X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קבוצת אמן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת פתרונות התוכנה לניהול שרשרת האספקה –מאנטיס ישראל פעילות מאנטיס בישראל תרוכז תחת קבוצת אמן שווי השוק בישראל מוערך בעשרות מיליוני שקל
▪  ▪  ▪

קבוצת אמן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Mantis (מאנטיס) ישראל, מובילה עולמית בתחום ניהול שרשרת האספקה בדגש על מערכות לאופטימיזציית וניהול רצפת המחסן (WMS – Warehouse Management System). במסגרת ההסכם, פעילות החברה בישראל תרוכז תחת קבוצת אמן, כאשר האחרונה תמכור ותטמיע רישיונות תוכנה, באופן בלעדי, ותעביר חלק מפעילות ההטמעה לאינטגרטורים שונים בתחום. שווי השוק בישראל מוערך בעשרות מיליוני ש"ח ומחקר שנערך לאחרונה על-ידי החברה מצביע על כך שלמעלה מ-70 אחוזים מהמחסנים הלוגיסטיים בישראל אינם עושים שימוש בפתרונות WMS. למאנטיס ישראל כבר קיים בסיס לקוחות, ממגזרים שונים בישראל.
כשותפה של מאנטיס בישראל, תספק קבוצת אמן תוכנות לניהול שרשרת האספקה בדגש על מערכת WMS ייעודית אשר מתממשקת למערכת ה-ERP הארגונית. מערכת ה-WMS של מאנטיס משמשת לפיקוד שליטה ואופטימיזציה של המלאי ושל כל תהליכי העבודה המתקיימים במרכז הלוגיסטי. מדובר בין היתר על בקרה שליטה ואופטימיזציה של תהליכי קליטת המלאי, העברתו לאחסון, ריענון המלאי, ליקוט המלאי, העמסתו ושילוחו.
על-פי דוחות של חברת גרטנר, בשנים האחרונות הפכו מערכות WMS לחוליה חשובה ביותר בשרשרת האספקה של הארגון.
שמוליק בועז, מנהל פיתוח עסקי במוצרי WMS ו-ERP בקבוצת אמן ומנהל את השותפות החדשה עם מאנטיס, אמר: "רוב המחסנים בארץ אינם ממוחשבים באופן מלא. הם עושים שימוש בטכנולוגיית ברקוד ולפעמים גם מסופונים אך אינם יודעים לאחד את כל הנתונים ולקשר אותם למערכת ה-ERP הארגונית, דבר אשר מונע מהם לבצע אופטימיזציה של ליקוט הסחורות. מערכת ה- WMS של מאנטיס יודעת להוציא תובנות מכלל הנתונים, לנהל את המחסן כולו ולחסוך משאבי זמן וכסף יקרים. למאנטיס כעשרה לקוחות גדולים בישראל, בראשם חברות כגון UPS, חברת גלובוס, חברת הכרם, יעד פירזול, שמן מרוקאי ועוד".
יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס אינפורמטיקס ישראל, אמר: "הקשר החדש עם קבוצת אמן יאפשר למאנטיס ישראל להמשיך ולהתקדם לשלב הבא בשוק הישראלי. השילוב בין הידע הרב שהצטבר במאנטיס, ביחד עם הנוכחות החזקה, הביטחון ומגוון היכולות של אמן בישראל, תאפשר לקהילת לקוחות מאנטיס בישראל ליהנות מרמת השירות הטובה בארץ עבור מערכת ה-WMS המתקדמת ביותר בעולם".
על חברת מאנטיס ישראל ומאנטיס העולמית
חברת מאנטיס העולמית הוקמה בשנת 1996 באתונה וכיום בעלת נציגויות ב23 מדינות. מערוכת מאנטיס העולמית משרתות יותר מ500 אתרים לוגיסטיים בארץ ובעולם. מוצרי התוכנה של מאנטיס כוללים מערכות לניהול מחסנים, מערכות לעיתוד מלאי ולתכנון מדיניות הרכש, מערכות לניהול תהליכי האיכות, מערכות לניהול רצפת הייצור, מערכות לניהול מסופי מכולות ונמלים, מערכות לניהול ההפצה וההובלות. מאנטיס ישראל הוקמה בשנת 2009 כחברת בת של מאנטיס העולמית. מאנטיס ישראל מחזיקה מרכז הטמעה ותמיכה ישראלי המשרת את לקוחותיה בארץ.
על קבוצת אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות
Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP ועוד.
החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.
www.aman.co.il

תאריך:  05/06/2012   |   עודכן:  05/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיתוף פעולה בין קבוצת אמן לחברת מאנטיס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
מג'יקג'ק צופה שעברה כבר את הערכות האנליסטים לגבי הרבעון השני של 2012 אחרי החודשיים הראשונים של הרבעון    התוצאות של יוני רק יוסיפו והתוצאות הכוללות של הרבעון עשויות לעבור את ההכנסה התפעולית של 0.43$ למניה; כלכלה גרועה תמשיך להיטיב עם החברה
עדי וילדר
מעטפת פסטרמה היא רעיון נפלא לכל סלט קר שרוצים להגיש בתור מתאבן מיוחד. השילוב שלה עם סלט האבוקדו המעושן יוצר מעדן מושלם, והכל בדקות ספורות של עבודה!
גלית נאמן
הוצאת "קוראים" משיקה "משימה אפשרית" - המדריך המלא לתזונה נכונה לנערות מאת: ד"ר מאיה רוזמן
עדי וילדר
עדי וילד
במסגרת ההסכם, תשמש ר.ה. טכנולוגיות זרוע הייצור של Jabil בישראל, ובאתר הייצור שלה בנצרת יינתן השירות ללקוחות שתי החברות בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il