X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קובי ברדה דוקטור להיסטוריה פוליטית אמריקנית. גאוסטרטגיה. מנחה
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
בעקבות הרצח בב"ש: מלר"ז המנהלת את מוקד הרעש היחידי בישראל, הציעה למשרד להגנת הסביבה "לשכב על הגדר עבור האזרחים" ולטפל ברעש מדיסקוטקים ואולמות אירועים ומגנים ציבוריים בשיתוף המשטרה במקום שהאזרח יתמודד עם כך לבדו - "יש לנקוט בצעדים אפקטיבים להפחתת מטרדי הרעש יש בכוחנו להקים ולתחזק "סיירת רעש" שתדע לספק תשובה הולמת למטרד זה"
▪  ▪  ▪
חיליק רוזנבלום [מלרז]

בעקבות הרצח בב"ש: מלר"ז המנהלת את מוקד הרעש היחידי בישראל, הציעה למשרד להגנת הסביבה "לשכב על הגדר עבור האזרחים" ולטפל ברעש מדיסקוטקים ואולמות אירועים ומגנים ציבוריים בשיתוף המשטרה במקום שהאזרח יתמודד עם כך לבדו - "יש לנקוט בצעדים אפקטיבים להפחתת מטרדי הרעש יש בכוחנו להקים ולתחזק "סיירת רעש" שתדע לספק תשובה הולמת למטרד זה"
מלר"ז, המועצה הציבורית למניעת רעש וזיהום אוויר בישראל הינה היחידה בישראל המפעילה מוקד רעש ארצי. המוקד הוקם בתיאום מלא עם המשרד להגנת הסביבה.
חיליק רוזנבלום,יו"ר עמותת מלר"ז: זהו המוקד היחידי במדינה הנותן טיפול הוליסטי לבעיות רעש תוך כוונה להרגעת מריבות ובמטרה להביא לסיום סכסוכים בגין מטרדי רעש בדרכי שלום. התופעה של סכסוכי אזרחים בגלל הקמת רעש ע"י אחד הצדדים מוכרת היטב במלר"ז. דרכי הפעילות של מוקד הרעש מפורסמות באתר מלר"ז כשהמטרה לצמצם את הסכסוך ולהשאירו בשלב ראשון רק בין האזרח הסובל מהרעש והאזרח האחר/הגוף היוצר את הרעש. מנהלי המוקד מציעים למתלונן על הרעש טיפול הדרכתי, מינהלי, משפטי ואקוסטי.
בשלב הראשון, מוצע למתלונן לשלוח מכתב שמכינים עבורו ליוצר המיפגע.
מסתבר שרבים האזרחים המעדיפים ל"קנות" רעש ולסבול עקב חשש מאלימות של הצד היוצר את המפגע.
כ-600 אזרחים פונים ל-"קו הרעש" של מלר"ז מידי שנה. כשליש מהם מבקש רק לדעת מה דרכי הטיפול בהפסקת מיטרד הרעש אולם משהים את הטיפול בגורם הרעש. בהמשך, מלר"ז מציעה בשלב ראשון לפנות ליוצר המיטרד בכתב ומסתבר כי כ-20% מהציבור מפחד, כל אדם חמישי מסתובב עם פחד משכניו!! יוצרי הרעש ביודעין חלקם כוחניים מאד ואינם מוכנים לקבל הערות, מה עוד שלעתים "אינם שומעים" את הרעש שהם בעצמם יוצרים!
חלק גדול ממפגעי הרעש נוצר דווקא בסופי שבוע ובלילה ומלר"ז הציעה למשרד להגנת הסביבה להקים "סיירת רעש" אפקטיבית שתוכל להסתובב ולטפל במטרדי רעש.
המועצה מציעה להפעיל ניידות רעש שתפעל בעיקר בסופי שבוע במקומות בהם צפויות עוצמות רעש בלתי נסבלות כמומועדונים, בארים ודיסקוטקים ואפילו בגינות ציבוריות ומקומות בהם צפוי להתקיים מטרדי רעש. במידה ויתאפשר הקמת "סיירת הרעש" ניתן להגיש דוחות על רעש ובמקרים מסוימים שבהם הרעש חוזר ונשנה להציע אמצעים להפסקת המטרד.
אחד האמצעים להפגת רעש בגנים ובמקומות ציבוריים, בנוסף להפעלת הפיקוח העירוני והמשטרה, הוא ע"י הפעלת אמצעים אקוסטיים טכנולוגיים שונים ממצלמות וידאו ומכשירים היוצרים רעש בתדר שאינו נוח לבני נוער, פירוק והזזת ספסלים וכיו"ב."
קו הרעש של מלר"ז פתוח לציבור בטלפון 03/5250038 ובאתר האינטרנט בכתובת www.malraz.org.il.

מלר"ז -"המועצה הציבורית למניעת רעש וזיהום אוויר בישראל" הינה העמותה הסביבתית הראשונה בישראל. היא הוקמה לפני 51 שנים במטרה לקדם את הנושאים הבעייתיים של איכות החיים והסביבה, ובכללם זיהום אוויר מים וקרקע, רעש וקרינה.
תאריך:  05/05/2012   |   עודכן:  06/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמותת מלר"ז מציעה להקים "סיירת רעש"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארקדי דייץ
הקמפיין יעלה לאוויר בסוף החודש באמצעות משרד הפרסום "בלאנקו" בהשקעה כוללת של 700,000 שקל ויתמקד באריחי הטרצו והמרצפות המצוירות
מירב בורמד
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, ימשיך את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה התפוזים" ויציג את הבובות שכיכבו בקמפיין הראשון בסדרה שזכתה לפרסים יוקרתיים
זהר נוי
NASDAQ OMX Group, Inc והבורסה המצרית התקשרו בהסכם שמאריך את הקשרים ביניהן בעוד חמש שנים
ירון לוקר
מרגולציה לאמון- חינוך במאה ה-21. כנס החינוך השלישי של מכון ון ליר יתקיים בסוף חודש מאי, במעמד ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, ובהשתתפותם של מכובדים מן הארץ ומן העולם: אנשי חינוך, אנשי אקדמיה, נציגים מן המגזר השלישי וקובעי מדיניות מתחומים מגוונים
ירון לוקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il