X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הדמיית הפרויקט [יחצ]

חברת ארזים מקבוצת אורון אחזקות והשקעות ביצעה לאחרונה מבצע ייחודי למכירת השלב האחרון של הפרויקט היוקרתי שלה בנחלת יהודה בראשון-לציון. 32 מתוך 36 הדירות בפרויקט נמכרו תוך זמן קצר מתחילת מכירת הפרויקט ועתה משווקת החברה את הדירות האחרונות. כידוע, שכונת נחלת יהודה החדשה הפכה לדבר הבא בראשון לציון כשם נרדף ליוקרה וטעם טוב. השכונה החדשה מוקמת בסמוך למושבה הוותיקה נחלת יהודה ונהנית ממרחבים פתוחים שכבר הפכו לנדירים בראשון לציון בפרט, ובאזור המרכז בכלל.
במסגרת השיווק יצאה החברה במבצע במסגרתו העניקה הנחה של 250,000 ש"ח לרכשי הדירות המיוחדות שנותרו בפרויקט לרבות דירות הגן, מיני פנטהאוזים והפנטהאוזים. כמו-כן ניתן לרוכשים במסגרת המבצע מפרט "פרימיום" משודרג ויוקרתי לכל דירה הכולל מחסן, מערכת מיזוג אוויר, ריצוף עץ "דק" במרפסת, סדרת ברזים יוקרתיים, מקלחונים מזכוכית ועוד. כל רוכש זכה לקבל את שירותיה של מעצבת פנים צמודה, ללא תוספת תשלום, אשר תלווה את הלקוחות בשלבי תכנון דירתם על-פי צרכיהם.
המבצע כלל דירות מיני פנטהאוז בשטח בנוי של 125 מ"ר + 30 מ"ר מרפסת, בקומה השביעית החל ממחיר של 2,135,000 שקלים כולל חנייה. דירות גן בשטח בנוי של 125 מ"ר + 140-160 מ"ר גינה מתחילות ב-2.300,000 שקלים כולל חנייה.
במהלך חודש המבצע הצליחה חברת ארזים למכור את מרבית הדירות המיוחדות בפרויקט לרבות פנטהאוז בקומה האחרונה בבניין במחיר של 3 מיליון ש"ח, 2 דירות גן במחיר של 2.3 מיליון שח, דירות מיני פנטהאוז בקומות השביעית והשמינית בבניין במחיר של 2.2 מיליון ש"ח, ודירת 5 חדרים בקומה הראשונה במחיר של 1.735 מיליון ש"ח. סך נמכרו במסגרת המבצע 7 דירות מיוחדות.
גל קסטל, מנהל השיווק של חברת ארזים מספר "לאחר שסיימנו את מכירת כל הדירות 3-4 חדרים בפרויקט נותרו אך ורק הדירות הגדולות והמיוחדות בפרויקט אשר בדרך כלל יותר קשות לשיווק. יצאנו במהלך חודש אפריל במבצע מיוחד אשר הניב תוצאות מרשימות המעידות על התעוררות שוק הנדל"ן בכלל ועל שוק דירות היוקרה בפרט. תוך כשבועיים נמכרו 7 דירות מיוחדות ונותרו כרגע בפרויקט 4 דירות אחרונות."
הפרויקט בנוי בתכנון ארכיטקטוני מתקדם ובסטנדרטים גבוהים של בנייה. הבניין מחופה אבן ובו לובי מהודר הכולל שתי מעליות מהירות. בכניסה לבניין אינטרקום עם טלוויזיה במעגל סגור, ובסביבתו ייהנו הדיירים משטחי גינון ופיתוח סביבתי עשיר. סמיכותו של הבניין לשטח ציבורי פתוח מאפשרת לכל הדירות בפרויקט, גם בקומות הנמוכות, ליהנות מנוף ירוק פתוח מתחושת שקט ופרטיות לכל דירה ודירה.
חברת ארזים מקבוצת אורון אחזקות והשקעות היא בעלת היכרות מעמיקה עם שוק המגורים וידע נרחב בתחום ההנדסה בייזום והקמת פרויקטים. שיטת הבנייה של חברת ארזים, המתמחה בבניית CONCEPT, מתאפיינת בהתאמה אישית לצרכי הלקוח כאשר הפרויקטים נבנים תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות בנייה בלתי מתפשרת. לחברה פרויקטים למגורים נוספים בבאר שבע, היישוב אלעד ובשכונת הדר יוסף בצפון ת"א ובעיר יהוד.
נחלת יהודה החדשה מתוכננת להיות השכונה הראשונה בראשון לציון הבנויה "כשכונה ירוקה" עם מאפיינים רבים של שמירה על איכות הסביבה, גורם נוסף שגרם לה להפוך לאבן שואבת למשפחות איכותיות רבות של משפרי דיור מאזור המרכז. השכונה נהנית מפיתוח סביבתי נרחב הכולל גנים ירוקים, שבילי אופניים וסמיכות למגוון רחב של שירותי קהילה כמו קריית חינוך מתקדמת, גני ילדים, מתחמי ספורט ואזורי מסחר ובילוי. לביקוש הרב לשכונה תורמת גם נגישותה התחבורתית הגבוהה בשל קרבתה לגשר ראשון-לציון מצד אחד וצומת בית דגן מצד שני.
מנכ"ל ארזים, אריק דניאל: "פרויקט " CONCEPT בנחלה" בראשל"צ הוא שילוב מיוחד של פרויקט בנייה איכותי עם סטנדרט דירות גבוה ושכונה איכותית הנחשבת לדבר הבא של ראשון לציון. המבצעים מיועדים לקהל היעד שלנו, משפרי דיור מראשון לציון ומאזורי המרכז המחפשים איכות חיים כמו מקום קטן לצד קרבה לערים הגדולות וצירי התנועה הראשיים".

תאריך:  18/06/2012   |   עודכן:  21/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסתיים שיווק הדירות ב-CONCEPT בנחלת יהודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלאי תקשורת
תערוכת ציורי שמן בהשפעת אזור הנגב והדרום תוצג בגן לאומי מצדה, ותציג חיבור מהפנט בין תרבות ואמנות לבין תיירות
עדי וילדר
עדי וילדר
משרד מאירוביץ' יחסי ציבור
סיפקה לפרויקטים בסין פתרונות חליבה וניהול רפת עבור למעלה מ-5,000 פרות חולבות    הפרויקטים, בהם הושקעו כ-30 מיליון דולר, מתבססים על טכנולוגיה וידע ישראלים שהביאו את הפרה הישראלית להיות המובילה בעולם בתפוקת חלב
ליאור פריג
"סודות הנדל"ן": תוכנית חדשה אשר מעלה לדיון את כל הנושאים הבוערים והחשובים בתחום הנדל"ן בישראל! התוכנית בהגשתם של גיא בלושינסקי מנכ"ל ובעלים של קבוצת G-GROUP ועו"ד דפנה שחר כוכבת "מעושרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il