חברת Lenovo, חברת המחשבים השנייה בגודלה בעולם, הודיעה היום על מינוי Gianfranco Lanci לתפקיד סגן נשיא בכיר (SVP) ונשיא לנובו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). Lanci, לשעבר מנכ"ל ונשיא Acer, יסייע להוביל את הצמיחה המהירה של עסקי Lenovo במדינות ה- EMEA. Lenovo הייתה חברת המחשבים בעלת הצמיחה המהירה ביותר בעולם במהלך למעלה משנתיים, ובשנה שעברה רכשה את חברת Medion הגרמנית, במטרה לסייע בצמיחתה המהירה באירופה. בכוונת Lanci להנהיג את Lenovo להפיכתה לחברת המחשבים השלישית בגודלה ב-EMEA עד שנת 2013.
"בשנה שעברה שררו מהומה ואי-ודאות בשוק המחשבים עבור מספר שחקנים, אך האסטרטגיה שלנו נותרה עקבית לאורך הדרך – וזאת במטרה להגן ולפתח את מורשת ה- THINK business שלנו, תוך פנייה לשווקים חדשים, כגון "consumer space", אמר Lanci, אשר ייכנס לתפקיד נשיא EMEA באופן רשמי היום. "אנחנו כבר חזקים בגרמניה וברוסיה במגזר הצרכני, והאסטרטגיה שלנו לשנה זו היא להפיץ את מוצרי ה- IDEA שלנו בעוד מדינות ברחבי ה- EMEA.
Yuanqing Yang, יו"ר ומנכ"ל לנובו, הוסיף: "Lenovo נכנסת לעידן חדש – עידן ה- PC Plus – בו המחשב נשאר מרכזי בחייהם הדיגיטליים של מיליוני אנשים ועסקים ומהווה ליבה של מערכת אקולוגית של טאבלטים, סמארטפונים וטלוויזיות חכמות. בעידן חדש זה, עלינו להמשיך ולנצח בחללים מסחריים אך גם להרחיב את הנוכחות הגלובאלית שלנו בעולם המחשבים האישיים ושאר מכשירים טכנולוגיים אישיים. Gianfranco Lanci מביא עימו ניסיון רב, מנהיגות ומומחיות בתחומים הרלוונטיים עבור Lenovo. אני בטוח שהוא יוכל לסייע בהנעת החברה קדימה לצורך השגת מטרות אלה ב-EMEA וברחבי העולם".
Lanci ציין כי עלייתם של הטאבלטים, כמו גם תצורות חדשות למחשבים אישיים, כגון Ultrabooks, וכניסתם לתוך המיינסטרים יוצרת הזדמנויות חדשות רבות. "EMEA מהווה שוק אסטרטגי עבור Lenovo. עלינו להמשיך לשמור על ההנהגה המסחרית שלהו – אנו מספר 1 בעולם המסחרי – תוך הגדלה משמעותית של נוכחותנו בשוק הצרכני ובעולם ה- SMB ברחבי האזור. בכך, נוכל להשיג נתח שוק של 10% ב-10 המדינות המובילות ב-EMEA, ולממש את מטרתנו בטווח הארוך, קרי להפוך לשחקן השלישי בגודלו
ב-EMEA".
מינוי Lanci כנשיא Lenovo EMEA ייכנס, כאמור, לתוקפו היום, וזאת בעקבות ארגון מחדש שנערך בחברה ומחלק את פעילותה לארבעה אזורים גיאוגרפיים חדשים: EMEA; APLA (אסיה פסיפיק ואמריקה הלטינית); סין וצפון אמריקה. ארגון זה יותר עבור החברה אזורים גיאוגרפיים ממוקדים יותר ויעילים יותר אשר עליהם תוכל החברה ליישם את מדיניות "Protect & Attack" שלה בצורה מעמיקה ואפקטיבית ברחבי העולם. אסטרטגיה זו אפשרה ל-Lenovo להגן על ליבת העסקים שלה בסין ובזירה המסחרית הגלובלית ולהניב רווחים תוך השקעה בצמיחת החברה בשווקים מתפתחים, התקנים צרכניים ואינטרנט אלחוטי. כתוצאה מאסטרטגיה זו Lenovo הייתה חברת המחשבים האישיים הצומחת בקצב המהיר ביותר במשך תשעה רבעונים ברציפות והמשיכה להראות צמיחה במשך 11 רבעונים ברציפות. החברה, אשר כבר מובילה בקרב מתחרותיה בשווקים מתעוררים, הודיעה לאחרונה על רווחי הרבעון השלישי שלה והשיגה שיא חדש בנתח השוק העולמי שלה (14%), רווחי שיא, רווחים כמעט בכל אזור ובכל סגמנט פעילות וחבילת מוצרים חדשה ומלהיבה שתענה על צרכי דור ה- PC Plus.
EMEA הוא הגדול מבין ארבעת האזורים הגיאוגרפיים והוא מחולק לשבעה תתי-אזורים. מדובר בשילוב רחב של מדינות, מתפתחות ומתפתחות-חדשות, המציעות הזדמנויות גדולות לצמיחה בכל שוק ובכל סגמנט, לרבות צרכנות, עסקים קטנים ובינוניים, חברות גדולות ומגזר ציבורי.
על אודות Lenovo
Lenovo היא חברה טכנולוגית פרטית, בשווי 21 מיליארד דולר, המשרתת את לקוחותיה הפרושים ב-160 מדינות, ומדורגת כספקית ה- PC השנייה בגודלה בעולם. Lenovo מחויבת לייצר את המחשבים האישיים והמכשירים הניידים הטובים בעולם. המודל העסקי של Lenovo מבוסס על חדשנות, על יעילות תפעולית ועל שביעות רצונו של הלקוח, תוך התמקדות בהשקעה בשווקים חדשים ומתפתחים. Lenovo, שנוסדה בעקבות רכישת חטיבת המחשוב האישי של IBM על-ידי קבוצת Lenovo, מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים ושירותים טכנולוגיים אמינים, בטיחותיים, וקלים לשימוש בכל העולם. ל Lenovo מרכזי פיתוח ומחקר ביאמאטוֹ, יפן; בבייגי'ן, בשנחאי ובשנזן, סין; ובראליי, צפון קרוליינה. מידע נוסף נמצא באתר האינטרנט בכתובת
www.lenovo.com