X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת ההפקה והתוכן פאזה מפיקה זו השנה השביעית את התחרות הארצית של First – מתחרויות הרובוטיקה הגדולות בישראל
▪  ▪  ▪

חברת ההפקה והתוכן פאזה מפיקה, זו השנה השביעית, את התחרות הארצית של First – מתחרויות הרובוטיקה הגדולות בישראל. התחרות תתקיים בנוכחות כ-7,000 משתתפים, בימים ג'– ד' 6-7.3.2011 בין השעות 08:45 – 17:00 בהיכל נוקיה תל אביב.
מטרת התחרות היא לעורר ולהמריץ בני נוער להפוך למנהיגים מדעיים וטכנולוגיים, וזאת על-ידי שילובם בתוכניות מונחות המקנות ידע וכלים מדעיים, הנדסיים וטכנולוגיים.
תחרות First השנתית מורכבת משתי ליגות: ליגת ה- FLL לגילאי 9-14 ולגילאי 6-9, וליגת ה- FRC לתלמידי בית ספר בגילאי 15-18. התחרות זוכה להצלחה גדולה ומדי שנה הליגות גדלו משמעותית, מקבוצות של יחידים בתחילת הדרך, לליגות שמונות כיום כ-50 נערים בקבוצה. במהלך התחרות יציגו הקבוצות את המודלים שבנו ויידרשו לבצע משימה באמצעות הרובוטים שבנו. נושא המשימות השנה יוקדש לכדורסל. בתחרות יתארחו נבחרות מבוסניה וארצות הברית.
FIRST הוא ארגון בינלאומי ללא מטרות רווח שייעודו עידוד בני נוער לעסוק במדע וטכנולוגיה. הארגון הוקם בשנת 1989 על-ידי היזם דין קיימן. מספר התלמידים המשתתפים בפעילות מדי שנה עומד על כ-200,000 ויחד עימם מעורבים כ-85,000 מורים, מדריכים ומתנדבים. הפעילות מגיעה לשיאה בתחרות רובוטיקה בינלאומית שבה זוכות הקבוצות להערכה רבה, שיפור הביטחון העצמי, יצירת קשרים חדשים ולעיתים אף לגלות את מסלול הקרירה העתידי שלהם.
FIRST Israel הוקם בשנת 2005 ומשלב כ-3000 ילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ. הפרויקט מתקיים בסיועם של הורים, מורים, מדריכים ומתנדבים מהקהילה הציבורית, האקדמית והעסקית. התמיכה הפיננסית של גופים וחברות בארץ ובארה"ב מבטיחה את המשך קיומה של פעילות חיונית זו, לעתידה של מדינת ישראל.
על אודות פאזה
חברת השיווק וההפקה פאזה בבעלות האחיות פז ויפעת גלינסקי ושותפן יורם פרידלנדר, מתמחה בחיבור שבין העולם המסחרי-עסקי לעולם התרבותי. בין לקוחותיה האסטרטגיים של החברה: מיקרוסופט ישראל, מיקרוסופט פיתוח, דה מרקר מקבוצת הארץ , AIG מכון ויצמן צק פונייט, first ועוד. במסגרת התמהיל הייחודי שיוצרת חברת פאזה בין אמנות תרבות ועסקים, מפיקה וממנת החברה כבר למעלה מעשור את מיזם הפצ'ה קוצ'ה, ערב אמנים רב תחומי המתקיים כשלוש פעמים בשנה ומייצג אמנות מגוונת ואלטרנטיבית. פאזה אמונה על הפקת פסטיבל הקולנוע בירושלים, הביאנלה של תל אביב, הביאנלה לאמנות הרצליה, השקת מוזיאון העיצוב בחולון, המותג רפסודה, תערוכות עוצב בישראל, נבוקו במצדה של האופרה הישראלית ועוד. בין היתר הפיקה פאזה את מיסת האפיפיור בגת שמנים בירושלים. בפאזה פועלת קבוצת יוצרים, אמנים ומעצבים המהווים חלק מצוות החשיבה של החברה ומוסיפים לפרויקטים נופך שונה ומקורי.

לאתר החברה
תאריך:  04/03/2012   |   עודכן:  04/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבירם גבעוני
מושב הדיון "עולם של הזדמנויות", שייערך במסגרת פסגת הנדל"ן של "גלובס" יעסוק ברכישות והשקעות נדל"ן ברחבי הגלובוס. וגם: מה הם היעדים החמים לרכישת שטחים ומבנים, האם כדאי להשקיע או להקפיא, ומה כדאי יותר: יזמות או השקעה?
יעל פסוצ'ינסקי
מטריקס הקימה מערכות ניהול מרכזים (WMS) בהיקף של כ-6 מיליון ש"ח ב-2011
אבירם גבעוני
במושב הדיון "משחררים את הפקק", ידונו בין השאר בתכנון המטרופוליני - הממשלה מול הרשויות, ובחיבור הפריפריה למרכז באמצעות סלילת כבישים ומחלפים חדשים ושיפור תוואי הדרך של רכבת ישראל
עדנה דור-און
למעלה מ-200 מטפלים פרה רפואיים משתתפים במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל בהשתלמות לטיפול בילדים הלוקים באוטיזם
אבירם גבעוני
במושב "שינוי בינוי עירוני" ידונו בתמהיל המגורים החדש ובמעמדן של הרשויות המקומיות מול משרד השיכון. וגם: במסגרת המושב ייחשף סקר הנדל"ן הגדול של "גלובס" בשיתוף "חקר רייטינג"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il