X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
עסקה חדשה לתדיראן טלקום בישראל: תספק פתרונות תקשורת מתקדמים למלון דיויד אינטרקונטיננטל
▪  ▪  ▪

הפתרון החדש של תדיראן טלקום, מחליף בימים אלו את המרכזיות הקיימות של נורטל ? דויד כהן ,מנכ"ל דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב: "תקשורת היא מרכז העצבים של המלון, ולכן אנו זקוקים לפתרונות הטובים ביותר. המלון שלנו מארח מדי שנה את הוועידות העסקיות המובילות, וכן את השורה הראשונה של אנשי העסקים הבינלאומיים המבקרים בישראל.... ערכנו בחינה של מגוון אפשרויות התקשורת, כולל פיתרונות המיושמים בקבוצת אינטרקונטיננטל, ומצאנו שהפתרון של תדיראן טלקום הינו המתאים ביותר"
תדיראן טלקום, ספקית פתרונות תקשורת מתקדמים לדור הבא של טלפוניה עסקית, מקבוצת אפקון תעשיות, הנמצאת בבעלות שלמה שמלצר, מדווחת היום על עסקה חדשה ומעוררת עניין בישראל, במסגרתה תספק תדיראן טלקום פתרונות תקשורת מתקדמים למלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, אחד המלונות הגדולים בישראל, השייך לרשת אינטרקונטיננטל הבינלאומית. סכום העסקה לא דווח על-ידי החברה.
תדיראן טלקום תספק את ה-IPX4000 - מערכת מרכזיות מתקדמת, אשר כוללת דואר קולי ורישום שיחות. הפתרון החדש של תדיראן טלקום מחליף את המרכזיות הקיימות של נורטל.
העסקה מתבצעת באמצעות תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, אף היא מקבוצת אפקון, המייצגת את תדיראן טלקום בישראל. תדיראן טלקום שירותי תקשורת תבצע אף את הליך הטמעת הפתרון במלון דיויד אינטרקונטיננטל.
במלון דיויד אינטרקונטיננטל 555 חדרים ומרכז כנסים מהגדולים בישראל, אשר משמש בעיקר לועידות ולכנסים עסקיים גדולים. יצויין, כי גם בקנה מידה בינלאומי, נחשב המלון התל אביב כמלון גדול.
כיום מספקת תדיראן טלקום פתרונות תקשורת ל-150 בתי מלון בארץ, ביניהם בתי מלון מרשת ישרוטל, רשת דן, רשת לאונרדו, בתי מלון הילטון, קראון פלאזה, מלון ממילא, והמלך דויד בירושלים.
דויד כהן ,מנכ"ל דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב אומר, כי "תקשורת היא מרכז העצבים של המלון, ולכן אנו זקוקים לפתרונות הטובים ביותר. המלון שלנו מארח מדי שנה את הוועידות העסקיות המובילות בישראל, וכן את השורה הראשונה של אנשי העסקים הבינלאומיים המבקרים בארץ".
הוא מוסיף, כי "לכן ערכנו בחינה של מגוון אפשרויות התקשורת, כולל פיתרונות המיושמים בקבוצת אינטרקונטיננטל, ומצאנו שהפתרון של תדיראן טלקום הינו המתאים ביותר לצרכים של המלון בשל רמת פונקציונליות גבוהה ותפעול ידידותי".
אלי כנען, סמנכ"ל מכירות תדיראן טלקום שירותי תקשורת: "תדיראן טלקום שירותי תקשורת שמחה להוסיף את דיויד אינטרקונטיננטל לשורה ארוכה של בתי מלון, הנהנים מהשילוב של השירות הטוב ביותר של תדיראן טלקום שירותי תקשורת, לצד הפתרונות המתקדמים שפותחו בתדיראן טלקום. תחום בתי המלון בישראל נמצא בצמיחה ואנו צופים כי יתקיימו עסקות דומות בתחום גם בעתיד".
תדיראן טלקום, מקבוצת אפקון תעשיות הנמצאת בבעלות שלמה שמלצר, פועלת מזה 50 שנה כמובילת חדשנות בשוק פתרונות טלפוניה לארגונים. תדיראן מציעה ל-100,000 לקוחותיה ברחבי העולם פתרונות תקשורת ליישומי טלפוניה ותקשורת נתונים, מרכזיות וציוד קצה המשלבים יכולות IP. משרדי ההנהלה ממוקמים בפתח-תקווה. לתדיראן חברות בת בארה"ב ובסין ומספר משרדים אזוריים במדינות מפתח, אשר תומכים בפעילות ב-41 מדינות ברחבי העולם.

תאריך:  27/03/2012   |   עודכן:  27/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עסקה חדשה לתדיראן טלקום, מקבוצת אפקון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כהן שי
חברת האבטחה הישראלית Dome9, מציעה פתרון לפרצת האבטחה ב-RDP של שרתי Windows
רות אבנת
יוענקו לספורטאי ישראל שיזכו במדליות באולימפיאדת לונדון 2012
חמי כהן
מעל 2.3 מיליון דולר גויסו בערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל
בסניף מיאמי של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF)    הדוברת המרכזית באירוע וזוכת פרס מטעם FIDF, רונה רמון: "מטרתנו המשותפת היא לאפשר לילדים אלה, המסכנים את חייהם בכדי להגן על מדינתנו, איכות חיים טובה יותר"
זהר נוי
התערוכה והכנס בנושא לוחמה ימית בדוחא השבוע
גלעד הראל
הבוטנט Georbot גונבת מידע ומסמכים, מסוגלת להשתלט על מצלמת הרשת של המשתמש בחשאי ומפיצה עידכונים למחשבים הנגועים באמצעות אתר ממשלת גאורגיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il