X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מדובר בפרויקט של אלעד מובייל מבית אלעד מערכות עבור חברת "שרים קריוקי" – החברה המובילה בארץ ליצור תכני קריוקי
▪  ▪  ▪

לא רק בערבי קריוקי בפאבים ובמסיבות רווקות, מעכשיו אפשר לשיר קריוקי גם בעזרת הסמארטפון. חברת 'שרים קריוקי' החיפאית מצרפת את הקריוקי לעולם האפליקציות, ומשיקה אפליקציית קריוקי חדשה לשימוש במכשירי הסמארטפון. האפליקציה ניתנת להורדה בשלב זה דרך מכשירי אייפון בלבד כאשר בעתיד תהיה זמינה גם עבור מכשירי אנדרואיד ודרך אתר האינטרנט.
הקריוקי הגיע מיפן והפך לאחד מהבילויים החביבים על הישראלים, שאוהבים לשיר ביחד ולחוד לרקע מנגינות של שירים מוכרים ואהובים.
מדובר באפליקצית מובייל שמטרתה לשדרג את חווית הקריוקי ולאפשר לכל בית בישראל ליהנות ממבחר סרטוני קריוקי בליווי מילות שירים והמנגינה בעברית ובלועזית - ללא עלות. לקוח שירכוש מנוי חודשי או שבועי לאפליקציה, יוכל לנגן את כל מבחר השירים ללא הגבלה לתקופת המנוי.
האפליקציה "שרים קריוקי" מככבת בחמישייה הפותחת בחנות האפסטור בקטגוריית מוזיקה למעלה משבועיים. כל מה שעל חובב השירה לעשות, הוא להוריד את האפליקציה למכשיר האייפון שלו דרך חנות האפליקציות, לבחור את הסרטונים הרצויים ולהתחיל לשיר.
מדובר באלפי סרטונים שונים ממבחר סגנונות מוזיקליים, ישראלים ולועזיים, להיטי רדיו עכשוויים ולהיטי קריוקי מכל הזמנים. מבחר הסרטונים מתעדכן כל העת בהתאם לדרישות המשתמשים ומתוך ניסיונם של אנשי חברת 'שרים קריוקי' החיפאית, המובילה את תחום הקריוקי בכל הארץ למעלה מ-20 שנים.
אבי פטמן, מנכ"ל 'שרים קריוקי': "שירה בציבור מחברת את האנשים וכעת מתקדמת עם הטכנולוגיה. היכולת לבחור כל שיר ולשיר לבד, עם החברים או עם המשפחה הופכת לנגישה, מעניינת ומפרה גם ללא ציוד טכני מורכב - באמצעות הסמארטפון".
"בחמשת הימים הראשונים להשקת האפליקציה ראינו 25,000 הורדות", אומר ניר מזרחי, מנהל אגף המובייל באלעד. "אלעד מובייל מתמחה בפיתוח אפליקציות עבור ארגונים וחברות למגוון מכשירי הסמארטפון הקיימים בשוק, בין אם זה אייפון, אייפד, אנדרואיד, בלקברי או ווינדוס פון יחד עם ממשקים מורכבים לתוך הארגון ומחוצה לו תוך אבטחת הנתונים. כעת הוכחנו שאנו מוכנים לעמוד גם באתגרים שבפיתוח אפליקציה עבור לקוחות קצה המשתמשים בה בזמנם החופשי, ונמשיך לפתח את האפליקציות המצליחות והפופולריות ביותר עבור לקוחותינו.
אלעד מערכות
קבוצת אלעד חוגגת השנה 30 שנים להקמתה והיא מעסיקה למעלה מ-750 מומחים.
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ושירותי תמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.
אלעד מערכות היא שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית ברמת Premier של IBM, והיא פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, ביטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, הנהלת בתי המשפט, בנקים, סלקום, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, תעשיה אוירית, משטרת ישראל ועוד

אלעד מערכות
תאריך:  13/05/2012   |   עודכן:  13/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפליקציה חדשה מ-Elad Mobile: שרים קריוקי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב בורמד
תפרסם את חלוה אחוה תחת הסלוגן – "טעם מתוק של ילדות". הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי, נועד לבסס את מעמדה של אחוה כמומחית בעולם החלוה ולמצב את חלוה אחוה כטעימה ומזינה ובעיקר – ככזאת שמחזירה אותנו לילדות...
אריאל הלר
ביום רביעי (9.5.12) ציינו בעיר יבנה את יום הניצחון ה-67 של בעלות הברית על גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה. בטקסים שנערכו ב"כיכר הניצחון" ובהוסטל בית גיל הזהב השתתפו הלוחמים היהודים המתגוררים בעיר
שמואל דברת
בכנס, אשר יערך ביום רביעי, 16/5/12, החל מהשעה 9:00, יוצגו אפליקציות חדשות, עיצובים גרפיים להגברת מודעות ופרויקטים נוספים של הסטודנטים מהמרכז לעיצוב ולטכנולוגיה – כולם סביב נושא הקיימות תוך התמקדות באדם וביחסו לאחר הסובב אותו
זהר נוי
מג'יקג'ק מודיעה על ביטול הצעת הזכויות לבעלי המניות הרגילות הרשומים ב-18 במאי 2012
מיכל סדן
נקודת המוצא של רבות מהעבודות בתערוכה זו היא שהייתה של דפני לייטון בקיל ריאליג שבדרום מערב אירלנד. דפני נבחרה לבלות חודש במרכז האומנים שבכפר זה. קיל ריאליג, הוא כפר שננטש בזמן הרעב באירלנד. המקום נעזב בייאוש, אך שוחזר לאחרונה כדי לשרת אומנים. הרעבה ויצירה. כבשים, ים, ירק אך מעל הכל סלעים - סלעים המכוסים חזזית. עולם שלם מצויר על פניהם במיניאטורה, סדקים נחרצים בעומקם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il