X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איש-שלום תגיש את המהדורה המרכזית בערוץ 10 ארבעה ימים בשבוע גיא זוהר יחליפה פעם אחת בשבוע מ"מ מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן: "התוצאות בקבוצות מיקוד לגבי איש-שלום היו פנטסטיות"
▪  ▪  ▪
איש שלום. פופולרית בקרב הצופים [צילום: בוצ´צ´ו]
עידן יוסף
יעקב אילון פורש מהגשת חדשות 10

תמר איש-שלום: עיתונאי טוב לא יכול להיות ציניקן
חגית ברונסקי
כשתמר איש-שלום נכנסה לתפקידה כמגישת מהדורת חדשות 10, יעקב אילון לא הסכים לשבת איתה באותו אולפן; החודש, כשיפרוש מתפקידו, היא תהפוך למגישה הראשית * "כדי להביא רגע טלוויזיוני אמיתי, צריך להתעניין באדם שיושב מולך"
לרשימה המלאה

תמר איש-שלום תהיה המגישה המרכזית במהדורת החדשות של ערוץ 10 - כך בישר אמש סופית ממלא-מקום מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן לעובדים. איש-שלום תגיש את המהדורה ארבעה ימים בשבוע, ומחליפה יהיה גיא זהר, שימשיך להגיש את "היום שהיה". רוזן הסביר כי ההחלטה התקבלה לאחר מחקרים וקבוצות מיקוד שערכו בחברה, שהעלו כי איש-שלום זוכה לפופולריות גבוהה בקרב הצופים.
ביום ראשון ישדר יעקב אילון את המהדורה האחרונה שלו בחדשות 10, ובחברה מתכוונים לציין את האירוע בטקס עם סיום המהדורה ביום ראשון. משמעות המהלך היא שאת מהדורות החדשות המרכזיות בישראל, של ערוצים 2 ו-10, יגישו נשים.
במייל ששיגר רוזן לעובדים הוא כתב כי "החל מיום שני אנחנו מתחילים בעידן חדש בהגשה. בחודשיים האחרונים ערכנו מחקר שיטתי ומקיף, שכלל שורה של סקרים ושל קבוצות מיקוד ברחבי הארץ, וכמובן התייעצויות ודיונים רבים. למרות שאני אדם אופטימי מטבעי, אני חייב לומר שהתוצאות הפתיעו לטובה אפילו אותי. ראשית, גילינו שהמשבר שאנחנו עוברים בשנה האחרונה לא ממש מגיע לצופים. הם עדיין מתייחסים אלינו כאל חברת החדשות הנמרצת, החדשנית והיצירתית. מתברר שהם לא כל כך קוראים אייטמי ברנז'ה, אלא פשוט צופים במהדורה. בנוסף, ובאופן קצת מפתיע, האולפן הדינמי עזר לתדמית הטכנולוגית שלנו, ואילו השידור רווי המגבלות הטכניות מירושלים לא פגע".
"שנית, ולא פחות חשוב: גילינו באיזו מהירות תמר איש-שלום הפכה למוכרת ואהובה בקרב הצופים. התוצאות לגביה היו פנטסטיות, וחיזקו עוד יותר את האמונה שלנו בה כמגישת המהדורה. לכן, החלטנו שתמר תגיש את המהדורה באופן קבוע החל ממחר ארבע פעמים בשבוע, ואת המהדורה החמישית בשבוע יגיש גיא זהר". זוהר ציין כי בהמשך השנה, לאחר שתסתיים בניית האולפן החדש בנווה-אילן, ישקלו בחברת החדשות לעבור למודל של הגשה זוגית.
רוזן גם החמיא לאילון על תרומתו לחדשות 10: "אין צורך לחזור ולציין את התרומה האדירה של יעקב לחדשות 10 ולטלוויזיה בישראל בכלל, נעשה את זה בכל זאת לא מעט בימים הקרובים".
בהתייחסו למצבו של ערוץ 10 ולסכנה הקיומית המרחפת מעל ראשו לאור העיכוב בכניסת המשקיעים, כתב רוזן: " אין ספק שאנחנו בחדשות ובערוץ עוברים תקופה לא קלה של חוסר ודאות כלכלי וקיומי. בתקופות כאלה מפתה להסתכל על חצי הכוס הריקה ולשקוע בחששות ובייאוש, אבל אני משוכנע שאם נתעקש להסתכל על החצי המלא של הכוס, נראה שאנחנו עושים פה בחודשים האחרונים לא פחות מנס: עם רייטינג מהדורה שגבוה בכל חודש מזה של השנים הקודמות, עם סיפורים הישגיים ובלעדיים, ותוכניות שחלקן מנצח כמעט בכל יום את המתחרים. והכי חשוב: עם העובדה שלמרות כל התחזיות השחורות אנחנו עדיין פה, מספקים תעסוקה למאות עובדים. אני מאמין שנהיה פה גם עוד שנה, שנגיע לנווה-אילן הבנויה, ושגם במישור הכלכלי נצא מהמשבר ונגיע לחוף מבטחים".

תאריך:  27/04/2012   |   עודכן:  27/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעקב אילון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המחליפה של יעקב אילון: תמר איש-שלום
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
שתשאר ענוה
אנה מירושלים  |  28/04/12 08:18
 
- שמאלנית קיצונית ענווה זה עדיין ל"ת
שמאלנית קיצונית!  |  28/04/12 13:11
2
היא מקסימה ולא מפחידה כמו
בוץ'  |  28/04/12 08:40
3
היא מאד נעימה, להבדיל מפרצוף  ל"ת
"יום השואה"של יונ  |  28/04/12 10:35
4
הסקרים שמיועדים לחזק החלטות
חיריק  |  28/04/12 12:38
5
מיום שפרצוף יום השואה הופיעה ב
פורים מול 9 באב  |  28/04/12 15:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צחי הופמן
עד לסוף שנת 2011 נמכרו בישראל 768 אלף מכשירי אייפון, ו-380 אלף מכשירי סמסונג גלקסי    מהי נקודת המפנה שהפכה את הישראלים לחובבי גאדג'טים?
איציק וולף
סגן נשיא ארצות הברית הזהיר מפני התבטאויות לא אחראיות כלשונו שעלולות להקפיץ את מחירי הנפט ולהפוך את העיצומים נגד אירן ליעילים פחות    "אף נשיא מאז טרומן לא עשה יותר למען ביטחון ישראל מאשר אובמה"
מוטי פשכצקי
אקס מכבי ת"א הגיב: "זה מחמיא, אבל אין לי כוונה לחזור לאמן"
איציק וולף
ח"כ יוחנן פלסנר טוען כי כוונת המדינה להגיש בקשה לדחיית ההריסה בבית אל נובעת מכניעה של נתניהו ללחץ פוליטי של המתפקדים שהביא משה פייגלין לליכוד
נדן פלדמן
דירוג האשראי של ספרד הורד ל-BBB+ עם תחזית שלילית, התשואות מזנקות ב-0.6% ל-5.83    "החוב הלאומי של ספרד צפוי להמשיך ולתפוח", מסרה סוכנות הדירוג בהודעתה, ימים אחדים לאחר שספרד נכנסה רשמית למיתון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il