שלוש מודעות הפרינט הזוכות בתחרות "דג הזהב ה-18" של
רשת שוקן מקבוצת
הארץ, הוכרזו הערב באירוע שהתקיים בבנין "|הארץ" בתל אביב. במקום הראשון זכתה השנה מודעה של יורו RSCG ישראל עבור המותג "וניש-קליה" .
למקום השני הגיעה המודעה של גיתם עבור המותג "נתור" עם הסלוגן "טיולים מאורגנים למקומות מבולגנים". גיתם קטפה גם את המקום השלישי עם המודעה למותג "ניקול" עם הסלוגן "מספיק עם העיתונים"
צוות השופטים בתחרות "דג הזהב" כלל השנה את מנהלי הקריאייטיב המובילים בארץ ופאנל מומחים מהתעשיה הכוללים אנשי עיצוב, אושיות פרסום ועוד. את צוות השופטים ניהל גדעון עמיחי.
כנציגת התחרות בישראל, קבוצת 'הארץ' מגישה לתחרות "אריה הזהב" העולמית את עבודות משרדי הפרסום הזוכים בתחרות "דג הזהב". הצוותים אשר עבודותיהם זכו בתחרות הישראלית, ייסעו לפסטיבל קאן שבצרפת, שם ישתתפו בתחרות "אריה הזהב". פסטיבל קאן מהווה את הכינוס השנתי העולמי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית, ובמסגרתו מתחרות עבודות מכלל משרדי הפרסום בעולם במגוון קטגוריות בתחומי הטלוויזיה, הפרינט, ותחומי שיווק ומדיה נוספים. גדעון עמיחי, אשר הגיע במיוחד מניו-יורק, יכהן כנשיא חבר השופטים בקטגוריית דיירקט. זו השנה הראשונה בה שופט ישראלי מכהן כנשיא חבר השופטים. בנוסף, גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה, יכהן כשופט בקטגורית המדיה.
לדברי אחיה פריד, סמנכ"ל השווק של קבוצת הארץ: "תחרות "דג הזהב" הינה מסורת בתעשיית הפרסום בישראל. מדי שנה אנו פוגשים רעיונות מקוריים וחדשניים הבאים לידי ביטוי בעבודות הפרינט של משרדי הפרסום השונים. השנה התברכנו ברמה יוצאת מן הכלל של מודעות ואין לי ספק כי הסיכויים לזכיה בקאן גבוהים מאד. אנו מברכים את הזוכים בתחרות, ומחזיקים אצבעות למתמודדים בתחרות "אריה הזהב" שתתקיים ביוני בקאן."