X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת Zscaler הוצבה ברביע המובילים של גרטנר בתחום גישת הרשת המאובטחת
▪  ▪  ▪

חברת Zscaler האמריקנית, המתמחה בפתרונות אבטחה מתקדמים בענן והמיוצגת בישראל על-ידי חברת אינוקום (InnoCom) מקבוצת אמן ומופצת על-ידי חברת אינטרנט בינת הודיעה כי הוצבה ברביע המובילים של גרטנר (Gartner) בתחום גישת הרשת המאובטחת (Secure Web Gateway). המיקום של Zscaler ברביע מראה על הצלחה במימוש החזון הטכנולוגי והעסקי של החברה בתחום זה. החברה הוכרה על-ידי גרטנר כבעלת החזון הממומש ביותר וכחברה הצומחת ביותר בתחום גישת הרשת המאובטחת.
על-פי הדוח של גרטנר, תחום גישת הרשת המאובטחת כשירות (SWG-as-a-service) הינו תחום אבטחת המידע הנמצא בצמיחה המהירה ביותר כיום. מומחי גרטנר צופים צמיחה של 35 אחוזים בתחום זה בשנת 2012.
בשנת 2009 הוסיפה גרטנר את Zscaler לרשימת ה- Cool Vendors בתחום ה-.SaaS מאז צמחה פעילות אבטחת הענן של החברה באופן ניכר וכיום הטכנולוגיה של Zscaler סורקת מיליארדי טרנזקציות של מיליוני משתמשים ברחבי העולם מדי יום. החברה חיזקה את שירותי אבטחת הרשת שלה על-ידי שילוב של אבטחת דואר אלקטרוני עם פתרונות למניעת איבוד מידע, ללא צורך בהתקנת חומרה או תוכנה. טכנולוגית העברת הענן של Zscaler סורקת את כל תעבורת המידע בכל מערכות ויחידות הקצה של הלקוח, בין אם בתוך הארגון ומחוצה לו.
"ארכיטקטורת ריבוי המשתמשים בענן של Zscaler מבדלת אותה מפתרונות יצרני אבטחת מידע מסורתיים, אשר לרוב מאלצים חיבור של מערכות לגאסי בכדי לספק פתרון אבטחתי המועבר באמצעות הענן", אמר ג'יי צ'אודרי (Jay Chaudhry), מנכ"ל ומייסד חברת Zscaler. "אנו מאמינים כי הכרה זו של גרטנר ביכולותינו מאשרת כי Zscaler הינה המובילה בחזונה בתחום זה. שמונה מיליון המשתמשים מ-2400 ארגונים הפזורים ב-160 מדינות, אשר כולם מוגנים על-ידי פתרון אבטחת המידע בענן שלנו, מהווה הוכחה נוספת ליכולות שלנו".
יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף בחברת InnoCom, אמר: "האנליסטים של גרטנר מאשרים את מה ש- InnoCom ראתה מהיום הראשון – Zscaler היא חברת טכנולוגיה מובילה אשר מציעה פתרון בעל ערך מוסף מובהק ללקוח וכעת השוק מבין זאת. אנו סבורים שהשוק בישראל יכול וצריך ליהנות מהמוצרים המובילים של חברה זו בתחום אבטחת הענן".
שמוליק הבר, מנכ"ל אינטרנט בינת, אמר: "מערך אבטחת המידע של חברת Zscaler המותקן בחוות השרתים התת-קרקעית של אינטרנט בינת ומהווה חלק מענן אבטחת המידע העולמי של Zscaler ,מאפשר אבטחה מרבית וביצועים מעולים למשתמשים בישראל. שטראוס מים, גופי ממשל, ניסקו, אינקרדימייל, קבוצת רד וחברות נוספות עושות שימוש בשירות בישראל ובעולם ומספקות הגנה על המידע הארגוני המצוי במחשבי העובדים הנייחים והניידים באשר הם. שיתוף הפעולה הפורה בין מהנדסי אינטרנט בינת למהנדסי Zscaler מבטיח הטמעה חלקה ושרות מעולה".
על Zscaler
כמובילה ברביע המובילים של גרטנר בתחום גישת הרשת המאובטחת, חברת Zscaler אוכפת מדיניות עסקית, מנהלת סיכונים ומספקת פי שניים מהביצועים המקובלים בתחום בעלות נמוכה בהרבה על-ידי שימוש בתשתית גלובלית, בעלת מספר משתמשים גבוה. שירותי אבטחת המידע בענן של החברה כוללים אבטחת רשת, אבטחת מכשירים ניידים, אבטחת דואר אלקטרוני ומניעת דליפת מידע (DLP).
על InnoCom
אינוקום הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת אינוקום עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il
על אינטרנט בינת
אינטרנט בינת, מקבוצת רד-בינת, היא חברת שירותי תקשורת משולבים, אבטחת מידע ואירוח שרתים, הפעילה בשוק התקשורת מאז 2001. שירותי החברה כוללים תקשורת אינטרנט וטלפוניה, אחסון, גיבוי ו-DR למערכות ולמידע ארגוני, ושירותי ניטור ואבטחת מידע. החברה מציעה שירותים מנוהלים החוסכים ללקוח את הצורך לקנות מערכות, להתקין ולנהל אותן. וזאת, עם תמיכה ואחריות תחת הסכמי SLA. שיתוף הפעולה ההדוק של אינטרנט בינת עם חברות קבוצת רד-בינת מאפשרים לה לספק ללקוח העסקי פתרונות מלאים. www.binat.net.il

תאריך:  10/06/2012   |   עודכן:  11/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Zscaler הוצבה ברביע המובילים של גרטנר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי אבו
ד"ר איגור קזנסקי, אורתופד כירורגי מומחה בעל ותק רב בתחום עסק בשנים האחרונות בפיתוח של מזרן חדש, הנותן מענה לבעיות העלולות להיווצר עקב שינה לא נכונה
תקשורת גלאי
חברת טורנדו מתחייבת לביקור טכנאי תוך 24 שעות!
אורי נוי
הפרויקט בוצע בכשליש מהזמן המשוער ובהשקעה של כ-700,000 ש"ח בלבד במקום 2,000,000 ש"ח - חיסכון של כ-65% מהעלויות
ירון לוקר
25 שנים אחרי: אופרת הרוק "מאמי" עולה בהפקה חדשה בביצוע תלמידי בית צבי
אדל מרקוביץ
תערוכתו האינטימית של האמן גד אולמן מציגה רישומים בפחם על מצע של קרטונים גדולי מידות, ומפגינה את שליטתו הווירטואוזית בטכניקת הרישום, בד-בבד עם עומק רגשי רב ואקספרסיביות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il