X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יותר ויותר משקים פונים ל"אגודה לשמירת זכויות הפרט" ומבקשים לשלוח אליהם מרצים, כדי לדון בפתיחות בנושא ההומוסקסואליות של חברי קיבוצים
▪  ▪  ▪
גאים גם בקיבוצים [צילום: AP]

התנועה הקיבוצית משמשת באחרונה אחד מיעדי הפעולה המרכזיים של "האגודה לשמירת זכויות הפרט". פעילי האגודה, שעם שורותיה נמנה ציבור ההומוסקסואלים בישראל, מסתערים, בעיקר בסופי-שבוע, על קיבוצים רבים, כדי להרצות באוזני חבריהם על דרכי פעילותה של האגודה, או לנהל ויכוחים עימם.
מסתבר שיותר ויותר משקים מציפים בפניותיהם את מוסדות האגודה ומבקשים לשלוח אליהם מרצים, כדי שיציגו בפני חבריהם נושאים השנויים במחלוקת והמעוררים למחשבה. דעתם פתוחה למדי כדי להזמין הומוסקסואלים לבתיהם לוויכוח רציני.
כמעט בכל קיבוץ מצויים כיום הומסקסואלים מוצהרים. מספרם המדוייק של קיבוצניקים אלה לוטה בערפל, אם משום שהם מבכרים, מרצונם, לשמור על דיסקרטיות, ואם משום שהם נאלצים לשמור את סודם בעל-כורחם. מכל מקום, בכורח הנסיבות, אין להתעלם מן העובדה שהקיבוץ מציב בפני החבר ההומוסקסואלי קושי בגישה למרכזי הפעילות של האגודה. אחרי הכל, חברי הקיבוץ חיים בחברה סגורה ביותר, וניידותם המוגבלת אינה מאפשרת להם ביקורים תכופים בבארים או בגנים ציבוריים בערים הגדולות.
עם זאת, מסתבר כי מצויים כמה קיבוצים שבהם ניתן להומוסקסואלים לחיות את חייהם לפי בחירתם, בידיעתם המלאה של שאר חברי הקיבוץ, אך הדבר אינו שכיח.
בתוך כך, מארגנת "האגודה לשמירת זכויות הפרט" ערבים מיוחדים בתל אביב לחברי קיבוץ הומוסקסואלים. מטרת הפגישות האלה היא לאפשר להומוסקסואלים ממקומות מרוחקים לבוא למרכז המדינה, ואולי אף לפגוש הומוסקסואלים הגרים בשכנות כדי לפתח יחסי חברות, או לפחות לפגוש מישהו לשיחה על כוס קפה באווירה משוחררת.

הכותב הינו עיתונאי. שימש בעברו כעורך וכתב בידיעות אחרונות וב"קול ישראל"
תאריך:  12/02/2008   |   עודכן:  12/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגייז יוצאים מהארון גם בקיבוצים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז מושקוביץ
"חובה לומר שיש להרסגור זכויות. רבים מסיפוריו ששידר בלמעלה מ-20 שנות הפעילות ברדיו מעניינים, ואולי הוא אפילו הצליח לגרום לכמה אנשים להתעניין בהיסטוריה, אך הסידרה הרוסית חשפה אותו כמי שאינו בוחל בהקרבת האמת על מזבח משאלת לבו - להצדיק בכל מחיר את אמונותיו"
פזית בלציאנו-נגרין
חשוב לדעת כי התייחסות מתאימה מצד ההורים עשויה לעזור לילד לשכלל את מיומנויותיו החברתיות    חשוב ליצור מפגשים חברתיים אשר ישאירו בעקבותיהם חוויות חיוביות    יש לתת חיזוקים בכל פעם שהילד התנהג בצורה חברתית מקובלת
מנדי ספדי
"מה מביא את נהגי המוניות לעבוד לטובת המודיעין, ואיך הופך חברך או שכנך לסוכן של המודיעין? לא קל לחשוף זאת, וזה מה שזורע את הפחד והחשש בלב אזרחי סוריה המדוכאים"
עמוס שריג
למר"צ יש כיום בכנסת חמישה חברים, גלאון היא אחת מהם. לו הבחירות היו נערכות היום וגלאון הייתה בחמישייה הראשונה, הייתה המפלגה זוכה, במקרה הטוב, בשלושה מנדטים. אבל, לו הבחירות היו נערכות היום וגלאון הייתה עומדת בראשה, הרי שהרשימה הייתה נמחקת מהמפה הפוליטית
עמי דור-און
מתקפת הקסאמים על יישובי עוטף עזה, ובעיקר על שדרות, איננה המענה של פליטים מורעבים ומסוגרים ברצועה על החיסולים הממוקדים של ישראל נגד מחוללי הטרור ומשגרי מטר הטילים    מדובר במארב מתוכנן היטב שכל מטרתו למשוך את צה"ל אל מלתעות מלחמה    ניתן אולי לכנותה: "מלחמת עזה הראשונה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il