X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רד- האט, הספקית המובילה בעולם בפתרונות קוד פתוח, חשפה בכנס Red Hat Symposium שערכה בשבוע שעבר את הגרסה השלישית והחדשה של Red Hat Enterprise Virtualization ((RHEV אשר צפויה להשתחרר עד סוף השנה
▪  ▪  ▪

רד- האט, הספקית המובילה בעולם בפתרונות קוד פתוח, חשפה בכנס Red Hat Symposium שערכה בשבוע שעבר את הגרסה השלישית והחדשה של Red Hat Enterprise Virtualization ((RHEV אשר צפויה להשתחרר עד סוף השנה.
הגרסה החדשה מבוססת על טכנולוגיית הווירטואליזציה KVM שפותחה במרכז הפיתוח של רד האט בישראל, ונחשבת לאבן דרך משמעותית להתפתחות הווירטואליזציה בקוד פתוח. במבחן הביצועים שבוצע על-ידי SPECvirt, זכתה הגרסה החדשה של Red Hat Enterprise Virtualization לשבחים רבים בקהילת הווירטואליזציה, עם ציון משוקלל העולה כמעט פי 2 מהמתחרה העיקרית בתחום, VMware.
אחד הדגשים העיקריים בגרסה החדשה של פתרון הווירטואליציה מבית Red Hat הינו מעבר מלא לפלטפורמת לינוקס וקוד פתוח תוך שמירה על האפשרות לעבודה בסביבת מיקרוסופט. כבר היום מטמיעים ארגוני ענק פתרונות ענן על RHEV עם KVM, בהם חברת IBM, אשר מריצה את ה Public Cloud שלה על KVM, או לחלופין DreamWorks אשר משתמשת ב-RHEV ככוח חישוב לרינדור סרטי אנימציה.
לדברי ארתור ברזין, מהנדס פתרונות רד-האט לינוקס ווירטואליזציה במטריקס: " מערכת הניהול החדשה, אשר בעברה הייתה מבוססת מיקרוסופט עוברת לרוץ תחת פלטפורמת JBoss על Red Hat Enterprise Linux ותשוחרר כקוד פתוח לקהילת המפתחים. תהליך זה יאיץ את קצב הפיתוח עוד יותר וירתום את הקהילה כולה לשיפור ופיתוח פיצ'רים חדשים. מגמה זו רק תלך ותתעצם יחד עם המגמה הברורה להתייעלות ומעבר מהעולם הקנייני לפתרונות קוד פתוח במיוחד בתחום הווירטואליזציה".

תאריך:  22/11/2011   |   עודכן:  22/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רד- האט חשפה את הגרסה החדשה של פלטפורמת הוירטואליזציה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרת אורן
לרגל יום המאבק באלימות נגד נשים, ולקראת הדיון ביום שלישי בוועדה לקידום מעמד האישה, בו יוצגו נתוני הפניות למרכזים, מפרסם איגוד מרכזי הסיוע לראשונה את נתוני הפניות לסיכום שנת 2010. תופעת האלימות הינה תופעה רחבה ומסוכנת הרבה מעבר לנתפס. אלפי נשים, נערות, ילדות וילדים נפגעים בכל שנה מפגיעה מינית והתוצאה קשה והרסנית עבורם , עבור סביבתם הקרובה ועבור החברה כולה
אורנה בן-שושן
מפגש בגלריה ושיחה מרתקת על אמנות יוצאת דופן ומה שמאחוריה: בעקבות התערוכה "חלקיקי הארה" הנכם מוזמנים למפגש ושיח גלריה עם האמנית אורנה בן-שושן במוצ"ש, 26/11/2011 בשעה 20:00 בגלריה "פרימה" תל אביב. הכניסה חופשית.
ליבנת הדר
כקליפות הבצל, כך הם החיים. כל קליפה היא פרק אחר בחיינו. האמן שלמה שרף מציג את תחנות חייו השונות בתערוכה "מעגלים"
אלי חליפה
עובר לראשונה את ה-38 אלף תושבים
גיא דנה
בריטניה וישראל הן מהמובילות בעולם בתחום החדשני, המנסה לאתר פריצות דרך בשיקום תפקודם של תאים, רקמות או איברים חולים או פגומים במטרה לסייע בין היתר לחולי סוכרת, מחלות לב, לעיוורון ולסובלים מהפרעות נוירולוגיות ומטראומה. התוכנית היא יוזמה משותפת של שגרירות בריטניה והמועצה הבריטית בישראל ומיועדת לגייס כ-60 מיליון ש"ח. מפגש הפתיחה יתקיים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב בתאריכים 23-22 בנובמבר 2011
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il