X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אפקון החזקות, שבבעלות שלמה שמלצר השלימה הנפקת אג"ח בהיקף של כ-30 מיליון ש"ח ההנפקה הסתיימה עם ביקושים של למעלה מ-30% מיעד הגיוס
▪  ▪  ▪

אפקון החזקות, שבשליטת איש העסקים, שלמה שמלצר הודיעה על הנפקת אג"ח בהיקף של כ – 30 מיליון ש"ח. ההנפקה הסתיימה בצורה מוצלחת ובמסגרתה נרשמו ביקושים של למעלה מ30% מיעד הגיוס. החברה הרחיבה את סדרה ב' שדורגה על-ידי מעלות S&P בדרוג -ilA . הריבית נקבעה על 7% שקלי. מטרת ההנפקה הייתה החזר חוב קיים.
החברה רשמה השנה נתוני צמיחה מרשימים בתחומי הפעילות שלה, כשבדצמבר האחרון אישרה חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בהיקף של כ-10 מיליון ש"ח. אפקון הציגה צמיחה של כ-212% ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2011, אשר הסתכם בכ-38.7 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-12.4 מיליון ש"ח בתשעת החודשים הראשונים של 2010. העלייה ברווח הנקי נבעה מעליה ברווח הגולמי שקוזזה מעלייה בהוצאות מכירה ושיווק והוצאות מחקר ופיתוח, מעלייה בהכנסות אחרות שקוזזה מעלייה בהוצאות מימון וירידה במיסים על הכנסה.
פעילות החברה מתרכזת במספר תחומים עיקריים הכוללים, ייצור תעשייתי של לוחות חשמל במתחים שונים ולוחות פיקוד ובקרה, בתחומי בקרה תעשייתית, גילוי וכיבוי אש, ביטחון, מיזוג אויר, אינסטלציה, חשמל וגז, פעילות שיווק, שירותי אחזקה למערכות תקשורת וכן פעילות בתחום התקשורת באמצעות תדיראן טלקום.
אפקון ממקדת את אסטרטגית הצמיחה שלה במוקדי צמיחה פנימית הכוללים בין היתר את, פעילות הסבות לגז והפחתת לחצים, קבלת פרויקטים בחו"ל במדינות בהן פועלת החברה והקמת תחנות כוח פרטיות. כמו-כן יעדי החברה כוללים התרחבות לשווקים נוספים בחו"ל, התחלת חדירה לתחום האנרגיות המתחדשות, שיווק עולמי של תוכנת PULSE, כניסה לשוק האמריקני בתחום מערכות החנייה ועוד.
לדברי שלמה שמלצר, יו"ר ובעלים של אפקון החזקות, "אפקון היא חברה ותיקה ויציבה בעלת איתנות פיננסית שממשיכה להציג נתוני צמיחה גבוהים משנה לשנה. מטרת הנפקת האג"ח בין היתר, היא להמשיך באסטרטגית הרכישות החדשות של אפקון שהביאו אותה להישגים מרשימים בשנה החולפת. אנו שמחים על הצלחת הגיוס בעיקר בתקופה זו הטומנת בפנינו אתגרים רבים".
לדברי חן שרייבר, סמנכ"ל הכספים של אפקון, "אנו נמצאים בתקופה בה חברות רבות במשק נמצאות בסיטואציות לא פשוטות. למרות התחזיות הקשות לשנת 2012 ומצב המשק, המוסדיים, חברת הדירוג והמשקיעים ממשיכים לתת את אמונם בהנהלת החברה ובבעל השליטה".

תאריך:  27/02/2012   |   עודכן:  27/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפקון החזקות, השלימה הנפקת אג"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זיוה וייס
סוויטת בן-גוריון ההיסטורית במלון רימונים גלי כנרת בטבריה עברה שדרוג מקיף והפכה לסוויטה הנשיאותית – היוקרתית ביותר בצפון הארץ    מיצג זכוכית בגודל מטר עשרים על מטר ארבעים עם איור של בן-גוריון מוצג בפתחה של הסוויטה הנשיאותית    היקף ההשקעה במהללך כ-600,000 ש"ח
סיגל איל
סיגל איל
קונים בגרנד קניון ב-200 שקל ומעלה ומשתתפים בהגרלת חופשה זוגית באירופה
ינאי אלפסי
ריב אבישר מגיע ל-SCR לאחר שניהל בארבע וחצי השנים האחרונות את חטיבת HP Scitex. הוא מחליף בתפקיד את מאיר רבינוביץ', ממייסדי SCR שמונה לתפקיד נשיא החברה
זכריני חצור
ביפו העתיקה, במבנה רב קשתות המשקיף אל הים, תיאטרון יפו - מרכז תיאטרון ערבי – עברי יוצר שפה תיאטרלית ייחודית העושה שימוש בחלל המאתגר ובמרקם החיים העשיר הקיים ביפו.
שתי להקות תיאטרון מפיקות יחדיו ובנפרד הצגות בשפה העברית והערבית. קבוצת "תיאטרון מקומי" ממשיכה בדרכה האמנותית מזה 13 שנים, ויוצרת בשיתוף עם שחקנים ואמנים יהודים וערבים. תיאטרון "אל סראייא" אשר נוסד בשנת 1998 מאחד קבוצה של אנשי תיאטרון ויוצרים ערבים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il