X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פרסי המנמ"ר המצטיין לשנת 2012 יוענק לסופיה מינץ, מנמ"רית משרד החינוך ולרן הרפז, סמנכ"ל טכנולוגיות 013 נטוויז'ן בכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע ב-5.3.12
▪  ▪  ▪
רן הרפז, סמנכ"ל טכנולוגיות 013 נטוויז'ן  [צילום: סיון פרג']

סופיה מינץ, מנמ"רית משרד החינוך  [צילום: יח"צ]
לשכת מנתחי מערכות מידע החליטה להעניק השנה את פרס מנהל מערכות מידע מצטיין לשנת 2012, ע"ש לודוויג מיטווך ז"ל לשני מנמ"רים מצטיינים - לסופיה מינץ, מנמ"רית משרד החינוך, ולרן הרפז, סמנכ"ל טכנולוגיות 013 נטוויז'ן.
הפרס לסופיה מינץ יוענק על הובלת מינהל התקשוב ומערכות מידע בסביבה ארגונית מורכבת ומשתנה ללא הרף, המשרתת את כלל מערכת החינוך (150 אלף מורים, 1.5 מיליון תלמידים והוריהם, 3,500 בתי ספר, 11,000 גני ילדים, וכן רשויות ובעלויות חינוך), כאשר היא פועלת בשלושה צירים מרכזיים : איכות, שירותיות, התחדשות וחדשנות.
סופיה מינץ הובילה בו-זמנית ארבעה תחומי פרויקטים המצטיינים בתרומתם לשורה התחתונה של המשרד : "חוות הדעת" - פרויקט טכנולוגי חדשני וייחודי להקמת "ענן חינוכי" לשירות מערכת החינוך בישראל; מימוש הרפורמות בחינוך וההסכמים עם ארגוני המורים; שיפור מתמיד של טיב וזמינות השירות שנותן המשרד ללקוחותיו; ייעול תהליכי עבודה במשרד באמצעות טכנולוגיות חדשות.
כן היא מקבלת את הפרס על תרומתה בתפקידים נוספים, דוגמת תפקיד הממונה על יישום חופש המידע במשרד, וכשותפה לפעילויות רוחביות ברמת הממשלה כחברה ועדת התקשוב המרכזית במשרד האוצר ובהובלת וועדות משנה מקצועיות.
הפרס לרן הרפז ניתן, על היותו מצטיין ביכולת להוביל שינויים בסביבה עסקית משתנה בחדשנות עסקית ויזמות טכנולוגית, תוך הרחבה מתמדת של תחומי העשייה והפיכת טכנולוגיות-המידע למרכיב אסטרטגי בהצלחת החברה
מעניקי הפרס אומרים כי המנהיגות שהרפז מפגין, מעודדת את העובדים עמו להצטיין ולתרום להצלחת החברה לעמוד ביעדיה העסקיים המשתנים.
הוא מקבל את הפרס גם על לקיחת חלק מוביל בהטמעת תורת "הניהול הממוקד" ליצירת ערך ארגוני בכלל החברה,' תוך הפעלתה באופן שיטתי ומובנה בכל תהליכי העבודה של חטיבת טכנולוגיות המידע.
התהליך הוביל לשיפור מדיד של 21% תפוקות, תוך שיפור באיכות התוצרים ובלו"ז. זאת ללא תוספת תקציבית ותוך שמירה על כח האדם הקיים.
רן הרפז ממשיך להוביל פרויקטים טכנולוגיים אסטרטגיים לחברה, בהם עיצוב ארכיטקטורה כוללת לפי המלצות בינלאומיות של קונסורציום הטלקום, ובניית תוכנית רב-שנתית ליישום.

הפרסים יוענקו במסגרת הכנס השנתי ה-18 של לשכת מנתחי מערכות מידע שיתקיים ב-5.3.12 בכפר המכביה, רמת גן.
תאריך:  28/02/2012   |   עודכן:  28/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוני הרש
מכבידנט תספק שירותי בריאות שיניים למתנדבי השירות הלאומי
הטיפולים במימון 6 עמותות שמרכזות את הפעילות מול 12,000 מתנדבי שירות לאומי
יעל שביט
ארבעה יינות של יקב הרי גליל, ביראון זכו ביינות מצטיינים! בתערוכת היין הבינלאומית וינאקספו-ישראל 2012    היקב היחיד שזכה ב-4 מצטיינים על יינות אדומים
יובף ארנפלד
בימים אלה רואה אור סינגל שני מתוך אלבום הבכורה של ינון טייב. התמהיל המוסיקלי של השיר בינתיים מורכב מקצב פאנק ורגאיי עם תבלינים של מוסיקת עולם מעובדת היטב.
עידית ליבנה
הולכות ונשלמות ההכנות לעדלאידע המסורתית שתתקיים ברחבי העיר בחג פורים – 8 במרס, עם עשרות דמויות ענק מרהיבות מהאגדות ומתחום המזון הבריא שיצר האומן אבי אלקובי, מנהל הקנטרי קלאב
קרן יפה-גדיש
עמותת מרום לחינוך ולקידום לקוי למידה: "בהיעדר סיוע ללקויי הלמידה, הם מתקשים לעמוד בדרישות מערכת החינוך. יוזמת עיגול לטובה תאפשר לנו לפעול למען מלגות, רכישת ציוד למידה חדשני וספרים ועוד."
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il