X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"אם חולים אינם מבוטחים בביטוח סיעודי, לצד הטרגדיה המשפחתית הטמונה בהדרדרותו הבריאותית של בן משפחה אהוב, קרוביהם עומדים מול טרגדיה שנייה - מחיקתם של חסכונות המשפחה במקרה הטוב, וכניסה לחובות עתק במקרה הרע"
▪  ▪  ▪
החולים הסיעודיים, טרגדיה כפולה

אחת ההמלצות הראשונות שאני נותן תמיד לסוכני ביטוח הנזקקים להשקעה וייעוץ ומגיעים ל"טנגו", היא לשקול כניסה או הרחבה של תחום הביטוח הסיעודי.
חולים סיעודיים עשויים לחיות שנים ארוכות, ועלויות האשפוז הסיעודי גבוהות מאוד, בין 14,000 ל-20,000 שקלים בחודש. בחישוב פשוט, הוצאה חודשית של 14,000 שקלים כפול נאמר, 5 שנים, תמחק את החסכונות של רוב המשפחות בישראל. ביטוח סיעודי איננו מבטח רק את החולה הסיעודי, למעשה, הוא ביטוח להגנה על נכסי המשפחה.
הסיכון להגיע למצב סיעודי, בו לא ניתן לבצע פעולות יומיומיות ללא עזרה, עולה עם הגיל. בממוצע, אדם המתאשפז במוסד סיעודי נמצא בו כ-3 שנים. תקופה זו מתארכת כל הזמן בשל העלייה בתוחלת החיים, והעלייה בשיעור הסובלים מתשישות נפש. כל אחד, בכל גיל ומצב, עלול עקב מחלה או תאונה להפוך לסיעודי. הבעיה הנוספת היא, שהאשפוז הסיעודי אינו כלול בסל הבריאות. האחריות לטיפול באדם, שמצבו סיעודי מוטלת על-פי חוק על בני משפחתו.
חוק בריאות ממלכתי, גם הוא לא חייב את קופות החולים לטפל בנושא הסיעודי. הקופות משווקות ביטוח סיעודי לעמיתיהן במסגרת ביטוחים משלימים ופרטיים למיניהם, אשר בדרך כלל מספקים רק חלק מהצורך האמיתי. להגנה אמיתית נדרש ביטוח סיעודי חיצוני.
ביטוח סיעודי מהווה, למעשה, חוזה עם חברת ביטוח, לפיו אדם משלם לה סכום כסף חודשי (פרמיה), נמוך בדרך כלל, והחברה מתחייבת, בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח, להשתתף במימון אשפוז סיעודי או טיפול סיעודי בבית, אם המבוטח הופך לסיעודי, כל זמן שיימשך מצב זה, לפי תקופת הזמן המוגדרת בפוליסה.
בימים של התארכות תוחלת החיים, ישנם חולים סיעודיים המאושפזים עד לעשר שנים. ללא ספק, אם חולים אלה אינם מבוטחים בביטוח סיעודי, לצד הטרגדיה המשפחתית הטמונה בהדרדרותו הבריאותית של בן משפחה אהוב, קרוביהם עומדים מול טרגדיה שנייה - מחיקתם של חסכונות המשפחה במקרה הטוב, וכניסה לחובות עתק במקרה הרע. אין ספק כי בימים אלו, תחום הביטוח הסיעודי צריך להיות לנגד עיניו של כל סוכן ביטוח, ועדיפות ראשונה בכל משק בית.

יוחנן וגנר, מנכ"ל טנגו שימש בעברו כסמנכ"ל הראל ביטוח.בשנת 2006 הקים וגנר בשותפות עם כלל ביטוח את טנגו המסייעת לסוכנויות קטנות ובינוניות להתפתח בשוק הביטוח.
תאריך:  15/01/2008   |   עודכן:  15/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זה לא ביטוח סיעודי, זה ביטוח לנכסיה של המשפחה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חשוב גם היכן לעשות ביטוח סיעוד
מ.ה  |  15/01/08 18:56
2
יוחנן אודה אם תתייחס
א.ה.  |  15/01/08 23:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
האיום התיאורטי של שרון אינו פועל - כי אין מי שיפעילו. שהרי מה רואים הפלשתינים לנגד עיניהם? ממשלה ישראלית חסרת "עוצמה שרונית", הססנית, רכרוכית, שממשיכה את מורשת ההתקפלות המדינית של שרון אך לא את המורשת הצבאית המפוארת שלו
עו"ד יוסי דר
נשיאת בית משפט השלום מריצה לנשיאת בית המשפט העליון מכתב חריף וקשה המדבר, בין היתר, על "זריית חול בעיני הציבור". לא פחות!
זיו מזרחי
פעילת הימין אורית סטרוק עומדת בראש "ארגון זכויות האדם ביש"ע". מאחורי השם המבטיח, מעין תשובה ישראלית ל"אמנסטי", פועל הארגון לסירוס אכיפת החוק בקרב מתפרעי יהודה ושומרון. זכויות אדם - האמנם?
עו"ד יראון פסטינגר
הנשיא ברק נעמד על רגליו האחוריות, ובסדרה של מניפולציות מופלאות הצליח לסכל את המינוי, תוך שהוא מודיע קבל עם ועדה, כי לפרופ' גביזון יש "אג'נדה" הפוסלת אותה. כלומר, השקפתה השמרנית באשר לתפקיד העליון והתנגדותה לאקטיביזם השיפוטי של הנשיא ברק סיכלו את מינויה
יונתן צור
האחריות של צה"ל כלפי חייל, בכל הקשור לכבודו וזכויותיו היא מוחלטת ולא ניתן להתנות עליה, בשל העובדה שצה"ל מגייס חיילים בעל כרחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il