X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Midvale ו- Moapa Valley בחרו בפתרונותיה של אקטליס
▪  ▪  ▪
ויוואק רגאוון, מנכ"ל אקטליס [צילום חברה]

Midvale ו- Moapa Valley
בחרו בפתרנותיה של אקטליס
חברת הסטארט אפ הישראלית Actelis Networks®, הספקית הגלובלית המובילה להאצת פתרונות פס רחב (Broadband Acceleration Company™,), הודיעה היום כי שתי חברות הטלפוניה, Moapa Valley ו-Midvale בחרו בפתרונותיה לחיזוק מיצובן והרחבת תיק לקוחותיהן. פתרון ה-BBA עטור הפרסים של אקטליס מגדיל ומאיץ את שיעורי הפס הרחב על קווי הנחושת בהקפים של 100% עד 400%, בהתאם לאורך הקו. הפתרון יאפשר הגדלת רוחב הפס הדרוש על-מנת לספק שירותי triple-play בקרב שכונות חדשות ואזורים שלא ניתן היה לשרתם עד היום. היקפן הכספי של העסקות לא נמסר, אך מוערך במיליוני דולרים.
חברת Moapa Valley מדווחת, מאז החלה להשתמש בפתרון של אקטליס, על רוחב פס זמין בהיקף של יותר מכפול בקרב לקוחותיה, תוך אספקת שירותי פס רחב גם במקומות בהם השירות לא היה זמין קודם לכן. החברה מספקת שירותים ללקוחות באזורים מרוחקים ברחבי נבאדה.עד כה לא סופק השירות באזורים אלו הן בשל קושי פיזי לספק פתרונות מיידיים והן בשל העובדה שהדבר לא השתלם עבורה כלכלית.
בראד ליון, סגן נשיא Moapa Valley, אומר: "האצת הטכנולוגיה בפס רחב איפשרה לנו לספק מבחר של שירותים העונים על צרכי הלקוחות באופן יעיל וחסכוני. בין לילה הצלחנו לספק סל של שירותים תוך שיפור רוחב הפס, מה שמעלה את ערך הלקוח".
חברת הטלפוניה Midvale מאיידהו מציעה שירותי טלפונייה לאזורים כפריים בשתי מדינות. הגדלת רוחב הפס עבורה היוותה חבל הצלה עבור לקוחות פרטיים ועסקיים שלא יכלו לקבל זאת ללא פתרון ה-BBA של אקטליס. דניס פרינגטון, מנהל התפעול של Midvale, אומר: "ה-BBA עשה עבורינו את ההבדל העצום בעסק. הפתרון מאפשר לנו להגיע ללקוחות שקודם לא יכולנו להגיע אליהם. זהו מוצר אמין מאד וטוב יותר מכל פתרון אחר שהשתמשנו בו עד כה".
על אודות BBA של אקטליס
BBA הינו מוצר המאפשר הגדלת רוחב הפס הניתן על גבי תשתיות הנחושת, אשר באמצעותו מתאפשרת הן אספקת שירותי פס רחב ללקוחות אליהם לא הייתה גישה עד כה, והן מתן שירותים נוספים הדורשים רוחב פס גבוה.
על אודות אקטליס נטוורקס
Actelis Networks היא חברה פרטית, אשר נוסדה בשנת 1998, מרכזה בעמק הסיליקון בקליפורניה ולה מרכז פיתוח בפתח תקוה, ישראל. אקטליס הינה מובילה גלובאלית בפיתוח ובייצור מוצרי המָייל הראשון של האתרנט (EFM) מעל גבי נחושת. פתרונותיה מיועדים לספקיות טלקום, חברות בתעשיה ורשויות מוניציפאליות. פתרונות אלה, מבוססי פטנט, כבר הוכחו בשטח והם משלבים בין טכנולוגיית EFMplus™ להעברה על גבי נחושת ומערכת שלמה של יכולות מיתוג אתרנט מבוססות תקנים. מערכות אלה הוטמעו באופן נרחב והן מספקות טווח חסר תקדים, אמין ועתיר ביצועים מעל רשת תקשורת של כבלי נחושת.
Actelis Networks והלוגו של Actelis Networks® הם סימני מסחר רשומים, ו Carrier Ethernet over Copper, EFMplus, MetaASSIST™ ושלושת ה-R של EFM™ הם סימני מסחר של Actelis Networks, Inc.. המוצרים המתוארים לעיל כלולים בפטנט אחד או יותר שבתהליכי רישום בארה"ב ובמדינות זרות. כל סימני המסחר האחרים שנעשה בהם שימוש בהודעה זאת הם רכושם של בעליהם, בהתאמה. מידע נוסף באתר www.actelis.com.
לפרטים נוספים: טל סופר, 050-7828690 03-6439106

תאריך:  11/04/2012   |   עודכן:  12/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
ההתקן הוא ה-FPGA הראשון מסדרה 7 המיועד להתמודד עם יישומי תקשורת קווית מתקדמים ועתירי ביצועים המצריכים פתרונות חד-שבביים דלי הספק
מרטין בוקסדורף
חברת גלמר קד"מ מכריזה על שיתוף פעולה חדש בתחום ייצור מתקני תצוגה מעוצבים , הפעם מול חברת טמפו משקאות (בירה מכבי, הייניקין ופפסי) לייצור של כ-– 150 לוחות גיר ממותגים לפיזור בנקודות מכירה ומקומות בילוי
Israel PR Newswire
שרון גונן
סילבר.נט תשווק באמצעות האינטרנט, החל מיוני 2012 את מערכת Silver.net V.masav OnClick, להצפנת קבצי מס"ב המגיעים חשופים ממערכת ERP. לראשונה בישראל, ישווק פתרון העומד בהוראות SOX ומאפשר לארגונים לעמוד בבקרות מס"ב
אופיר שפיגל
תוכנית ערב חג הפסח של רדיו צפון ללא הפסקה שודרה ביום שישי שעבר ממלון כפר גלעדי שבגליל העליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il