X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אלכם מדיקל תחשוף מזרקים אוטומטיים לתרופות ביולוגיות, המצמצמים את הסיכון לזיהומים בחולים המטופלים בבית
▪  ▪  ▪

חברת אלכם מדיקל הישראלית, המפתחת ומייצרת מוצרים רפואיים מתכלים, תציג לראשונה במסגרת כנס ותערוכת ILSI- Biomed 2012 , שיתקיים בתל אביב בין 21-23 במאי הקרוב, את משפחת ה- Flexi-Q, הכוללת מזרקים אוטומטיים, חד-פעמיים המיועדים להזרקת תרופות ביולוגיות בשימוש ביתי. המזרקים החדשים, שאושרו לשימוש קליני ולשיווק ברמה המסחרית, מבטיחים שהחולה יהיה מסוגל להזריק לעצמו בביטחון, תוך מניעת מגע עם המחט והזרקת כל כמות החומר שבמזרק.
עד היום, חולים במחלות כגון דלקת מפרקים שגרונית, סרטן לסוגיו השונים וחולי דיאליזה, שחלקם גם בגיל מבוגר, שהיו צריכים להזריק לעצמם תרופות ביולוגיות חדשות (כשמחיר ההזרקה יכול להגיע אף לשווי של מאות דולרים עבור הזרקה אחת), נתקלו לא פעם במצב שלא כל הכמות הוזרקה, או לא חדרה לעומק הנכון. בנוסף, לעתים ההזרקה הייתה לא בטוחה הגלויה במזרק הרגיל הייתה חשופה לזיהומים. מעבר לכך, המטופלים נאלצו להגיע לקליניקה, או לבתי חולים בכדי לקבל את הזריקה, מצב שהקשה על החולים, העלה את העומס על הצוות הרפואי והקפיץ את העלויות.
במזרקים האוטומטיים של אלכם מדיקל, המחטים אינן חשופות. המשתמש אינו רואה את המחט במהלך ההזרקה, ו'חלון' גדול במזרק מאפשר לראות את שלבי התקדמות ההזרקה. המחט חודרת לעומק המתאים ורק לאחר מכן התרופה מועברת לרקמות הגוף ולבסוף כאשר ההזרקה מסתיימת, נשמע "קליק" המסמן למשתמש על סיום ההזרקה.
פיתוח התרופות הביולוגיות מתמקד כיום בכל המחלות הקשות ובעיקר מחלות סרטן לסוגיהן השונים ומחלות אוטו-אימיוניות. ההערכה המקובלת כיום בשוק התרופות העולמי היא, שתוך 5-10 שנים כ-50% מהתרופות בשוק יהיו ביולוגיות. תרופות אלו מאופיינות בכך שהן מבוססות על מולקולות פרוטאינים (חלבונים) המהונדסים בהנדסה גנטית לצרכים ספציפיים של הטיפול במחלה.
שני מזרקים במשפחת ה- Flexi-Q, אושרו לשימוש קליני ולשיווק ברמה המסחרית, כשאחד מהם קיבל לאחרונה את אישור ה- FDA האמריקני. בחברה נמצאים בפיתוח מוצרים נוספים, המפותחים בהתאם לדרישות השוק ובהם מזרק רב פעמי-אלקטרוני המאפשר הזרקה יום יומית עם התאמת המינון הנדרש ועומק החדירה הנדרש ועוד יכולות כאשר החלק המתכלה הוא קטן ונוח לשימוש.
"בשנים האחרונות זיהינו שחברות הפארמה הגדולות מתחילות להשקיע סכומים משמעותיים מאוד מתקציבי הפיתוח שלהם בפיתוח תרופות ביולוגיות חדשניות", אומר ד"ר מנחם צוקר, סמנכ"ל חברת אלכם מדיקל. "ניתן כבר היום לזהות "שבצנרת" שלהן מספר רב של תרופות ביולוגיות ותרופות אלו ידרשו בחלקן מזרק אוטומטי להזרקת תרופות יקרות אלו - בהזרקה ביתית".
אלכם מדיקל, הממוקמת בקיבוץ ברעם שעל גבול הצפון, מפתחת ומייצרת מוצרים רפואיים מתכלים לשימוש בבתי חולים ובעיקר במחלקות טיפול נמרץ וחדרי ניתוח ומוכרת את תוצרתה בכל רחבי העולם בשיטת ה- OEM. מנכ"ל חברת אלכם-מדיקל אהוד רייביץ מוסיף שלאחרונה רכשה אלכם את חברת לוקומד האיטלקית, כדי להרחיב את קשת המוצרים ולהוות גורם גם בתחום הדיאליזה.
שבוע "ILSI-ביומד ישראל 2012" הפך במעל לעשר שנות קיומו, לכנס בינלאומי בו לוקחים חלק מדי שנה השמות הגדולים (והחמים) ביותר בעולם מענפי הביוטכנולוגיה, התרופות והמכשור הרפואי. מארגני האירוע, איגוד מדעי החיים הישראלי - ILSI - וחברת "כנס", מעריכים כי בין אלפי המשתתפים הצפויים - מנכ"לים ובכירי חברות הביו-פארמה והמיכשור הרפואי, מדענים וחוקרים, יזמים, מעצבי דעת קהל בתחום, מנהלי קרנות הון סיכון ומשקיעים פרטיים - יהיו גם למעלה מ-1,000 אורחים מחו"ל.
שבוע "ILSI- ביומד ישראל 2012" ייערך בין ה-21 ל-23 במאי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

תאריך:  15/05/2012   |   עודכן:  15/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזרקים אוטומטים לתרופות ביולוגיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אבן צור
מנכ"ל פארק תעשיה דלתון, ללו וילנסקי ייצא לשליחות באל-סלבדור מטעם סוכנות הסיוע הלאומית של ישראל משרד החוץ
עמיחי זבולוני
לראשונה בישראל: אולימפיאדה לבני 70 פלוס תיפתח ב-19.6.2012 בחסות רשת מגדלי הים התיכון
יעל בן שלוש
הסקר, שנערך לקראת כנס ביומד ישראל שייערך בין 21-23 החודש, אף מגלה כי תחום המכשור הרפואי הוביל את הגיוסים בסקטור מדעי החיים – עם 71 מיליון דולר
אינטר לאב
מרק הגרמנית: הכנסות הרביף המתחרה בקופקסון של טבע זינקו ל-430 מיליון אירו
רעות יפעת
" ללכת ברחוב,
ועליך לחשוב.
נסיך על סוס לבן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il