X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הוד מעלתו מלך באדולינה ה-36 והוד יפעתה מלכת באדולינה האחת והיחידה מתכבדים להכריז על פתיחת שגרירות באדולינה ב"אשרם במדבר", שתצוין בחגיגה מלכותית בת שלושה ימים ושני לילות
▪  ▪  ▪
פסטיבל באדולינה  [יח"צ באדולינה ]

קומניקט פסטיבל באדולינה
הוד מעלתו מלך באדולינה ה-36 והוד יפעתה מלכת באדולינה האחת והיחידה מתכבדים להכריז על פתיחת שגרירות באדולינה ב"אשרם במדבר", שתצוין בחגיגה מלכותית בת שלושה ימים ושני לילות.
ספרו המצליח באדולינה של גבי ניצן, נרקם לתוך המציאות בסוף שבוע שמתחיל ביום הארוך של השנה. ממלכת אשראם במדבר , תהפך למשך שלושה ימים לחגיגה באדולנית , ססגונית בפסטיבל שכולו אהבה, עונג וחופש.
פסטיבל באדולינה הראשון יתקיים ב"אשרם במדבר", בין ה-21 ל-23 ביוני, 2012. בסוף השבוע שמתחיל ביום הארוך בשנה, יהפוך האשרם לממלכה באדולינית ססגונית: תפאורה סוריאליסטית, ערסלים סגולים, כס המלכה, זירת ציד דרקונים, שטיח אדום ותרועות חצוצרה בכניסה.
The Royal Band, להקת העלית שהוקמה במיוחד לכבוד הפסטיבל: שישה מוזיקאים מובילים שיארחו שורה ארוכה ומלאת-הפתעות של נגנים וזמרים, מופקדת על המוזיקה בפסטיבל, יחד עם פס הקול המתמשך שינהלו מלכות-הגרוב הבלתי מעורערות, מיקה יסוד ומיכל גפן.
גבי ריינבואו מופקד על תיאטרון הרחוב, הקרקס, הלוליינים ועיצוב הממלכה. יחד עם חבורה גדולה של פיות ושדונים הוא יהפוך את האשרם לפנטזיה ססגונית, עם מיצגי אמנות גדולים המוצגים במדבר. לידו יעביר שי אביבי (יחד עם אהובתו מיכל ליבדינסקי) סדנת משחק לגדולים - מעגל גדול של משחק אמת או חובה למבוגרים, ואח"כ שבע דקות בגן עדן עם שרנו. מיכל גזית תרקיד ותהפוך את כולם לציורים אנושיים במסיבת צבע פראית ומוסא ירקום את כולם לרקמה אנושית אחת גדולה ומאושרת בביודנסה.
התוכנית האמנותית מדברת על כישוף המוני של שינוי המציאות ומסיבה שבטית בלב המדבר עם מוזיקה חיה, וביום השני, שייסוב סביב אהבה, חופש ועונג - גבי ניצן ינהל שיחה פתוחה על אהבה וחופש והיום יסתיים בחגיגת אהבה באדולינית המונית.
ניסינו לבקש את גבי ניצן לתת לנו לו"ז קצת יותר מסודר, אך לטענתו תוכנית היא קו ישר, והתכוונות היא גל... "בפסטיבל באדולינה אנחנו הופכים למשך שלושה ימים את הספר למציאות. אנחנו בונים קהילה, נותנים לה את החלל, הזמן ואבקת הקסם – כדי להגשים יחד את התרבות המלכותית הבאדולינית. רק בסוף הפסטיבל נבין מה זה פסטיבל באדולינה, ואז אשמח כמובן לתת עוד פרטים".
הממלכה המארחת אשראם במדבר שיטים
אשרם הינו מקום ללמוד ולחוות את עצמך. זהו בית ספר שבו אתה קובע את קצב לימודיך. כמו שאמר אושו: "בשביל ללמד מדיטציה לא צריך לעשות כלום מלבד לתת אווירה מדיטטיבית" ואכן, עם המדבר הפתוח מסביב, עם המדיטציות היומיות, ועם שלל האפשרויות לעבוד איתנו בגינות ובמטבח, לנוח וליהנות - אשרם במדבר הוא מקום מיוחד שעוזר לפשוט קליפות, להתקרב לעצמנו ולאחרים. לנשום.
את האשרם יזמו לפני מס' שנים רפיק - איש תקשורת ומוסא - איש סמר, מחלוצי גידול התמרים בערבה, ממביאי הריינבו לארצנו, איש חזון.
במשך השנים גרו ועברו באשרם הרבה חברים יקרים שבנו ועיצבו את אופיו המיוחד של המקום.
אשרם במדבר נמצא על כביש מספר 40 כ 70 ק"מ דרומית למצפה רמון (45 דקות נסיעה עם נוף מדהים שחוצה את מכתש רמון) או 85 ק"מ צפונית לאילת (יש לפנות שמאלה על כביש הערבה בצומת קטורה).
עלות כרטיסים:
299 שקלים עד התאריך 20.6.2012 (כולל. עד השעה 19:00)
בקופות מחיר כרטיס יעמוד על 320 שקלים
התקשרו אלינו 052-5443349 לפרטים נוספים ולכרטיסים.

לאתר הפסטיבל
אשראם במדבר נחל שיטים
אשראם במדבר יח"צ
תאריך:  21/06/2012   |   עודכן:  17/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון לוקר
מדובר בדוב שהגיע מ"הספארי הממוחזר של קוקה-קולה" ועשוי כולו מחומרים ממוחזרים
אריאל איתן
מבצעי קיץ חלומי לכל המשפחה
אסף מואב
החברה מציעה היכרות עמוקה של שוק ה-BI ו-16 שנות ניסיון
אורי נוי
אופטימום גרופ תשמש אינטגרטור (Software Integrator) של פתרונות SAP בתחום ניהול מחזור חיי המוצר
דרור פינטו
TALOU L`OREN (טאלו לורן) הינה חברה לניהול שיווקי ומותגי אשר בונה תוכנית אסטרטגית לעסקים בתחום הלייף סטייל ויוצרת מעטפת של 360 מעלות בכל האספקטים השיווקיים והתדמיתיים של העסק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il