X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אירוע יעילות המכירות הגלובלי הראשון במעלה כולל יותר משבעים מושבים על יעילות מכירות עם אנליסטים ואנשי ביצוע בכירים בענף, סדנאות הדרכה ואירועי יצירת קשרים
▪  ▪  ▪

Callidus Software Inc., (נסדא"ק CALD), המובילה בניהול ביצועי מכירות (SPM), המובילה ביעילות מכירות ומחשוב ענן, פתחה היום את 2012 C3 (קשרי לקוחות של CallidusCloud™), כנס הלקוחות, שותפים ומובילי החשיבה בענף השנתי שלה. קבוצה ללא תקדים של אנליסטים של הענף, מובילי חשיבה ואנשים העוסקים ביעילות מכירות בחברות מובילות מכל העולם משתתפים ב-C3.
"זה אירוע השנה ביעילות מכירות, ללא יוצא מהכלל", אמר לזלי סטרץ', נשיא ומנכ"ל CallidusCloud. "נחשוף משפחה של מוצרי מכירה חברתית שיחוללו מהפיכה במכירות על-ידי התחברות לתחרותיות הטבועה באנשי המכירות, תוך קידום תרבות של מכירה חברתית עם שיתוף פעולה ועבודה משותפת. נראה כיצד תהליכי מכירה חשובים קשורים באופן מהותי ואי-אפשר יותר לחשוב עליהם באיים מבודדים. המוחות המובילים בענף ידברו על המהפכה שעומדת לשנות את האופן שבו מודדים, מניעים, מדריכים ומכשירים אנשי מכירות. המשתתפים יזכו להזדמנות חסרת תקדים ליצור קשרים עם עמיתיהם מארגוני המכירות הגלובליים המובילים. ברוכים הבאים למהפכת המכירות!".
הנאומים המרכזיים ב-C3:
  • "הצטרפו למהפכת המכירות", לזלי סטרץ', נשיא ומנכ"ל CallidusCloud – יום שני 7 במאי בשעה 8:15.
  • "חזקו את המכירות באמצעות שמונה אבני הבניין של ניהול ביצועי המכירות", פטריק סטאקינאס, מנהל מחקר, גרטנר -- 7 במאי בשעה 9:15.
  • "הדור הבא של המכירות", ג'ייסון אנג'לוס, שותף, Accenture -- 7 במאי בשעה 11:00.
  • "יעילות המכירות 2012: להרכיב את כל החלקים", פיטר אוסטראו, סגן נשיא, מנהל קבוצת המחקר, קבוצת אברדין – יום שלישי, 8 במאי בשעה 8:15.
  • "ICM ? SPM: מה המשוואה שלך ליצירת ארגון מכירות יעיל?", דייב תארפ, מנהל המכירות והשיווק ודאג ארב, מייסד שותף ומנכ"ל, קנידיום -- יום שלישי, 8 במאי בשעה 9:15.
  • "העסק החברתי", מרק וולן, סגן נשיא, שיווק מוצרים, ענן המכירות, salesforce.com -- יום שלישי, 8 במאי בשעה 11:00.
ב-C3 יהיו יותר מארבעים מושבים קצרים עם אנליסטים בכירים של הענף, מובילי חשיבה ואנשים מובילים שעוסקים ביעילות מכירות, כולל יותר מעשרים סיפורי הצלחה מפורטים של לקוחות מחברות גלובליות מובילות על יישומים מוצלחים של ניהול ביצועי מכירות ויעילות מכירות. לחץ כאן לסדר היום המלא של הכנס. עקבו אחרי C3 בטוויטר באמצעות התגית #CaldC3.
בין נותני החסות של C3: Accenture, קנידיום, salesforce.com, דלויט, Compensation Analytics ו-OpenSymmetry. לרשימה המלאה של נותני החסות לחצו כאן.
על אודות הכנס הגלובלי 2012 C3
C3 הוא הכנס מספר אחת של המשתמשים ביעילות מכירות, המפגיש את האנשים הטכניים המעולים ומובילי הענף כדי לעזור לחברות לשנות את ארגוני המכירות שלהן באמצעות טכנולוגיות הענן והסלולר והטכנולוגיות החברתיות החדישות ביותר שמניעות את משימות יעילות המכירות המוצלחות ביותר ברחבי העולם.
על אודות Callidus Software:
Callidus Software Inc: היא מובילת השוק והטכנולוגיה ביעילות מכירות ומחשוב ענן. הלקוחות שלנו זוכים ביתרון תחרותי באמצעות מיקסום הנצילות של עלות המכירות ושיפורים ביעילות המכירות. יישומי התוכנית כשירות (SaaS) מרובי הלקוחות שזכו בפרסים של CallidusCloud קובעים את אמות המידה בניהול הביצועים של אנשי המכירות וערוצי השיווק השותפים של חברות. הביצועים של למעלה מ-2.5 מיליון משתמשים מסתמכים על הפתרונות שלנו כדי להניע את הביצועים שלהם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.calliduscloud.com.

תאריך:  07/05/2012   |   עודכן:  08/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
CallidusCloud פותחת את כנס המשתמשים 3C
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דוד
הכנס הירושלמי השני לשטח, אקדמיה וקהילת הלהטבא"ק בישראל
עידו מזור
לילדים ולמבוגרים עם צרכים מיוחדים, ולקשישים עם ירידה בתפקוד מגיע חיים נוחים וקלים יותר. עמותת מילבת מציעה עזרה, בפיתוח פתרונות לחיי היום יום. לעיתים האנשים בסביבה הקרובה או האנשים עצמם לא מודעים לכך שבעיות יום-יומיות ניתנות לפתרון. לעיתים לילד עם מגבלה קשה לשחק בצעצוע רגיל שכל ילד מסוגל לשחק איתו. גם לקשישים או מבוגרים עם מוגבלות יש צרכים מיוחדים שמקשים על חיי היום יום שלהם
רעות יפעת
שי פלד
יצחק לפקיבקר
הקמפיין שיוסיף עשרות אלפי שומרי שבת בתל אביב – יפו.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il