X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הדברים נאמרו באירוע שקיימו אמש מ.ס טייבה והפועל פ"ת קיימו אירוע "מקדמים יחד חיים בשיתוף", בתגובה לאלימות במגרשי הכדורגל
▪  ▪  ▪

היום קיימו יחד קבוצות הכדורגל הפועל פתח תקוה ומועדון ספורט צעירי טייבה יום מיוחד ופתוח לציבור הרחב תחת הכותרת: "מקדמים יחד חיים בשיתוף". האירוע יתקיים באצטדיון הכדורגל שבטייבה (שכונת פרדיסייה שבעיר), ובמסגרתו התקיימו מגוון פעילויות לילדים ונוער להדגשת ערך החיים המשותפים והכבוד ההדדי בין יהודים לערבים. האירוע הוא פרי יוזמת 'תוכנית בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים', מייסודה של הקרן החדשה לישראל, והוא התקיים בחסות ובסיוע ההתאחדות לכדורגל של ישראל. באירוע לקחו חלק דמויות מפתח מעולם הכדורגל, ביניהן מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל עו"ד אורי שילה, מאמן הפועל פ"ת גילי לנדאו, שחקני ליגת העל יניב לוזון, גיא צרפתי, אחמד סבע ופיראס מוגרבי, וכן מנהל רשות הספורט של עיריית פ"ת אריה ניר, מנכ"ל עיריית טייבה סמי תילוואי ומנכ"לית הקרן החדשה לישראל רחל ליאל.
האירוע נפתח בסדנת מנהיגות בהובלת הפרויקט הלאומי "עיר ללא אלימות", סדנה המיועדת לילדים יהודים וערבים בהשתתפות שחקני מ.ס טייבה והפועל פ"ת בנושא: הספורט ככלי למניעת אלימות בקרב בני נוער, טיפוח כבוד הדדי וקבלת האחר. בתום הסדנה שחקני קבוצות הילדים של המועדונים, התכנסו באצטדיון הכדורגל לפתיחת טורניר כדורגל מיוחד. הילדים שיחקו יחד בקבוצות מעורבות בטורניר אותו שפטו אלי חכמון ועבד אלעוברה, מהסגל הבכיר של שופטי הכדורגל בישראל. את הקבוצות אימנו מאמני הקבוצות הבוגרות של הפועל פ"ת ומ.ס טייבה והקפטנים של הקבוצות. בתום הטורניר נערך באצטדיון טקס הענקת גביע הקבוצה הזוכה, וחלוקת תעודות השתתפות לכלל השחקנים, שהוענקו על-ידי נציגי ליגת העל, ההתאחדות לכדורגל, הקרן החדשה לישראל ועיריית פ"ת וטייבה. היום נחתם בארוחת ערב חגיגית בטייבה בהשתתפות נציגי הארגונים השותפים ואורחים מיוחדים.
עו"ד אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "ימים לא קלים עוברים על הכדורגל הישראלי. אנו נלחמים בכל החזיתות ומותקפים בכל מקום. אירועים כאלה הם סיבה לאופטימיות ומדגישים לנו שלא נוותר לאף אחד. יש כאלה שמדברים,ויש כאלה שעושים למען הכדורגל בישראל. הפעילות המעורבת בין יהודים לערבים היא זו שתעזור להרגעת הרוחות ולהשבת הכדורגל למסלול הרצוי. היא מקדמת את האחווה בין הצדדים, והוא הדבר שצריך לעשות בשביל להתמודד עם תופעות האלימות והגזענות במגרשי הכדורגל. לא פחות חשוב מלהיות שחקן טוב על המגרש הוא להיות אזרח טוב".
אחמד סבע חלוץ מכבי נתניה ומלך השערים של ליגת העל: "כבוד עבורי להיות כאן. באתי לתמוך. הגזענות לא צריכה להיות במגרשים ולא בשום מקום אחר. עלינו לתת דוגמה ולדאוג שיהיה שיתוף פעולה בין המגזר הערבי לעם היהודי. עלינו לדאוג לכך שילדים לא ילמדו מהאלימות במגרשים ויפעלו אחרת".
גילי לנדאו, מאמן הפועל פ"ת העונה ומי שיאמן בעונה הבאה את קריית שמונה: "לפני הכדורגל, חשוב לשמור על הכבוד ההדדי בין אדם לאדם וכבוד בין העמים. רפעת טורק מהפועל ת"א היה הסנונית הראשונה שקידם חיים בשיתוף בין יהודים לערבים. האירוע של היוםמזכיר לי היסטוריה משפחתית קטנה המבטאת שיתוף פעולה בין יהודים לערבים. בשנות ה- 40 סבא וסבתא שלי נלחמו יחד עם ערבים נגד השלטון הבריטי, מה שמוכיח שיהודים וערבים יכולים לחלוק מטרות משותפות. בימים של כאוס בכדורגל הישראלי. חשוב לשמור על שוויון ודו-קיום. פעילות מסוג זה חשובה למען אחווה ואחדות החברה הישראלית בעתיד."

תאריך:  02/05/2012   |   עודכן:  02/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הקרן החדשה לישראל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורי שילה: ההתאחדות מותקפת בכל מקום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאור עילם
קונסיסט יישמה בהצלחה שתי מערכות SysAid לניהול התמיכה בחברת דלק    בימים אלה הסתיים מהלך לניהול התמיכה בחברת דלק עם הטמעת מערכת SysAid, שניה הכוללת את המודול המתקדם ITIL לניהול תהליכים. זאת לאחר ההטמעה המוצלחת של מערכת SysAid עבור מוקד התמיכה של מחלקת האחזקה בדלק
סיגל אוברמן
"שורש" משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2012 של סנדלי הילדים – עם דגמים מרהיבים ונוחות מירבית
סיגל אוברמן
"הדברה בירוק" מציגה פתרון אורגני ואקולוגי לבעיית הג'וקים, הנמלים והחרקים למיניהם
שמואל דברת
היום הפתוח של המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, אשר יערך ב-4/5/12, לא יהיה סתם עוד יום פתוח. במסגרתו יערך, לראשונה בישראל, משחק רב משתתפים לפתרון חידה בלשית. פותרי החידה, אשר נכתבה על-ידי המחלקה לקרימינולוגיה במרכז האוניברסיטאי, ישתתפו בהגרלת מלגות לימודים
זהר נוי
מג'יקג'ק מודיעה על הארכת תאריך הרישום להצעת הזכויות
כתגמול על נאמנות ל-18 במאי 2012
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il