X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Vision Solutions ו-InnoVAD נענות לביקוש הרב לפתרונות גמישות בישראל ומקימות שותפות חדשה. הביקוש וההכנסות במזה"ת ממשיכים לצמוח זו השנה הרביעית ברציפות
▪  ▪  ▪

Inc Vision Solutions, הספקית המובילה בעולם של תוכנות ושירותי זמינות מידע עבור סביבות Windows‏, Linux‏, IBM Power Systems ומחשוב ענן, מכריזה היום על כניסה לשותפות עם InnoVAD Solutions, חברה להפצת פתרונות תקשורת ואבטחת מידע מרעננה, ישראל. השותפות תאפשר לשותפים עסקיים וספקיות שירות גישה לחבילת מוצרי התוכנה לשחזור וגיבוי נתונים של Vision.
יניב אלפי, מנכ"ל InnoVAD Solutions, "בידינו היכולות הטובות ביותר בתחום להפצה ולמכירה של מוצרי Vision Solutions Replication ו-High Availability עבור מערכות סביבות עבודה של WindowsMicrosoft ו-Linux וכן עבור סביבות וירטואליות, VMware. אנו מלאי ציפיה לתחילת העבודה עם Vision Solutions על הרחבת השוק עבור פתרונותיהם בתחומי ההמשכיות עסקית, שרידות וזמינות המידע".
השותפות בין SolutionsVision ו- InnoVAD תצא לדרך בכנס STKI Summit השנה, שייערך במלון דיויד אינטרקוטיננטל בתל אביב. כנס STKI Summit הוא פורום למצגות תשקיף אודות שוק ה-IT, המגמות, החברות והמוצרים בתחום. לאירוע מגיעים קרוב ל-1,200 מנהלים בכירים בתעשיה, הן מחברות מובילות בישראל והן אורחי כבוד מרחבי העולם.
מארק ון גולן, מנהל מכירות אזוריות ב-Vision Solutions, "הביקוש לפתרונות גמישים ממשיך לצמוח במזה"ת תוך שעסקים בכל הגדלים פורסים תשתיות וירטואליזציה וענן". מחקרים ממשיכים להצביע על מעברים בקנה מידה גדול מגיבוי בקלטות לטכנולוגיות יעילות וגמישות יותר להגנה על נתונים.
הביקושים הנרחבים הללו ממשיכים לקדם את עסקינו בישראל, ואנו שמחים ונלהבים לקראת השותפות שלנו עם InnoVAD."
חברת InnoVAD Solutions, אשר הוקמה בשנת 2005, מתמחה בהפצת מגוון פתרונות לאבטחה, אימות ותאימות נתונים אשר מאפשרים לשותפיה העסקיים ליהנות מרווחיות גבוהה לאורך זמן. InnoVAD Solutions הנה גם החברה הראשונה בישראל שמיישמת הלכה למעשה מודל הפצה המשלב בתוכו מתן ערך מוסף (Value-Added Distribution - ‏VAD) באופן מלא.
"Vision Solutions משווקת את המוצרים המתקדמים ביותר בשוק להגנה על נתונים ולשחזור נתונים. החברה מתכננת את מוצריה באותה רמה של מצוינות ושלמות שאנו מקפידים עליה בנוגע למתן פתרונות לשותפים העסקיים ולערוצי ההפצה שלנו", אמר דוד אליהו, מנהל מוצרי Vision‏, InnoVAD. "ל-Vision יש עניין רב באיכות מוצריה ובלקוחות באזור זה, ואנו מלאי ציפיה לתחילתה של שותפות רבת ערך שתיטיב עם כולם."
InnoVAD תספק ללקוחותיה את מגוון מוצרי הזמינות הגבוהה, שחזור הנתונים, הניהול והדיווח על נתונים, ההעברה, הענן והווירטואליזציה של Vision עבור פלטפורמות IBM ו-Windows.
קישורים:
על אודות Vision Solutions:
Vision Solutions, Inc.‎ היא הספקית המובילה בעולם של תוכנות ושירותי זמינות מידע עבור סביבות Windows‏, Linux‏, IBM Power Systems ומחשוב ענן. מותגי הזמינות הגבוהה וההתאוששות מאסונות האמינים של Vision‏, Double-Take®‎‏, MIMIX®‎ ו-iTERA™‎, תומכים בהמשכיות עסקית, עונים על דרישות ציות ומגבירים את התפוקה בסביבות פיזיות ווירטואליות. המוצרים של Vision, שהשימוש בהם קל ומחירם נוח, מגובים על-ידי מרכזי שירות לקוחות 24X7 ורשת שותפים גלובלית שכוללת את IBM‏, HP‏, Microsoft‏, VMware ו-Dell. Vision Solutions הנה בבעלות פרטית של Thoma Bravo והמטה שלה נמצא באירווין, קליפורניה, ארה"ב עם משרדים ברחבי העולם.

תאריך:  19/03/2012   |   עודכן:  20/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלוי אפרת
יהודה לסרי, מונה לראש תחום Database בחברת DBA Services. במסגרת תפקידו,ינהל את מחלקת ה DBA בחברה ויהיה שותף לפיתוח מערכת ה EZManage SQL
שי פלד
ערוץ הסרטים הקלאסיים, TCM, ישדר ביום שישי, ה-23 במרס, מרתון של סרטים נבחרים בכיכובה של אליזבת טיילור במלאות שנה למותה. במהלך היום ישודרו שבעה סרטים נבחרים בכיכובה של טיילור. כל הסרטים ישודרו החל מהשעה 09:00 באפיק 88 של yes
יעל סער טייב
תהליך ההסמכה של זרוע ההייטק שלManpower העולמית הושלם והיא מצטרפת ל-Experis העולמית – מותג המזוהה עם ניסיון, מומחיות והובלת השוק הטכנולוגי
אסף מואב
TNN טלקום זכתה עם SGI במכרז למערכת מחשוב עתיר ביצועים (HPC) באוניברסיטת בן-גוריון
כהן שי
דיאטת ProDiet הייחודית הינה טבעית, בטוחה, מורידה מאגרי
שומן בגוף ואינה פוגעת בשומן התת-עורי וברקמת השריר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il