X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אוזקן ארנר, מנכ"ל וריפארק: "הדבר הבא בעולם הבנקאות - מערכת CRM שמזהה מיידית הזדמנויות לביצוע מכירה צולבת" ארנר הדגים בהרצאתו בוועידה השנתית לחוויית הלקוח בעולם רב ערוצי את השימוש בקמפיינים ו-Social CRM לביצוע מכירות צולבות בעולם הבנקאות
▪  ▪  ▪

בוועידה השנתית לחוויית הלקוח בעולם רב-ערוצי שקיימה חברת מידע כנסים, הוצגו דוגמאות רבות של פתרונות CRM ותרומתם בעיצוב חוויית הלקוח. אוזקן ארנר, מנכ"ל חברת וריפארק, זוכת פרס שותף השנה בעולם של מיקרוסופט בשנת 2011 בתחום הפיננסים, אשר את פתרונותיה מייצגת בארץ אלעד מערכות, הדגים בהרצאה המרכזית, כיצד ניתן להשתמש בקמפיינים ו-Social CRM לביצוע מכירות צולבות (מכירת מוצרים משלימים ללקוח קיים או חדש) בעולם הבנקאות.
בהרצאתו הדגים ארנר את יעילות השימוש בתיבת ההצעות – מסגרת קטנה המופיעה על ממשק המשתמש, שואבת מידע המבוסס על התנהגות הלקוח, חסכונותיו, פקדונותיו ותיקי ההשקעות שלו – ומציעה ללקוח מוצרים בנקאיים בהתבסס על המידע הקיים ועל אירועים שוטפים. כך למשל, "מערכת ה-CRM יכולה לזהות רכישה גדולה בכרטיס אשראי ולהציע ללקוח להמיר את הרכישה בהלוואה אישית שתחולק לתשלומים על פני תקופה ארוכה – זוהי דרך מצויינת למכור", אמר ארנר.
עוד הסביר ארנר על שימוש באפליקציות בנקאיות בפייסבוק: "כשהלקוח מוריד את האפליקציה, כל המידע שלו נכנס למערכת ה-CRM הבנקאית. כך אוגר הבנק מידע אודות אלפי לקוחות ולומד את תחומי העניין שלהם. כל 'לייק' מאפשר לך לדעת, מעבר לשמו של הלקוח הפוטנציאלי, גם את כתובת הדוא"ל, המין, העיר והאם הוא מתעניין בסוג מסוים של מוזיקה או בכדורגל... מידע מגוון ואישי מסוג זה מאפשר לבנק להיות הרבה יותר ממוקד בפניה השיווקית שלו כלפי הלקוח, ומסייע לו לבנות אסטרטגיה שיווקית וכלים טקטיים בצורה הרבה יותר מפורטת וממוקדת מאשר בעבר".
וריפארק אשר זכתה בפרס שותף השנה של מיקרוסופט לשנת 2011, מיוצגת בישראל על-ידי אלעד מערכות, שותפת זהב של מיקרוסופט המתמחה בפתרונות Dynamics CRM אלעד מערכות אחראית לשיווק, יישום והטמעת הפתרון של וריפארק - VeriTouch - המוביל את תחום ניהול קשרי הלקוחות בענף הבנקאות, ומבוסס על מערכת Microsoft Dynamics CRM. מדובר בפתרון מקיף, מלא ומותאם לצרכים והמאפיינים של גופים בנקאיים, המותקן בעשרות בנקים גדולים באירופה ובמזרח התיכון.
על אודות אלעד מערכות
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ושירותי תמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.
אלעד מערכות הינה שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית ברמת Primier של IBM, והיא פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, ביטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, הנהלת בתי המשפט, בנקים, סלקום, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, תעשיה אוירית, משטרת ישראל ועוד.
קבוצת אלעד הוקמה לפני 30 שנים והיא מעסיקה למעלה מ 700 מומחים.

אלעד מערכות
תאריך:  08/02/2012   |   עודכן:  08/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלעד מערכות מייצגת את וריפארק בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל סופר
משרד הבריאות הינו המשרד הממשלתי הראשון בישראל שהטמיע פתרון מבוסס Salesforce.com
נטע-לי גרייבר
אילנה שושן, מלכת היופי לשעבר ואזרחית כבוד של העיר הידידותית לנשים סיאול תהייה בן מנחות כנס "עיר ידידותית לנשים" 14/02/12 באשדוד
יצחק רביחיא
עשרים תלמידי בית הספר התיכון היהודי במוסקבה ביקרו בימים אלה בישראל והשתתפו בסמינר ייחודי בן שבוע ימים שהתקיים בבית הספר הבינלאומי להוראת השואה ביד ושם
אורן כוכבי
אורן כוכבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il