X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תלמידי שכבה ט' בחטיבת הביניים "האלון" השתתפו ביום "קהילה-משטרה" ונחשפו ליכולות משטרת ישראל ויחידותיה. ראש העיר, צבי גוב-ארי פתח את היום ואמר כי "במיוחד בימים אלה בהם מפלס האלימות בחברה הישראלית עולה, חשוב כי בני הנוער יחשפו לסכנות האורבות להם ויראו את פניה השונים של המשטרה"
▪  ▪  ▪
יחידת הכלבנים של מחוז המרכז [עמרם כהן]

במהלך היום שנערך בשבוע שעבר במתחם "אשכולות הפיס" בעיר הוצגו בפני התלמידים מגוון יכולות משטרתיות, ביניהם פעילותה של יחידת הכלבנים של מחוז המרכז שהדגימה בפני התלמידים את העבודה באמצעות כלבי התקיפה והגישוש לאיתור סמים, חומרי חבלה ואיתור נעדרים, יחידת המז"פ (זיהוי פלילי) ויחידת התנועה של "אור ירוק". התלמידים התרשמו מתצוגת רכבי שטח, כיבוי אש וחילוץ נפגעים, נשקים מתקדמים, אמצעי ראיית לילה ועוד. מטרת היום היא לקרב את בני הנוער למשטרה, חשיפת העבודה היומיומית הנעשית על-ידי השוטרים ופעילויות המשטרה השוטפת, אמצעים שונים ושיטות עבודה, זאת במטרה לשפר את השירות ולקדם את איכות החיים של האוכלוסיה בעיר.
התלמידים צפו בהצגה "סכנה" מאת 'תאטרון נוער' המבוססת על סיפור אמיתי של נער בן 17 המצוי בתהליך התדרדרות הכולל אלימות, שקרים, סחיטות ומכות. המחזה "זועק" נגד האלימות הגוברת בחברה הישראלית בכלל ובקרב בני הנוער בפרט, מתוך רצון לדרבן את בני הנוער להתריע על הסכנות ולהלחם בתופעה מבעוד מועד. בתום ההצגה נערך דיון והמחזאי צביקה שוורצברג על המסרים החזקים העולים מההצגה.
רפ"ק (בדימוס) אברהם הירש הרצאה בפני התלמידים בנושא "חוק הנוער" והשלכותיו בדגש על מניעת התנהגויות סיכוניות. בסיום היום התקיימה הופעה של תזמורת המשטרה בניצוחו של מפקח איתן סובול שהנעימה לקהל המשתתפים בנעימותיה ואחד התלמידים אף הוזמן לבמה על-מנת לנצח על התזמורת.
השוטרת הקהילתית, רס"מ סופי בוחבוט אמרה כי "יום זה נועד להציג בפני התלמידים את עיקרי תפקידה של המשטרה ואת האמצעים העומדים לרשותה במשימותיה היום-יומיות. התלמידים זכו להכיר את תפקידי המשטרה ופניה השונים דבר אשר ללא ספק מקרב את הקהילה למשטרה ולהפך".
ראש העיר, צבי גוב-ארי ציין בדבריו את חשיבותו של היום וציין את הקשר הטוב שבין המשטרה לקהילה, המוצא ביטוי נאמן באירוע מסוג זה. גוב-ארי ציין כי העירייה והמשטרה משקיעים רבות בשיפור רמת הביטחון של התושבים, הן באמצעים והן בפעולות הסברה ומניעה. "במיוחד בימים אלה בהם מפלס האלימות בחברה מרים ראש וגובה קורבנות, חשוב כי בני הנוער יחשפו לסיכונים ולסכנות האורבות להם וימנעו מהן", הוסיף ראש העיר.
הפעילות נערכה כחלק משיתוף הפעולה החיובי והשוטף של העירייה והמשטרה ביוזמה משותפת של הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, משטרת יבנה, היחידה לקידום נוער ומציל"ה.

דובר עיריית יבנה
תאריך:  08/05/2012   |   עודכן:  08/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלינור גליקמן
"שיחות" - אמנים חזותיים משוחחים עם כותבים ויצירותיהם    תערוכה במסגרת פסטיבל הסופרים הבינלאומי במשכנות שאננים
אוצרת: אירנה גורדון
שי כהן
"עולם שאול" - מכתבים מארץ ישראל    האמן שאול קנז בתערוכה ראשונה במוזיאון לאמנות ישראלית, רמת גן    הפתיחה בתאריך ה-23.5.12
מירב בורמד
חברת קל-קר עין כרמל, מפתחת שיטת ESB לבניית קירות בטון מבודדים, המביאים לחיסכון מהותי בעלויות החשמל הביתיות, חתמה על מספר פרויקטים לבניית עשרות יחידות דיור, בהם צמודי קרקע ובניינים גבוהים
כהן שי
Lady Speed Stick יוצאת בקמפיין חדש המשלב טלוויזיה ופעילות אינטרנטית תחת הכותרת: חזק בהגנה ועדין לעורך. עלות הקמפיין: 2 מיליון ש"ח
כהן שי
KOREAN RIDE – אמנות עכשווית מקוריאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il