X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שר הביטחון, שאינו מסוגל לספק ביטחון לתושבי המדינה, חשף שוב את פרצופו האנטישמי תוך כדי הירי הבלתי פוסק של החמאס נפנה להילחם דווקא נגד לומדי התורה
▪  ▪  ▪
שר הבטחון ברק. מפזר הצהרות שחץ ללא כיסוי [צילום: AP]

אהוד ברק - כן ההוא מן המשחן – חשף היום (ה´) שוב את פרצופו המכוער כשונא תורה מובהק.
ברק, כידוע, הוא אבי הכישלון של צה"ל במלחמת לבנון השנייה. מדיניותו כרמטכ"ל לבנות "צבא קטן וחכם", היא אשר עומדת ביסוד חוסר המוכנות של צה"ל להתגבר על ארגון הטרור של החיזבאללה, כאשר, בהתאם לתורתו, ישבו מפקדיו סביב מסכי פלזמה כיאות לצבא "חכם", בעוד בשטח אין כוחות מאומנים ומיומנים שיעשו את המלאכה כיאה לצבא קטן.
התעצמותו של החיזבאללה וריכוז עשרות אלפי רקטות בדרום לבנון תוך מוכנות לירות אותם על האויב הציוני – אף היא תוצאה ישירה של החלטה אומללה ופחדנית של ברק לברוח מדרום לבנון עם הזנב בין הרגליים. כמה מתאים לאהוד ברח.
כיום, כשר ביטחון, לא מסוגל איש הצבא המהולל הזה לספק את הדבר האלמנטרי שחייבת מערכת ביטחון לתת לאזרחי המדינה – ביטחון. רבבות אזרחים מתחבאים כשפנים מתחת לשולחנות, בעוד שר הביטחון מצהיר באוזניהם הצהרות שחץ ללא כיסוי.
אז מה עושים בכל זאת? פשוט מחקים את המדיניות הידועה לשמצה של הצאר הרוסי, שעל כל כישלונות המשטר הרקוב שלו חיפה בסיסמא: "הכה בז´יד והצל את רוסיה". במקום לפתור את בעיות הביטחון של תושבי ישראל, מאמץ לו האיש הקטן הזה עם המראה המגוחך את מדיניות הצאר הרוסי – הכה בחרדי והצל את המדינה.
תושבי שדרות, ועכשיו אשקלון – מופגזים מדי יום ע"י טרוריסטים ערבים? נמצא האשם – בחורי הישיבות. הם ורק הם, הסיבה מדוע לא מסוגל שר הביטחון לספק את ההגנה הדרושה לתושבי המדינה.
וכך, בצעד חריג, וגם מנוגד לחוק, סירב ברק לאפשר לאלף אברכים מישיבות קדושות חדשות לזכות בפטור משירות בצה"ל, המגיע להם על-פי חוק, כיחידים בקרב הנוער היהודי החי היום בציון, אשר עושים את מה ששאר בני הנוער החילוני משתמטים מלעשות – ללמוד תורה, שרק היא חיינו ואורך ימינו.
מדובר ב-61 ישיבות חדשות, שביקשו לאחרונה להצטרף לכ-50 אלף בעלי הפטור על בסיס ההסדר "תורתו אומנותו". עד היום היה מקובל שהשר מאשר את צירופן של ישיבות חדשות באופן אוטומטי, ואולם הפעם החליט ברק להימנע מכך. זאת, למרות שלאחר שהתקבל חוק טל, אין לו סמכות לעשות כן.
ברק שלח את עוזריו ואת היועצים המשפטיים לגבש קריטריונים חדשים, שעל בסיסם יצורפו ישיבות חדשות להסדר. "משרד הביטחון לא יהיה עוד חותמת גומי ולא יאשר כל בקשה להשתמט", הסבירו גורמים מטעמו.
לא, הוא לא מתכוון למשתמטים מאנשי חוגו, אנשי צפון תל אביב, סביון וכפר שמריהו - שם בנה וילה תוך ניצול קשריו שרכש על חשבון משלם המסים (מישהו אגב בדק פעם איך מצליח אדם לאחר עשרות שנים בשירות המדינה לצאת מיליונר?) – שמשתמטים גם משירות בצבא וגם מן החובה היהודית של לימוד תורה. הוא לא מתכוון למשתמטים עם העגילים באוזניים, המבלים את זמנם בעיסוקים הדוניסטיים של סיפוק היצרים והתאוות, תוך התעלמות מוחלטת מן החובה לשרת את צרכי הציבור. מישהו ראה פעם איזה צפוני שמתנדב לעזור לדלים, קשישים, חולים וסתם מוכי גורל, פעילות בה עוסקים רק ארגוני החסד של ציבור החרדים לדבר ה´?
אז לא, ברק לא התכוון למשתמטים האלו. לומדי התורה, בחורים שמוותרים על הבלי העולם הזה כדי לעסוק יומם ולילה בלימוד התורה הקדושה, התורה שבלעדיה אין קיום ואין הצדקה לקיום העם היהודי, ה-raison d´etre שלו – אלו ה"משתמטים" להם מתכוון האיש הרע הזה.

תאריך:  06/03/2008   |   עודכן:  07/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכה בחרדי והצל את המדינה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
"לא תעמוד על דם רעך"
פנחס  |  7/03/08 15:50
2
חוצפה של פרזיטים
ע.ג1  |  7/03/08 23:45
3
כול מילה בסלע - ככה היה ברוסיה
שמעון ישראל  |  9/03/08 00:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דר' אברהם בן עזרא
אין כל ספק כי נדרש שייבנו מרחבים מוגנים בכל הקראוילות, כדי להגן על המתנחלים שגורשו ממבנים של קבע הכוללים ממ"דים כחוק, אל סיכוני הקראוילות הבלתי חוקיות בעליל
איתמר לוין
ברכתו של משה רבנו לבוני המשכן, מדגישה את חשיבות פעולתו של האדם בעבודת ה' - דווקא לאור אפסותו מול הבורא
ירון זכאי
ישראל זקוקה לרפורמה מבנית דחופה במוסדות החוק והמשפט, קודם כל במוסד היועץ המשפטי לממשלה ובבג"צ    השר דניאל פרידמן החל לתקן קלקול מרכזי במבנה המדינה, אשר מוקדם עדיין להעריך את השפעתו הברוכה בעתיד!
אליקים העצני
אמרנו לכם שישובי עזה וגוש קטיף הם אלו המגינים על אשקלון ושדרות מקסאמים ופצמ"רים, אך לא הקשבתם    נקווה שיימצאו הצדיקים שיהיו מוכנים להחזיר חיים יהודיים לחבל עזה ולהוציא אותנו משדה המוקשים
שמואל קופר
לא ידוע בשלב זה האם הוחלט כבר לצאת למערכה לכיבוש רצועת עזה    בכ"א, אם כן, הגורם העיקרי לגבי ההחלטה על המועד – הוא חזאי מזג האוויר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il