X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
CA Cloud 360, הפתרון החדש של CA Technologies, מסייע לארגונים להפיק תמורה מהירה יותר מפרויקטים של ענני מיחשוב הפתרון מסייע לארגונים לבדוק את המודלים השונים של אספקת השירותים ולבחור במודל המתאים ביותר ליישומים ושירותים בסביבות של ענני מיחשוב פרטיים, ציבוריים או היברידיים
▪  ▪  ▪

לאס וגאס, 14 בנובמבר 2011 - ועידת CA WORLD - חברת (NASDAQ:CA INC.) CA Technologies חשפה היום את CA Cloud 360, פתרון חדש שמסייע לארגונים לבדוק יישומים ושירותים עסקיים ולקבוע איזה מביניהם מתאימים בצורה הטובה ביותר לענני מיחשוב פרטיים, ציבוריים או היברידיים - או למודלים מסורתיים של אספקה. פתרון CA Cloud 360 מציע למנהלי מיחשוב בארגונים תובנות ותחזיות להקמה בפועל של שירותי ענן חדשים תוך שלושה חודשים בלבד. כך יכולים הלקוחות לגבש אסטרטגיית ענן מקיפה ובת קיימא שמאפשרת להסב שירותי מיחשוב ברמות צפויות מראש של עלויות, סיכונים ותמורה.
"מנהלי מיחשוב בארגונים ניצבים היום בצומת דרכים. אם בעבר הם התמקדו בפעילויות מסורתיות של קיצוץ הוצאות, הרי שכעת עליהם לספק חידושים ולהעניק תמורה עסקית באמצעות ענני מיחשוב" אמר אדם פמולרו, מנהל כללי לפתרונות ענן לארגונים בחברת CA Technologies. "פתרון CA Cloud 360 מעניק ללקוחות את התמהיל הטוב ביותר בין טכנולוגיה לבין ידע מעמיק ומסייע להם לקבל החלטות מושכלות ולבחור במודל המתאים ביותר לאספקת שירותים, תוך התאמה מושלמת לפרויקטים העסקיים. כך מאפשר הפתרון ללקוחותינו להתמקד בשימוש בענני מיחשוב כדי להשיג יתרונות תחרותיים ולהשיק בקצב מהיר יותר שירותים עסקיים גמישים".
פתרון CA Cloud 360 מציע לארגונים שיטה גמישה שכוללת ארבעה שלבים ומנחה את מנהלי המיחשוב בתהליך המורכב בדרך כלל של בדיקת יישומים ושירותים עסקיים לצורך אספקה של שירותי ענן.
הפתרון משלב בין מוצרי הדגל מתוך המערך המקיף שמציעה החברה לניהול מיחשוב, לבין הידע המעמיק של יועצים ותיקים ומנוסים לווירטואליזציה וענן, שרבים מהם עברו ל-CA Technologies בעקבות הרכישה של חברת 4Base Technologies בשנת 2010.
הפתרון מציע תהליך בן ארבעה שלבים לתכנון של שירותי ענן:
- ניתוח של מערך היישומים: פותחים בגילוי המערך וניתוחו במסגרת סדנה בת יום אחד, שאינה כרוכה בתוספת תשלום, וממשיכים בתהליך יסודי של Cloud Application Discovery and Portfolio Analysis Service שמבוצע על-ידי CA Cloud Services. במסגרת התהליך נבדק מערך היישומים תוך הפקת תובנות ביחס לתמורה העסקית, המורכבות וההתאמה לשירותי ענן. הפתרונות המשמשים בשלב זה הם CA Cloud Services ו-CA Clarity™ PPM On Demand.
- ניהול רמת שירות וביצועים: הגדרה וניהול של הסכמים לרמת שירות (הסכמי SLA) בסביבות ענן ובסביבות מיחשוב מסורתיות. הפתרון המשמש בשלב זה הוא CA Oblicore Guarantee™ On Demand.
- ניתוח קיבולת, חיזוי וניהול: ניתוח, חיזוי ומיטוב הקיבולת בתשתיות פיזיות, וירטואליות והיברידיות. הפתרונות המשמשים בשלב זה הם CA Capacity Management and Reporting Suite and CA Virtual Placement Manager
- וירטואליזציה של שירותים והדמיה של התנהגות יישומים: פיתוח ובחינה של יישומי ענן ויישומים היברידיים תוך הדמיה של סביבת הייצור. הפתרון המשמש בשלב זה הוא CA LISA™
חשיפת הפתרון נעשית במסגרת מפת הדרכים של CA Technologies לחדשנות בתחום של השירותים העסקיים והוא יסייע למחלקות המיחשוב ליצור שירותים עסקיים שמספקים את התוצאות העסקיות המקוות ובכלל זה שיפור הגמישות, הביצועים והחדשנות, וצמצום ההוצאות והסיכונים. פתרון CA Cloud 360 מסייע למנהלי המיחשוב לאמץ מודלים של שירותים היברידיים ולממש אסטרטגיות להעברה של שירותי המיחשוב לענן. כך יכולים מנהלי המיחשוב להפיק את מרב היתרונות מענני המיחשוב, ליהנות מהר יותר משירותים עסקיים גמישים ולספק חדשנות, תמורה עסקית ויתרונות תחרותיים.
אודות CA
חברת NASDAQ:CA INC.) CA Technologies)מציעה תוכנות ושירותים לניהול המחשוב. קבוצת CA טכנולוגיות מתמחה בכל סביבות המחשוב – ממחשוב מיינפריים ועד סביבות וירטואליות וענני מחשוב. CA מנהלת סביבות מחשוב, מאבטחת אותן ומסייעת ללקוחות לספק שירותי מחשוב גמישים יותר. המוצרים והשירותים החדשניים של CA מעניקים תובנות חיוניות ושליטה מקיפה למחלקות מיחשוב שמבקשות לקדם את הגמישות העסקית. מרבית החברות ברשימת Global Fortune 500 מנהלות את מערכות המחשוב המתפתחות שלהן בעזרת CA טכנולוגיות. מידע נוסף באתר CA, בכתובת www.ca.com. עקבו אחר CA טכנולוגיות בשירות Twitter, בכתובת www.twitter.com/cainc.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
לפרטים נוספים: וינשטיין איריס, טל: -19016660 – 03, 4363334 – 054

תאריך:  23/11/2011   |   עודכן:  23/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תמורה מהירה יותר מפרויקטים של ענני מיחשוב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז אבישר
מטרת אות קנט: להעלות על נס את תרומתם של גופים ציבוריים, מסחריים ואנשים פרטיים לקידום החדשנות בחקלאות בישראל ולהפיכתה למובילה בעולם    בשנה שעברה זכו באות חברת חישתיל, ד"ר יונתן אלקינד, ד"ר עליזה ורדי וד"ר אורי קושניר
קרן גרימברג
משיקים את ליין ההופעות החודשי "גמלא באוזןבר – כל הרגשות מתעוררים"
יח"צ מועצת הצמחים
לבקשת מועצת הצמחים ומשרד החקלאות, אישר שר הביטחון אהוד ברק, הורדת גיל הכניסה לעבודה בישראל מ-30 שנה ל-26 שנים
שלמה אברמוביץ
מכללת ארז החלה את שנת הלימודים בקמפוס החדש בסימן מלגות לחיילים משוחררים, לעולים ולסטודנטים עם קשיים כלכליים, למסלולי הלימוד השונים ובהם מסלול הנדסאי תעשיה וניהול
תקשורת גלאי
הסניף החדש, המציע חווית ביקור כוללת הקשורה לעולמות הקולנוע והאוכל האיטלקי, ממוקם במתחם הקולנוע החדש של סינמטק תל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il