X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת Good Technology הוצבה ברביע המובילים של גרטנר בתחום ניהול המכשירים הניידים (MDM)
▪  ▪  ▪

חברת Good Technology, המובילה בתחום אבטחת המידע לטלפונים סלולריים חכמים וטאבלטים, המיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom מקבוצת אמן, הודיעה כי הוצבה ברביע המוביל (Leaders Quadrant) ברביעי הקסם (Magic Quadrants) שמפרסמת חברת הייעוץ והמחקר המובילה גרטנר מדי שנה.
הקטגוריה בה חברת Good הוצבה הינה שוק מוצרי ניהול המכשירים הניידים (Mobile Device Management – MDM). ה-MDM הינו חלק ממוצר הדגל של Good – "Good for Enterprise", המאפשר לארגונים לקבל שירותי דוא"ל, יומן פגישות, אנשי קשר, נתונים ויישומים ארגוניים באופן מאובטח, בזמן אמת ובצורה פשוטה, במגוון פלטפורמות של מכשירים ניידים – iOS, Android, Windows Mobile.
מגמת ה"הבא את מכשירך" (BYOD) והשימוש בסמארטפונים ממשיכים לחדור לארגונים ומאלצים את מנהלי ה-IT לחשוב על דרכים לניהול מדיניות, אבטחת מידע ותמיכה ובה בעת לענות על דרישות העובדים, להעלות את הפרודוקטיביות ולשלוט בהוצאות. בניגוד לפתרונות MDM אחרים, גישת ההפרדה בין אזור פרטי לעסקי במכשיר הנייד, שהינה ייחודית ל-Good, מאפשרת גם לארגונים החייבים לשמור על הרמות הגבוהות ביותר של אבטחת מידע, בשל רגולציה, לתמוך במגמת ה-BYOD, מבלי להתפשר באבטחת מידע, עם שמירה מלאה על הנתונים ומבלי לפגוע ביעילות העובדים, בחוויית המשתמש שלהם או בפרטיותם.
דוח של Good על שימוש הלקוחות במוצר, שפורסם לאחרונה, מראה כי מספר הלקוחות העושים שימוש במערכות הפעלה iOS או Android עלה ביותר מ-50 אחוזים בשנה האחרונה ומספר הלקוחות הכללי הוכפל. הגידול המשמעותי נובע מהיכולת של Good לספק ל-IT הארגוני יכולת ניהול מכשירים מתקדמת, גם בסביבות BYOD, תוך הבטחה לאבטחת מידע מלאה.
"אנו מאוד גאים על היותנו ממוקמים ברביע המוביל של גרטנר. אנו מציעים אבטחת מידע שאין שני לה בפתרונות שלנו ללקוחותינו וממשיכים לצמוח כתוצאה מהגישה הייחודית שלנו לאבטחת הנתונים והיישומים הארגוניים", אמר ג'ון הרמה (John Herrema), סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה בחברת Good. "הגישה שלנו, הממוקדת ביישומים ובנתונים מסייעת ללקוחות שלנו לעמוד בדרישות הרגולציה בכל הנוגע לאבטחת מידע ובדרישות ניהוליות אחרות וכן מאפשרת לנו לתת לעובדים לעשות שימוש במגוון רחב של מכשירים, לפי העדפתם".
צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף ב-InnoCom, אמר: "הטלפונים החכמים והטאבלטים הפכו לכלי עבודה ארגוני לכל דבר. אפליקציות הארגון צריכות להיות שם ועל כן נדרשות להיות מאובטחות. המנמ"רים ומנהלי אבטחת המידע לא יכולים עוד להתעלם ממגמה זו וחייבים לתת פתרון שלא יגרום לזליגת מידע עסקי אל מחוץ לגבולות החברה. הפתרון של Good מאפשר את מגמת ה-BYOD, לטובת הארגון ועובדיו, מבלי לוותר על אבטחת מידע".
על Good Technology
המוצר של Good משלב אבטחת מידע ושליטה לניידים חכמים ברמה ארגונית עם חוויית משתמש יוצאת דופן על-מנת לאפשר לארגונים ולמשתמשי קצה להתחבר למערכות ארגוניות ולעשות שימוש בכל נייד חכם בו הם בוחרים להשתמש. הטכנולוגיה החדשנית של Good מעניקה אפשרויות חדשות לארגונים עסקיים, משרדי ממשלה ולמשתמשים למיקסום היכולות האישיות והעסקיות שלהם על-ידי מתן גישה מאובטחת וקלה לתפעול מהניידים האישיים לנתונים, יישומים ושירותים ארגוניים. מכשירים בעלי מערכות הפעלה אנדרואיד ואפל כבר מהווים 43 אחוזים מכלל ההטמעות של Good. כחמישית מהלקוחות הארגוניים מעניקים תמיכה לשלוש או יותר פלטפורמות ניידות.
על InnoCom
חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il

תאריך:  29/05/2012   |   עודכן:  30/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Good הוצבה ברביע המובילים של גרטנר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דרגן
רמת הפרודוקטיביות של העובד הנייד ממשיכה לעלות 60 אחוזים והם מדווחים על 50-60 שעות עבודה בשבוע
יוני לובלינר
צמרת המשפט בישראל תשב תתכנס במכללה האקדמית צפת 'במשפט המבוים השנתי' – שיתקיים בבית הספר למשפטים של המכללה
יוני לובלינר
ספרות, אמנות ומוזיקה והקשר ביניהם, ביום עיון במכללה האקדמית צפת
מיכל סדן
תערוכה סביבתית הבוחנת את הווית החוף הים תיכוני וחתירה לצלילותו
קרן יפה - גדיש
ההתמודדות עבור ילדים בעלי לקויות למידה או עם הפרעות קשב וריכוז איננה קלה,ומה לגבי ההורים?. בסדנה מיוחדת שיזמה עמותת מרום, ההורים לומדים להתמודד עם הקשיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il