. בצירוף עליות המחירים האחרונות יעלה הסל הממוצע ב-70 עד 76 שקל נוספים ויסתכם בכ 820 שקלים - כלומר, עלייה של 9.3%-10.1% לעומת 2010. לדוגמה, גביע 250 גר' של גבינת קוטג' 5% של תנובה, עלה ב 2009 6.19 שקלים; ב-2010 המחיר עלה ל-6.60 שקלים; וב-2011 מעל 7.3 שקלים. חבילת סכיני גילוח ג'ילט פיוזן 4 יחידות, למשל, התייקרה ב-2011 ב-6 שקלים לעומת השנה שעברה.

פורסם במקור: אתר דה-מרקר
תאריך:  10/06/2011   |   עודכן:  10/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סנפרוסט בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלידות שטראוס של יוניליוור מעלה מחירים ב-2.4%
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
איפה הרגולטור? כותב קורות חיים ל"ת
שמי-ל  |  11/06/11 08:31
2
ש"אלדי" יפתחו פה סופר
sami e  |  11/06/11 20:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שלושה ערבים נעצרו לאחר שבתום תפילת יום השישי השליכו אבנים אל שער המוגרבים    המשטרתה פרצה פנימה והשתלטה במהירות על הפורעים
עופר וולפסון
חודש וחצי לאחר שנפגע הצינור המזרים גז לישראל, בעקבות חבלה בתחנת הגז בסיני, חודשה הזרמת הגז לחברת החשמל    הלחץ בצינור יעבור הרצה הדרגתית עד לתפוקה מלאה בעוד כמה ימים
סוכנויות הידיעות
החברה הפרה פטנט לעריכת מסמכים של חברת ibi הקנדית ושילבה תכונות דומות במעבד התמלילים Word    ביהמ"ש העליון דחה את טענותיה של מיקרוסופט לגבי אי תקפותו של הפטנט
דני פורת
ע"פ הפרסומים, הקשר המצוין ישחק ב-4 השנים הבאות באולד טראפורד
איציק וולף
ראש ממשלת טורקיה שיתמודד ביום ראשון בבחירות בארצו תוקף בפעם הראשונה את נשיא סוריה, בשאר אל אסד, אשר בעבר כונה על ידו "ידיד גדול" על האופן שבו הוא מדכא את מחאת בני עמו    "לא ניתן לסבול את הברבריות, פעולות הצבא לא אנושיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il