X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קבוצת אמן מבצעת רכישה משמעותית נוספת אשר תגדיל את אחיזתה בשוק הבינלאומי ותרחיב את מגוון מוצריה בתחום ניהול המידע
▪  ▪  ▪

קבוצת אמן מבצעת רכישה משמעותית נוספת – רכשה את BluePhoenix KMS, חברת-הבת של חברת בלופניקס פתרונות בע"מ (נאסד"ק: BPHX). חברת KMS הינה ספקית מובילה של פתרונות תוכנה בתחום ניהול הידע עבור ארגונים ומוקדי שירות (call centers) המשרתים לקוחות ברחבי העולם. מערכות ניהול הידע של KMS מיושמות בהצלחה ביותר משליש מהחברות והארגונים הציבוריים והפרטיים בתחומי הטלקום, הטלוויזיה והלוויין, הפיננסים, הלוגיסטיקה, ההייטק, התעופה, התחבורה ועוד, בארץ ובעולם. היקפה המדויק של העסקה לא נמסר לפרסום, אך מוערך במספר מיליוני ש"ח. חברת KMS מונה כיום עשרות עובדים אשר חלקם הגדול מועסק באגף הפיתוח, המעסיק עובדים גם ברוסיה (off shore). ההנהלה ממוקמת באזור התעשיה של הרצליה פיתוח.
תחום השרות הינו התחום המרכזי בפעילותו של כל ארגון. מערכת ה- Lighthouse, ספינת הדגל של פתרונות ניהול הידע של KMS עונה על הצורך בשימור והעלאת רמת השרות ללקוח, תוך קידום רמת המענה. המערכת מספקת באופן עקבי ומיידי את כל המידע הדרוש, בזמן אמת, לנציגי שירות לקוחות ב-call centers. הידע נשאב ממגוון רחב של מקורות ומוטמע לתוך מאגר מרכז אחד, חזק, מהימן ונגיש, המאפשר להניע את המידע בצורה פשוטה ומהירה. לקבוצת אמן פתרונות מובילים בתחום ניהול המידע וידע רב בהטמעת מערכות BI וניהול ידע בארץ ובחו"ל.
הפתרון של חברת KMS המחזיקה בנתח שוק של למעלה מ-80 אחוזים מהשוק הישראלי ופועלת, בין היתר, בחברות מובילות במשק הישראלי, כגון סלקום, פרטנר, לאומי קארד, בנק מזרחי ותקשוב. החברה ממקדת את פעילותה העסקית והטכנולוגית בתחום זה וכיום מובילה בצורה משמעותית את ההתקנות בישראל. לחברה לקוחות באירופה ובמזרח הרחוק.
בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן: "רכישת חברת KMS של בלופניקס מהווה חיזוק משמעותי ביותר לפעילות קבוצת אמן בארץ ובחו"ל. הרכישה משפרת את אחיזת הקבוצה בתחום
המידע והידע ומחזקת את הפתרונות התפעוליים שלנו מול הלקוחות. אנו מצפים לפעילות רבה בנושא זה בארץ ובחו"ל ואני צופה גידול במחזורי פעילות הקבוצה בעשרות מיליוני דולרים תוך שלוש שנים בתחום זה".
זיו אזמנוב מנכ"ל החברה, הוסיף: "קבוצת אמן תשקיע רבות בפיתוח הפתרון של KMS על-מנת לספק ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים את הפתרון הטוב ביותר למרכזי שירות לקוחות. כעת, כל נציג שירות, בכל חברה, יוכל לקבל את כל הפרטים הדרושים על-מנת לספק את השירות הטוב, המקצועי והזריז ביותר ללקוח בצד השני. הפתרון מניב חיסכון רב בזמן ובמשאבים, תוך שמירה על מתן שירות לקוח מיטבי ושיפורו. זהו האתגר המרכזי של יחידות השרות והטכנולוגיה כיום – שמירה על אותה רמת שירות, בפחות הוצאות ובזמן קצר יותר".
עם חתימת הסכם הרכישה, נודע על זכייה במכרז להטמעת המערכת של KMS ב-Call Center גדול במזרח הרחוק, במאות אלפי דולרים. מהחברה נמסר כי במהלך החודשים הקרובים עתידה לצאת גרסה חדשה של הפתרון, שתכיל יכולות חיפוש מתקדמות ביותר.
על חברת בלופניקס
חברת בלופניקס פתרונות בע"מ (נאסד"ק: BPHX) מובילה את שוק ה- Enterprise IT Modernization בפיתוח פתרונות ייחודיים המאפשרים לחברות לבצע אוטומציה של תהליכי המודרניזציה והשדרוג של המערכת הממוחשבת ולהפיץ תשתית IT על-מנת להגדיל את התשואה להשקעה במערכת. חברת בלופניקס מציעה ללקוחותיה מערך מקיף של כלים ושירותים, לרבות טכנולוגיה להבנה, הצגה, הגירה (migration), פירעון ופיתוח מחדש. החברה בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה במתן סיוע ומענה ללקוחות המבקשים לרענן ולשדרג שירותים ותהליכים ארגוניים ועסקיים. כתוצאה מהשימוש בפתרונות ניהול הידע של בלופניקס, לקוחותינו יכולים להגן על המערכות הממוחשבות שברשותם ולשפר את ביצועיהן באופן מיטבי.
חברת בלופניקס מספקת פתרונות מודרניזציה לחברות הפועלות בתחומים שונים ומגוונים, כגון טלקום, פיננסים, ביטוח, ייצור, לוגיסטיקה, תחבורה ועוד. על לקוחותינו נמנות חברות בעלות שם, בהן אפלאק, סיטי גרופ, דיימלר-קרייזלר, מריל לינץ', טמנוס ועוד.
על קבוצת אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP ועוד.
החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.
www.aman.co.il

תאריך:  19/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמן רכשה את חברת-הבת של בלופניקס - KMS
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
GeoEdge מעניקה חסות לפורום מפרסמי התוכן של האיחוד האירופי 2012 AdMonsters בווינה    נותנת החסות בדרגת כסף GeoEdge היא ספקית פתרונות חשובה למפרסמי תוכן אינטרנטי לייעול פעולות הפרסום המסחרי ואכיפת ציות של מודעות
ירון לוקר
גלאי תקשורת
תערוכת ציורי שמן בהשפעת אזור הנגב והדרום תוצג בגן לאומי מצדה, ותציג חיבור מהפנט בין תרבות ואמנות לבין תיירות
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il