X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת הדגים, פירות הים והבשרים, הטובלת כולה בירוק, באווירה כפרית, היא מפלט משפחתי מאין כמוהו מקצב החיים האורבאני של העיר רמת השרון
▪  ▪  ▪

לצד תחנת הדלק של צומת הכפר הירוק, בואכה רמת השרון, נותרו, עדיין, שרידיו של מה שהיה פעם פרדס לתפארת. על חורבותיו של הפרדס הזה ניצב כיום גן פרחוני רחב-ידיים, עם עצי הדר פורחים, מים מבעבעים וצמחיה שופעת.
בלבו של הגן המקסים ממוקמת מסעדת "הגנס" החדשה, שלא רק חובב-טבע יוכל למצוא בה את מפלטו מקצב החיים האורבאני, אלא גם כל מי שתר אחר גן-עדן גסטרונומי. את פניו של מי שנכנס למסעדת הדגים, פירות הים והבשרים, מקדמות דלתות ענקיות ומפוארות מעץ, המובילות את הבא בשעריהן לחלל פנימי מרשים ורב-תוכן; יש כאן פינות-ישיבה שקטות ושולחנות מגולפים ביד אמן, כשבתווך ניצבים ארונות-עץ מעוטרים, המכילים יינות מאוסף פרטי, ובר מגולף בעץ, שממנו נשקפת תצפית מעולה למטבח הצבעוני, כשהכל מעוצב בפשטות ביתית מחד ובאלגנטיות מאידך. ממעל תלויה תקרה גבוהה ומדהימה של עץ לביד וקורות-עץ כבדות, המעניקות תחושה של מסעדה כפרית בטקסס. ובכניסה לחצר המסעדה המרווחת, האידיאלית למשפחות על ילדיהן, מוצב טאבון-אבן, שממנו נישא ריח הפוקאצ'ה הטרייה, הנאפית היישר אל מול אפם המגורה של הסועדים.
ביד אמונה
על מלאכת הקולינריה של המסעדה, שבבעלות הגנס ויום-טוב הררי, מנצח ביד אמונה השף הסקוטי, אהרון ליוינגסטון. את היום אפשר להתחיל כאן, בכל ימות השבוע, בין 08.00 ל-12.00, בארוחת-בוקר משובחת, עם הוואריאציות שלה: אפשר לבחור בארוחת-בריאות, של קרם יוגורט וגרידת לימון, מוזלי תוצרת-בית, פירות טריים ודבש, ב-35 שקל; בארוחת "רובע אנגלי", של ביצים עלומות על תרד חלוט, פטריות ושבבי פרמז'ן: ב"בוקר צרפתי", של שקשוקה עסיסית עם כוסברה וחציל; או בארוחה "כמו שאתה אוהב", של מבחר ביצים אורגניות עם שלוש תוספות: פטריות, תפוחי-אדמה, עשבי-תיבול, חציל, אמנטל או פרמז'ן, כשכל מחיריהן של ארוחות אלה נעים בין 58 ל-88 שקל. ויש גם עוגות מהקונדיטוריה המקומית ב-8 עד 11 שקל, כשלכל אלה מתווספים סלטי פתיחה, פוקצ'ה חמה, לחם מחמצת, שתייה חמה ומיץ טבעי.
עסקיות וסופישבוע
בימים א'-ה', בין השעות 12.00 ל-18.00, אפשר ליהנות מארוחות עסקיות, במחירים הנעים בין 59 ל-89 שקל. כל מנה כוללת סלטי פתיחה, לחם כפרי ופוקצ'ה מהטאבון. אפשר לבחור, כמונו, בסטייק פרגית עסיסי, במרינדת שום וחרדל, עם פירה ביתי, או סיר מולים טריים בחלב קוקוס, סויה וג'ינג'ר, עם גפרורי צ'יפס; ויש גם פטוצ'יני פירות ים בקרם שרימפס ומבחר גדול של סוגי דגים ופירות-ים.
חגיגה בפני עצמה הן צלוחיות הסלטים, המוגשות כיד המלך כמנות-פתיחה: טחינה גולמית טעימה, סלט ירקות קצוץ, חריימה, טפנד-עגבניות ערב לחיך, גרבלקס בבצל ירוק וסלרי, ושרימפס וקלמרי טמפורה. בצד מנות הפתיחה אפשר לבחור גם במרק-קרם ערמונים ובטטה עם פרמז'ן - מעדן-מלכים של ממש, במחיר של 32 שקל.
בסופי-שבוע מוגשות מנות בשר טרי במחירים הנעים בין 68 שקל להמבורגר אנטריקוט, לבין 120 שקל לפילה בקר בגריל, בפלפל גרוס, כשהתוספות לבחירה הן בין פרוסות תפוחי-אדמה ובטטה, בשמן-זית ורוזמרין, לבין פירה ביתי, או ירקות קלויים. לקינוחים הוצעו לנו צלוחית עשירה של פטיפורים, קרם ברולה, טרין שוקולד בלגי, או מוס פיסטוק וקדאיף, כשהמחירים נעים בין 25 ל-28 שקל לקינוח.

תאריך:  18/02/2008   |   עודכן:  18/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן מנחם
אסור לישראל להיכנס לכוננות ספיגה והתגוננות מול פיגועי הנקם שמתכנן החיזבאללה על מות עימאד מורנייה. היא חייבת לעבור מייד למתקפה נוספת ולחסל את מנהיג הארגון חסן נסראללה. מכה נוספת על החיזבאללה תפגע קשה ביכולות הארגון
יונה סוקולובסקי. גמלאי
מכתב לגדעון לוי
גורי גרוסמן
לפיכך ידע כל תסריטאי, במאי, או מפיק ישראלי הרוצה לזכות בפרסים בחו"ל, ובעיקר בגרמניה (כפי שמצליח שם הסופר עמוס עוז) וגם לחייך כל הדרך אל הבנק, שיש נוסחת פלא להצלחה: הסיפור חייב להתבסס על פלשתינים אומללים וחסרי ישע הנרמסים במגפי קלגסי צה"ל
ד"ר ניצן יניב
טרור טוב לצבא ולתעשיות הביטחון. לא היו שנים עתירות תקציב מאלו של אחרי אינתיפאדה ומלחמת לבנון השנייה לתקציבי הצבא והביטחון    האם אנחנו באמת רוצים שיגיע היום שאחרי הקסאם?
אודי לבל
אני יכול להרגיע את מר חסאן. האקדמיה הישראלית אינה רודפת אותך. להפך, אני מנבא לך ימים טובים מאוד של הוקרה והערכה. אין לי ספק כי שמך כבר מוזכר בפורום זה או אחר לעמוד בראש מרכז לזכויות אדם, גם כרטיסי הטיסה לכינוסים רבי חשיבות בפיזה, לונדון ובריסל כבר מונפקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il