X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קבוצת אמן וחברת גיזמוקס מכריזות על שיתוף פעולה בתחום "מתיחת" יישומים הרצים על מערכות סיטריקס ל-HTML5. הצפי להכנסות מהסבות יישומים עומד על 8 מיליון ש"ח לשנתיים הקרובות
▪  ▪  ▪

קבוצת אמן וחברת ההזנק (startup) הישראלית גיזמוקס (Gizmox), בעלת טכנולוגיה ייחודית להמרת יישומים מהעולם הישן לעולם החדש של מערכות הרצות בסביבת הענן ונצרכות ממכשירים ניידים מבוססי HTML5 כדוגמת טאבלטים וטלפונים סלולאריים, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה במסגרתו תעשה אמן שימוש בטכנולוגיה של גיזמוקס להסבות של מערכות ה"רצות" על גבי תשתיות סיטריקס ל-HTML5. הצפי להכנסות מהסבות יישומים בטכנולוגיה זו עומד על 8 מיליון ש"ח לשתי החברות בשנתיים הקרובות.
הפלטפורמה של גיזמוקס לפיתוח ב-web וב-mobile מקמפלת שפת Visual Basic (VB6) של מיקרוסופט, שפה ותיקה אשר אינה נתמכת כבר, לקוד dot.net ו- HTML5 מודרניים. הסבה זו מאפשרת המשך שימוש באפליקציות חשובות וותיקות גם במערכי ה-IT המודרניים וחוסכת עלויות פיתוח ושעות אדם רבות.
חברת סיטריקס (Citrix), המיוצגת בלעדית בישראל על-ידי קבוצת אמן, חתמה ביוני 2011 על הסכם השקעה אסטרטגי בהיקף 2.5 מיליוני דולרים עם גיזמוקס, על-מנת לאפשר לארגונים "להסב" את היישומים הרצים ע"ג תשתיות סיטריקס ליישומים חדשים המתבססים על טכנולוגיית ה-HTML5.
פרי פוירשטיין, סגן מנהל חטיבת פיננסים ויישומים בקבוצת אמן, אמר: "לקבוצת אמן ניסיון רב ומתודולוגיה סדורה בהסבת נתונים וחשיפה Webית של אפליקציות בשימוש בטכנולוגיות מגוונות. שיתוף הפעולה עם גיזמוקס יאפשר הפחתה של עד 70 אחוזים בעלויות המתבטאות בזמן ובמשאבים הנדרשים לפרויקט מסוג זה ולכן יניב החזר גבוה על ההשקעה ללקוחות. שיתוף הפעולה ימקסם את יכולות אמן הן בפיתוחי טכנולוגיות web והן בפיתוח עסקי ושיווקי של מוצרי תוכנה ויסייע ללקוחותינו להעביר את היישומים הותיקים שלהם לעולם המודרני".
נבות פלד, מנכ"ל ומייסד גיזמוקס, אמר: "אנחנו רואים בשיתוף פעולה עם קבוצת אמן המשך להסכם השותפות שלנו עם סיטריקס. אמן הינה הנציגה של סיטריקס בישראל וביחד נציע למשתמשי סיטריקס בישראל אפשרות יחודית להסבת המערכות שלהם ל-HTML5 סלולרי או וובי. יש לציין שמערכות הניהול ורמת בטיחות המידע המאפינות את המערכות שרצות על גבי תשתיות סיטריקס נשמרות, כמו גם התמיכה והביטחון בעבודה מול אירגון גדול כדוגמאת סיטריקס. המערכת המוסבת מנוהלת דרך הפורטל הארגוני החדש של סיטריקס, CloudGateway".
ביוני 2011 חתמה, כאמור, סיטריקס האמריקנית על הסכם השקעה אסטרטגי בהיקף 2.5 מיליון דולר בגיזמוקס ובימים אלה היא מבצעת בגיזמוקס השקעה נוספת.
על-פי ההסכם נקבע כי סיטריקס וגיזמוקס יפתחו מוצרים משותפים שמטרתם גישור יישומי לגאסי הרצים על מערכות סיטריקס למכשירים ניידים מאובטחים מבוססי HTML5.
על גיזמוקס
גיזמוקס הוקמה ב-2007 על-ידי היזמים גיא ונבות פלד. החברה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מיקרוסופט שאת השרת הוובי שלה IIS היא מעשירה ומאיצה. עד היום פיתחה גיזמוקס שני קווי מוצרים המשתלבים בויזואל סטודיו של מיקרוסופט: כלי פיתוח המאיצים פיתוח יישומי ASP.NET ומעשירים אותם עם ממשק משתמש מבוסס HTML5 ולסלולר, וכלי הסבה של מערכות, גם הם אינטגרטיביים לויזואל סטודיו, המאפשרים הסבה אוטומטית של מערכות לגסי ומערכות מותקנות, לסביבת ענן ומכשירים ניידים מבוססי HTML5. גיזמוקס נמנית גם על חברות הפרוטפליו של סיטריקס, ועובדת עם סיטריקס על פיתוח ושיווק מוצרים משותפים.
על קבוצת אמן
קבוצת אמן הינה אחת מהאינטגרטורים המובילים את שוק ה-IT בישראל עם מגוון רחב של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום מערכות מידע ומערכי מחשוב.
החברה מונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובחו"ל (פולין, קזחסטן, רוסיה ואפריקה).
החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד. www.aman.co.il

תאריך:  03/06/2012   |   עודכן:  06/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיתוף פעולה בין קבוצת אמן לחברת גיזמוקס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי אבו
יורופקאר ישראל ממשיכה את חגיגות שנת האיחוד עם איילון בלו ליסינג והלקוחות לא מפסיקים ליהנות מההטבות וההנחות הניתנות על-ידי החברה בכל סניפיה בארץ
קובי ברדה
עמותת מלר"ז הוכרזה כזוכה באות "המעסיק המצטיין" מטעם אקים-איקאה לשנת 2012 על הפרויקט בניינים ירוקים
מוטי שוימר
נטלי מור אלמליח
Grant's True Tales הנו קמפיין מספרי סיפורים בינלאומי למותג גרנטס אשר מגיע בימים אלו לישראל. בקמפיין הישראלי, הנקרא "סיפורים אמיתיים", חשפו את סיפורם האישי: גיא גיאור, ירמי קפלן, עדי נוימן, גלעד כהנא ועוד
מלכה שחם
מעמד מרגש במיוחד של 'קבלת התורה' חוו השנה ילדי 'סולם' בעלי הצרכים המיוחדים מסניפי 'סולם' השונים מירושלים, בית שמש וטלז-סטון ומשפחותיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il