X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת טורנדו מתחייבת לביקור טכנאי תוך 24 שעות!
▪  ▪  ▪
מזגני טורנדו אצלך בבית [טורנדו]

חברת 'טורנדו' החליטו לקראת פתיחת עונת הקיץ לחולל מהפכה בתחום השירות ומבטיחה לראשונה - מהיום, ביקור טכנאי עד הבית תוך 24 שעות! השירות מציב סטנדרטים חדשים המאפשרים לצרכן ליהנות משירות מהיר בדיוק בזמן והושק במסגרת פרסומת חדשה שהעלתה 'טורנדו' בה מככב שון גיטלמן
'טורנדו' החליטה לשנות את המצב שקיים כיום בשוק, והשקיעה משאבים רבים בטכנולוגיה מתקדמת ובהום אנושי מקצועי ומיומן, במטרה לשנות את מה שהכרנו עד היום בתרבות השירות בישראל. החברה מתחייבת לביקור טכנאי תוך יום אחד (24 שעות) מהרגע שבוצעה שיחה למוקד שירות הלקוחות.
נציג השירות שיענה יהיה מקצועי ומיומן וידע לאבחן את התקלה דרך הטלפון. הנציג ינסה ברוב המקרים, אם הדבר אפשרי, לפתור את התקלה כבר בזמן השיחה (כ-78% מהתקלות המדווחות למוקד השירות נפתרות באמצעות הדרכה מקצועית של נציגי השירות). במידה ויש צורך בטכנאי שירות לפתירת התקלה הוא יגיע תוך יום ולא תצטרך להמתין לו יותר מטווח של שעתיים. נציג השירות יגיע לביתך מצויד עם 90% מחלקי החילוף כדי להבטיח מתן שירות מהיר, מדויק ויעיל.
רוני שחמורוב, סמנכ”ל שירות 'טורנדו' מסביר: "צרכן שרוכש מזגן רוכש גם את מערך השירות. בחברת 'טורנדו' אנו פועלים למצוינות בשירות ומבינים שהצלחת החברה טמונה בשביעות רצון הלקוחות מהמוצר ומהשירות לאחר הרכישה. ההבדל בין שירות טוב לשירות מצוין הוא בכך ששירות מצוין מעניק ללקוח חוויה חיובית, הרבה מעבר לציפיות שלו. החלטנו השנה לקבוע סטנדרטים חדשים בשירות לקוחות שיפתיעו את הלקוח ויעצימו את החוויה החיובית שלו. לקוח שעבר חוויה מסוג זה הוא שגריר ללקוחות נוספים.”

תאריך:  10/06/2012   |   עודכן:  11/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טורנדו מציגה: מהפכה בתחום השירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי נוי
הפרויקט בוצע בכשליש מהזמן המשוער ובהשקעה של כ-700,000 ש"ח בלבד במקום 2,000,000 ש"ח - חיסכון של כ-65% מהעלויות
ירון לוקר
25 שנים אחרי: אופרת הרוק "מאמי" עולה בהפקה חדשה בביצוע תלמידי בית צבי
אדל מרקוביץ
תערוכתו האינטימית של האמן גד אולמן מציגה רישומים בפחם על מצע של קרטונים גדולי מידות, ומפגינה את שליטתו הווירטואוזית בטכניקת הרישום, בד-בבד עם עומק רגשי רב ואקספרסיביות
ירון לוקר
קובי ברדה
חברת א. פתיה קיבלה את הזיכיון הבלעדי בארץ להפצת שקעים צבעוניים ממותגים מבית חברת מאסטר איטליה תחת הכותרת: "מכניסים צבע לחיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il