X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אולימפיה, החברה הקנדית שבבעלות משפחת רייכמן, הינה אחת מחברות הפצת האריחים הגדולה בעולם. במסגרת ההסכם, תרכוש אולימפיה אריחי 'נובו' שיופצו לחנויות, קבלנים וישירות לפרויקטים ברחבי צפון אמריקה וקנדה
▪  ▪  ▪

קבוצת נגב, החברה הגדולה בישראל, בתחום שיווק אריחים, חיפויים ומוצרים סניטריים, הודיעה (יום שלישי, 29 במאי 2012) כי חתמה על הסכם עם חברת אולימפיה הקנדית למכירת מוצרים המיוצרים על ידה ואריחי נובו בהיקף של 400 מיליון שקל.
אולימפיה, שבבעלות משפחת רייכמן, הינה אחת מחברות הפצת האריחים הגדולה בעולם. מקום מושבה של החברה בטורנטו קנדה ובבעלותה 13 חברות בנות הפרוסות בארצות הברית ובקנדה באמצעותם היא פועלת.
במסגרת ההסכם, שנחתם לתקופה של חמש שנים, תרכוש אולימפיה אריחי נובו שיופצו לחנויות, קבלנים וישירות לפרויקטים ברחבי צפון אמריקה וקנדה.
אבי מוטולה מנכ"ל נגב אמר: "עסקת הענק עליה הכרזנו היום מהווה עדות לכך שקבוצת נגב הינה החברה המובילה לא רק בישראל אלא אחת מהחברות המובילות בעולם ביצור אריחים, בטיב האיכות, בעיצוב וביתרון הטכנולוגי. עסקה זו הינה סנונית ראשונה מבין עסקות גלובליות נוספות שנעשה מתוך רצון להרחיב בצורה משמעותית את הפעילות שלנו מחוץ לישראל ולנצל את סל היתרונות שלנו בעולם. אני מאמין כי, לעסקה זו קיים פוטנציאל התרחבות בשנים הבאות ואנו נפעל לכך. מהלך זה מקבע את נגב כאחת החברות החזקות והגדולות בעולם והיא מקנה לנו ביטחון להמשך הדרך. את המהלך הוביל לאורך הזמן מר רוני רופ, מנהל היצוא של קבוצת 'נגב'".
"לא בכדי אנו מודיעים על עסקה זו כיום. נגב ביצעה בשנים האחרונות מהלך אסטרטגי נרחב שעיקרו היה ניצול הידע והניסיון שלנו להתרחבות גלובלית. אנחנו נמצאים כיום בסיום תהליך השקעה של 150 מיליון שקל בהקמת מפעל חדש בירוחם והרחבתו מתוך כוונה להכפיל את כושר היצור הקיים. כושר ייצור זה יאפשר לנו לעמוד בעסקה גדולה זו עליה אנו מכריזים היום. השקענו רבות בטכנולוגיה, בהקניית ערף מוסך רב ללקוח הסופי והעסקה הזו נותנת לנו את הביטחון והאישור על יכולות הייצור הגבוהות שלנו, האיכות, היצירתיות ובעיקר יכולות העיצוב המיוחדות המאפשרות לנו למכור בצפון אמריקה וקנדה מוצרים ברמה הגבוהה ביותר בעולם המותאמים בצורה מושלמת לצרכני השוק האמריקני והקנדי. חברת אולימפיה הקנדית בחנה את היכולות שלנו מזה תקופה ארוכה ובחרה בנו כספק מוביל שלה, ובכך קנדה וצפון אמריקה מצטרפות לסל הפעילות הגלובלית שלנו הכולל את רוסיה, פילדלפיה, ניו-יורק, רומניה ואפריקה. פעילות זו נותנת לנו תקווה להגדיל עוד יותר את נפחי היצוא שלנו למדינות נוספות".
אברהם (נובו) נוברגוצקי מנכ"ל אפריקה תעשיות הוסיף עוד: "עסקה זו הינה חלק מיישום האסטרטגיה שלנו להרחבת הפעילות של אפריקה תעשיות ויציאה החוצה לשווקים גלובליים ובינלאומיים תוך ניצול הניסיון, הידע הרב והמוצרים שלנו על-מנת להמשיך ולצמוח בחוזקה. נגב היא הוכחה גדולה ואמיתית כי, במדינת ישראל ניתן להקים, לפתח וליצור מובילות גלובלית בתחומי פעילות נוספים מלבד היי-טק. הפעם אנו מביאים את הבשורה ממפעל החברה בירוחם המצליח בפעילותו לייצר ערך אמיתי ומובילות גלובלית. עסקה זו מעניקה לנו בסיס טוב להמשך צמיחה גלובלית ופותחת לנו חלון הזדמנויות לעסקות נוספות בעתיד מתוך מטרה להמשיך ולהציף ערך לבעלי המניות שלנו".
אודות נגב קרמיקה
קב' נגב, הינה קבוצת החברות הגדולה בישראל, בתחום שיווק וייצור אריחים לריצוף וחיפוי וכן מוצרים סניטריים. הפעילויות העיקריות של החברה הנן יבוא, שיווק והפצה של מותגים בינלאומיים ותוצרת מקומית וכן ייצור אריחי פורצלן לריצוף וחיפוי. הרשת הקמעונאית שהחברה מפעילה מונה כיום שני עשר חנויות ובנוסף מפיצה החברה את תוצרתה בהפצה ארצית לסוחרים ופרויקטים וכן מפעילה מערך מכירות ליצוא.
החזון של הקבוצה הנו להוביל, לפתח ולהגדיל את שוק פתרונות הגמר והעיצוב לנדל"ן ולמגורים בישראל. במסגרת זו , עוסקת הקבוצה בייצור, חידוש, שיווק ומכירה של מוצרי גמר לבניה ולשיפוצים, בשיווק ישיר לפרויקטים לדיור, קבלנים ולקוחות פרטיים, בשיווק עקיף ללקוחות פרטיים באמצעות סוחרים הפועלים בישראל ולחברות הקבוצה. הקבוצה פועלת במגזר פעילות אחד.

תאריך:  29/05/2012   |   עודכן:  30/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נגב קרמיקה בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קבוצת נגב חתמה על חוזה אסטרטגי ענק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי אדרי
ממחקר שנערך ע"י ביטוח ישיר באמצעות מכון ברנדמן עולה כי 86% חושבים כי רמת החיים של משפחתם תיפגע לאחר מותם, 53% כלל לא יודעים מהו סכום הפיצוי שישולם למשפחה במקרה מוות, 51% לא יודעים כמה הם משלמים עבור ביטוח החיים שלהם, רק 16% טוענים שהם מבוטחים על מיליון ש"ח ויותר
לאה ליברמן בנדר
הערכה היא כי בקיץ שנה זו יותר מ -60,000 בני נוער יבקשו לעבוד בחופש הגדול
עופרה מור
120 טכנולוגיות חדשניות בתחומי ה ICT    12 ביוני, יום ג', ביתן 1, מרכז הירידים, תל אביב    שווי הציוד שיוצג בתערוכה מוערך בכ-30 מיליון שקלים
אסנת זיידלר
מגדל מייעלת את עבודת הסוכן ושומרת על הסביבה
אסף מואב
SGI מעלה ביצועי Big Data לרמות חדשות עם משפחת מעבדי Intel Xeon 5. עשור של שיתוף פעולה טכנולוגי חזק בין החברות ממשיך להעלות את הרף עם שיאי עולמיים במבחנים השוואתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il