קבוצת 'נגב' השתלבה זו השנה השנייה ברציפות ברשימה היוקרתית של ה'סופרבראנדס' 2012' בדירוג גבוה, יחד עם 290 מותגים שסוננו מרשימת ענק של 2,300 שהועמדו לבחירה. אל הרשימה התווספו 18 מותגים חדשים בלבד לעומת 65 בשנה שעברה. השילוב במדד זו השנה השנייה ברציפות, משמר את מעמדה היקרתי של 'נגב' כמובילת ענף העיצוב בישראל.
ברשימה נכללו מותגים שעוצמת הקשר שלהם נמצאה גבוהה מן הרף שנקבע בסקרי דעת קהל הוכרז כמותג על – סופרברנד. למרות הרחבת הרשימה, גם על מותגי העל ניתן לראות את השפעת המחאה החברתית שפרצה בקיץ שעבר ופגעה באמון שרוחשים הצרכנים בארץ למותגים. כך למשל מסתמנת שחיקה בעוצמת המותגים והקטגוריות שעמדו בחזית המאבק: מוצרי החלב, החטיפים, מוצרי המזון, מותגי הבנקאות, השירותים הפיננסיים והנדל"ן.
הבחירה של 'נגב' ברשימה, צוינה בזכות פעילותה השיווקית הנכונה והמדויקת והיתרונות החדשניים שהיא מציעה לצרכן בזכותן היא נתפסת כמותג על בתחומה, כמו השקת פלטפורמת ההדמייה החדשנית של הקבוצה, פריסת החנויות, היצע המוצרים ורמת השירות לצרכן.
רשימת הסופרברנדס מורכבת לאחר מיפוי המותגים הפעילים בישראל כאשר בשלב השני, צוות המורכב מ-80 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק, בראשות פרופ'
יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב, ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה. המותגים שזכו בציונים הגבוהים ביותר עלו לשלב מחקר הצרכנים. בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על-ידי מכון המחקר MarketWatch במסגרתו דירגו 800 צרכנים ישראלים את 706 המותגים שחולקו ל-23 קטגוריות.