מנהל תחום תיירות: אייל מתן
בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי, אנגליה, בעל תואר ראשון במדעי החברה.
מתמחה בשיווק ומכירות, מחשבים וניהול משאבי אנוש.
בעברו מנהל שיווק ומכירות של פארק מיני ישראל (2010-2012), סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת התיירות
נופים פלוס בע"מ (2007-2010), סמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי בחברת גילון יעד אסטרטגיה ארגונית בע"מ לייעוץ ארגוני ועסקי (2005-2007).
"אתרי התיירות של החל"פ הינם מאתרי הדגל של מדינת ישראל, ביניהם בית הכנסת החורבה, הרובע ההרודיאני-מוזיאון וואהל לארכיאולוגיה, הבית השרוף-בית קתרוס, הקארדו המקורה והקארדו הפתוח, רחבת הכותל, החומה הרחבה, גן התקומה, כנסיית הניאה ועוד. בעיר העתיקה מבקרים מדי שנה כ-10 מיליון איש: תיירים ומאמינים, המהווים את הפוטנציאל התיירותי הכולל. שאיפתי לחשוף בפני מבקרים מהארץ ומהעולם את הפלא הקסום שיש במקום, המקבל ביטוי בכל אתר ואתר בזוית אחרת של ההיסטוריה והמורשת שלנו" – אומר אייל
יחסי ציבור: גורה ברגר, מירה לוי, ליבוביץ-ברגר בע"מ,
המשרד מתמחה בתחומי התיירות וטיפל בעבר בפעילויות חל"פ
הרובע היהודי ביניהם חנוכת בית הכנסת החורבה.
בין לקוחות המשרד היום: מ.א. מגילות ים המלח, מ.א. רמת הנגב,
החברה לפיתוח יפו העתיקה, בית האמנים בירושלים, ביה"ס סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה, מיתוג רכבי תגלית ועוד.
בין היתר ייעץ המשרד למשרד התיירות וליווה מתחילתו ועד סופו את הקמפיין לבחירת ים המלח כאחד מ-7 פלאי עולם הטבע.
"החברה לשיקום ולפיתוח הרובע היהודי" (חל"פ הרובע) הוקמה ע"י ממשלת ישראל בשנת 1968 במטרה לשקם את הרובע מהריסותיו ומחורבנו, ונמצאת בבעלות מלאה של משרד השיכון. מנכ"ל החברה מאז שנת 2010 הינו שלומי אטיאס.
במשך כשני עשורים תכננה, חפרה, שיפצה ובנתה החל"פ את הרובע היהודי, כפי שהוא מוכר כיום: כשכונת מגורים שהינה כאתר תיירות לאומי ובינלאומי המשלב חיי מסחר ותרבות שונים, כל זאת תוך שמירה על צביון מיוחד של עיר עתיקה.